Necronomican,1.Kısım
"Gece yarısı, gizli odamda yalnız çalışırken, otururum üç ayaklı pirinç sehpada. Küçük bir ışık gelir, insansız yerden. Düşüncemi aydınlatır, talihimin boş yere olduğuna inanmıyorum. Asa ellerimin arasında, konuşulur Branches ortamında, su hareketleniyor, limbe eteğinden ayağa, büyük bir korku, içten bir ses, farklı bir titreme, ilahi ışık kutsal haber artık yanımdadır."*
...Kendilerini Azathoth'a kapattılar. Onların peşinden gelenler için Hilal'i yarıp birbirinden ayrı düşürdüler. Kendilerini kurtarmaları için ruhlarından birer parçayı Hayat Taşı'na feda ettiler. Kötülük için ruhlarından bir parçayı katlettiler. Toprağı altlarından aldılar, onları suların içinde boğdular, gökyüzünü parçalayarak altında kalmalarını sağladılar. İnsanoğlunda kötülüğün yaşaması için büyük fedakarlık yaptılar, unutulmamak için insanlardan sakladıkları tüm bilgileri kitaplaştırdılar. Böylece ileride bir başka Ademoğlu kendi kötülüğünü yaşatmak isterse, 19 Büyük Şeytan'a muhtaç kalacak. Çünkü kötülük, asla kilitli kalamaz.
İlk büyüyü insanların arasına sızdırdı, onların kulaklarına doldurdu ve günah işlemek için çıldıran ruhlarına ilikledi. İnsanlara onların cadı olduğuna inandırdı. Öldürülen tüm cadıların kanlarını topladı. İnsanlara onların Lucifer olduğuna inandırdı. Ayinde kurban edilen tüm iblislerin kanlarını topladı. Onları bir fanusa kapattı, içine kendi kanından bir damla kattı. Böylece Hilal sadece ayrılmakla kalmadı, aynı zamanda kana da bulandı.
Ardından ilk büyüsünü kendisi insanlığın üzerine çökecek bir lanet şeklinde yaptı.
"Ne zaman Hilal'in kopmasında bir bebek doğarsa, ne zaman bu bebek büyüyerek rüyasının kontrolünü eline alırsa, ne zaman ruhuyla şeytanını birleştirerek iş birliği yaparsa ve ne zaman Hilal'in ağlayan göz yaşlarını kana bularsa; o zaman saklanmış kötülük geri çıkmak için kapısında bir çatlak oluşturacak ve varisin bir gün kendisi için gelmesini bekleyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH CİNAYETLERİ
Fantasy| Wattys2021 KORKU ve EN YARATICI HİKAYE Kazananı | "Uyu küçük Mina. Uyandığında gündüzün, kabusun olacak." "Cennetten kovulmadan önce 19 Büyük Şeytan, insanların rüyalarında yaşıyordu." İçlerindeki sönmez intikam ateşi ve kötülük, büyük bir savaş b...