40.Bölüm❧Denizler ve Anlattıkları

339 45 9
                                    

Tekrar merhaba hepinize^^ 

instagram'da RUH CİNAYETLERİ için bir  hesap açtım, kullanıcı adı @/ ruhcinayetleri 

Bölümler belli zamanlarda gelmediği için eğer orayı takip ederseniz bölümlerin geleceği günleri, bölümler gelmeden paylaşılan alıntılardan da haberiniz olabilir^^ bekliyorum hepinizi, ayrıca eğer kullanıyorsanız beni twitterdan da takip edebilirsiniz. İletişimimiz daha fazla olsun, bazen bölüm kritikleri yapalım çok isterim<33

AYRICA BÖLÜMLE İLGİLİ BİRKAÇ KÜÇÜK NOT DÜŞMEK İSTİYORUM. Bu bölüm, benim bilgisayarımdaki RUH CİNAYETLERİ 2 dosyasının 19. bölümü, yani ikinci kitabın finali. Ama ben tüm finali bir anda yayımlamak yerine part part olacak şekilde burada yayımlayacağım. Bunu yapma nedenim, bölümün daha da geç gelmesini engellemek çünkü çıkardığım kurguya göre final bölümü çok uzun olacak. Bu biraz geçiş bölümü oldu, nefes almak adına bölümü burada kesip yayımladım, yeni bölüm de birkaç gün içerisinde gelecek. Aynı bölüme devam ettiğim için bölüm aralıkları çok kısa olacak bunu da söylemiş olayım:)

Keyifli okumalar, lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın<3

instagram; @/ ruhcinayetleri  @ /zeyneepezgi19  @/ tuneirene

twitter; @/ tuneirene

"Suda başlayan ilk günah tohumu, suda saklandı."

heart heart head, meg myers

heart heart head, meg myers

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Etrafı güneşin aydınlattığı sahilde denizin tuzlu kokusu burnuma dolduğunda, rüyanın içinde olduğumu biliyordum.

Kumsaldaydım. Kumsaldaydık. Ayaklarım, güneşin ısıttığı kumlardan yanarken gölgemin üzerine düşen diğer gölgenin kim olduğunu tahmin etmek hiç de zor değildi.

Kunter.

"Neden buradayız biz?" şaşkınlıkla üzerime baktım. Kot şort ve askılıyla duruyordum. Saçlarım açıktı, yakıcı güneşin altında denizden gelen rüzgarla dağılıyordu. Sonunda Kunter'e baktığımda onun da aynı benim gibi yazlık bir şort ve beyaz, ona bile büyük gelen bir tişörtle durduğunu gördüm.

"Gerçekte gidemeyeceğimiz için rüyada gelelim istedim." Yüzünde duran güneş gözlüğüne rağmen gözlerini az da olsa görebiliyordum, kısık bir şekilde bana bakıyorlardı. Gülümseyerek kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti. Birden bozulan dengemle bedenim Kunter'in bedenine yapıştığında ben de gülüyordum.

RUH CİNAYETLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin