Hyunjin & Jeongin
Hyunjin, Omega epeyce uzaklara sürene kadar onu kovalamaya devam etti. Aslında kendisi de kaçıp gitmek istiyordu ama şu durumda artık bunu yapamayacağı için üzülmeye başladı.
''Aptal Omega'' dedi gaz pedalına daha da abanarak.
Bir süre sonra ise Jeongin'in arabası benzini bittiği için yavaşlamaya başladı.
''Siktir siktir siktir siktir, NEDEN ŞİMDİ?'' diye sızlandı Jeongin arkasındaki arabanın hızla ona yetiştiğini fark ederek.
Hyunjin artık bu saçma kovalamanın bitecek olmasına sevinmişti, Jeongin'e yetişip ona artık durmasını söyleyecekti. Tam bunu yapacağı sırada ise önündeki kamyonetin sürücü koltuğunun açıldığını gördü. Kapı açılır açılmaz da Jeongin araçtan indi.
''Ya şimdi ya hiç!'' diye düşündü genç Omega.
Sonrasında beyaz kurduna dönüştü ve koşabildiği kadar hızlı koşmaya başladı. Hyunjin karşısındakinin bu hareketine şaşırmıştı.
''Ölmek mi istiyor bu?''
Hemen arabasını durdurup aracından indi ve siyah kurduna dönüştü, sonra da pamuk şeker kokusunun peşine düşüp bir kez daha onu takip etmeye koyuldu. Omega çıkmaz bir sokağa kadar kovalandıktan sonra arkasını döndü ve karşısındaki siyah Alfa'yı gördü. Çok asil ve uzun boyluydu.
Aslında Jeongin de bir Omega'ya göre uzun sayılırdı ama bu Alfa onu rahatlıkla geçiyordu. Sırtı taşlık duvara dayanınca Alfa'ya hırlamaya başladı. Hyunjin ise ona bakarak oturdu. Başını yana eğerek gence sorgulayıcı bir bakış attı. Jeongin bu göz korkutucu Alfa'nın şu anda böyle davranıyor olmasına şaşırmıştı, böylelikle hırlamayı bıraktı.
Hyunjin'i taklit ederek oturdu ve başını yana eğerken kuyruğunu sallamaya başladı, karşısındaki Alfa'yı komik bulmuştu. Hal böyleyken neredeyse bütün endişeleri de uçup gidiverdi. Hyunjin de onu taklit eden Omega'ya gülmeye başladı. Jeongin gözüne çok tatlı gelmişti. Omega'lara kötü bir niyetinin olmadığını gösterirse zararsız olduklarını biliyordu, bu yüzden de onun ilk adımı atmasını bekleyerek öylece oturdu.
Jeongin ise Hyunjin'in neden hiçbir şey yapmadan oturduğunu merak edip yavaşça ona doğru yürümeye başladı. Alfa'nın ters bir hareket yapıp yapmayacağını anlamak için ona dikkatle bakıyordu ama Alfa tamamen hareketsizdi.
Sonrasında Jeongin bu eğlenceli Alfa'yı daha iyi tanımak için onu koklamaya başladı. Hyunjin karşısındakinin boynunu kokladığını fark edince şaşırmıştı ama hafiften gıdıklandığı için kuyruğunu sallamak dışında hiçbir şey yapmadı. Jeongin bunu görünce Alfa'nın etrafında bir tur attı ve önüne geldiğinde durdu.
Pençesiyle yere hafifçe dokunurken Alfa'ya dönüşmesini söylemeye çalışıyordu. Hyunjin başta ne anlatmak istediğini anlamasa da kısa süre sonra jetonu düştü ve insan formuna geri döndü. Jeongin ise ona şaşkın şekilde bakıyordu.
Alfa çok yakışıklıydı. Koyu yeşil olan gözleri şimdi daha durgundu ve saçları mükemmel görünüyordu. Jeongin karşısındakine gözünü dikip baktığını fark ettiğinde Hyunjin kıkırdadı.
''Sen de dönüşebilir misin? Tek insan ben olursam garip olur'' dedi.
Jeongin onaylamak için sadece başını salladı ve dönüştü. Hyunjin o anda Omega'nın güzelliğine kapılmıştı. Üstündeki beyaz takım ona tam oturuyor ve bütün kıvrımlarını sarıyordu.
