Profilimden RUH CİNAYETLERİ'nin yan serisi olan GECE'DE KAYBOLANLAR'a da göz atabilirsiniz, o kitabın karakterlerini ilerleyen bölümlerde okuyacağız. Ayrıca Ekim'in 24'ünde satışa açılacak kitabım olan 'UÇMAKTAN SIKILAN BULUT'a da bakabilirsiniz, şimdiden teşekkürler ve hoş geldiniz ^^
instagram; zeyneepezgi19
twitter; tuneirene
HAYAT TAŞI
Cennetten kovulmadan önce 19 Şeytan, insanların rüyalarında yaşıyordu.
Tanrı'yla bir anlaşma yaptılar ve kıyamete kadar dünyada, rüyalarda yaşamaya, orada öldürmeye ant içtiler. Ta ki rüyanın kontrolü ellerinden çıkana kadar.
İçlerindeki sönmez intikam ateşi ve kötülük büyük bir savaş başlattı ve her bir Şeytan, kendilerinden bir parçayı taşa saklayıp Kıyamet'te geri çıkmaya yemin ederek bir daha onları kimsenin bilemeyeceği bir yere sürüldü.
Bu taşa Hayat Taşı adı verildi.
Taş, 19 Şeytan'ı anmak ve onu daha güvende tutmak için tam 19 parçaya bölündü. Onları durduran bu güç büyük bir ateş topu şeklinde lanetlendi ve Şeytan'ları kapattıkları sandık üzerinde asla sönmeyecek bir meşale yaktı.
Şeytanları bulmaya çalışanlar, korkunç acılarla cezalandırıldı. Çıktıkları yolların sonu ateş çukurlarında, yılan inlerinde bitti.
Hayat Taşı'nı kullananlar ise Tanrı tarafından lanetlendi.
Hayat Taşı, her bir parçası bir başka yere düşecek şekilde kimsenin görmediği yerlere saklandı. Saklayanların gözleri oyuldu, kolları kesildi. Ta ki onları bir daha kimsenin bulmayacağından emin olana kadar.
Sonra bir gece bir cinayet işlendi.
Ve o anlaşma masasına tekrar oturuldu.
O gece bir beden öldü, iki ruh birleşti ve bir savaş başladı.
-
Bölümler hakkında sohbet etmek isterseniz;
instagram; tuneirene (burayı sadece biz bize olalım diye kullanacağım) / zeyneepezgi19
twitter; tuneirene
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH CİNAYETLERİ
Fantasy| Wattys2021 KORKU ve EN YARATICI HİKAYE Kazananı | "Uyu küçük Mina. Uyandığında gündüzün, kabusun olacak." "Cennetten kovulmadan önce 19 Büyük Şeytan, insanların rüyalarında yaşıyordu." İçlerindeki sönmez intikam ateşi ve kötülük, büyük bir savaş b...