Omega'nın yüzünü incelemeye başladığında ise nefesini tuttu. İki farklı göz rengi vardı ve bugün için ona yapılan makyaj tek kelimeyle harikaydı. Alfa'yla olan yoğun göz temasından sonra Jeongin panik içinde bir şeyi hatırladı.
Jeongin her dönüştüğünde lenslerini kaybediyordu, bu da karşısındakinin şu anda farklı göz renklerini gördüğü anlamına geliyordu.
Hızla elleriyle gözlerini kapattı ve yüzünü çevirdi. Hyunjin ise buna şaşırdı.
''Hey, sorun ne? Beni görmek istemiyor musun yoksa?'' diye sordu gencin ellerini yüzünden yavaşça çekerken.
''H-hayır. Gözlerim. Dönüştüğümde lenslerimi kaybettim ve şu an asıl renklerini görebiliyorsun''
Hyunjin iyice şaşkına döndü.
''Gözlerin o kadar güzel ki bakarken içlerinde kayboldum. Ay bile senin kadar güzel olamaz, lütfen kendini benden saklama'' dedi.
Jeongin yanakları kızarmış halde Alfa'ya baktı.
''Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?'' diye sordu kocaman gözlerle.
''Nasıl böyle düşünmem ki? Hayatımda gördüğüm en güzel şeysin'' Hyunjin cümlesini bitirdiğinde Jeongin hafifçe kıkırdadı, bu tip iltifatlara alışkın değildi.
''Adın ne güzelim?'' diye sordu Hyunjin.
''J-Jeongin, seninki ne?''
Hyunjin gerçeği söyleyip söylememe konusunda kararsız kalıp dudağını ısırdı ama gencin gözlerine bakınca yalan söyleyemeyeceğini anladı.
''Benim adım.... Hyunjin''
Jeongin bu ismin ona tanıdık geldiğini düşünürken bir anda odasına gelen kadının söylediklerini hatırladı, kadın ona müstakbel eşinin isminin Hyunjin olduğunu söylemişti.
Omega bir adım geriledi.
''Hayır hayır hayır hayır'' diye tekrarladı.
''Sorun ne Jeongin? İyi misin?''
Jeongin Hyunjin'e şok içinde bakıyordu.
''Geri dönmek istemiyorum Hyunjin. Lütfen beni yalnız bırak. Lütfen!'' diye yalvardı.
Hyunjin karşısındakinin yalvarıyor olmasına şaşırsa da onun tanımadığı biriyle eş olma baskısından dolayı ne denli travmalar yaşadığını anlamıştı. Hızla ona yaklaşıp sıkıca sarıldı.
''Hey sorun değil, eşlenmek zorunda değilsin. Ve geri dönmemiz de gerekmiyor. Anladın mı? İstemediğin bir şeyi yapmak zorunda değilsin, sorun yok''
Omega'yı kokusuyla sakinleştirebilme umuduyla ona iyice sokuldu. Jeongin de Alfa'nın kokusu cidden onu sakinleştirdiği için derin nefesler alıp kalp atışlarını normale döndürdü.
''Beni geri götürmen gerekmiyor mu? Neden beni serbest bırakıyorsun?'' diye sordu Omega merak içinde.
''Çünkü ben de sadece sürülerimiz için tanımadığım biriyle eş olmak istemedim. Bir süre sonra eşlendiğim kişiyi bırakıp barış içinde kendi sürümü kurmayı düşünüyordum ama sen benden önce davrandın. Bana katılmak ister misin? Arkadaşlığını çok sevdim'' dedi Hyunjin gencin sırtını sıvazlayarak.
''Evet, bu sürüyü ve savaşı bırakıp gitmeyi çok isterim. Ve bende senin arkadaşlığını sevdim. Çok komik birisin'' diyerek kıkırdadı.
Çok tatlı diye düşündü Hyunjin.
''Hadi gidelim. Annem linkten bana seni bulup bulamadığımı sorup duruyor. Sürüyle olan bağımı keseceğim. Yakalanmak istemiyorsan sen de öyle yapmalısın'' dedi Alfa.
Jeongin onu onayladıktan sonra ikisi de sürüleriyle olan linklerini kestiler ve Hyunjin'in arabasına binerek güvende olabilecekleri bir yer aramaya başladılar.
-------------------
Hikayenin şimdilik nasıl gittiğine dair düşüncelerinizi paylaşın lütfen, benim için çok önemli. Okuduğunuz için teşekkürler <3 ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Фанфик-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...