''Ben- ben hamileyim!''
Bu cümleyi duyduklarında sanki zaman herkes için durmuştu.
Jisung hala yere oturmuş ağlarken Minho şaşkınlığından tepki veremedi.
Baş Alfa kısa süre sonra eşine doğru giderek onu kucakladı, Omega buna şaşırmıştı.
''H-hey! Ne yapıyorsun? Bırak beni!'' Alfasının tutuşundan kurtulmak için çırpınmaya başladı ama Minho onu bırakacak gibi değildi.
Alfa kocaman gülümserken eşini döndürmeye başladı.
''Bu harika!'' diye haykırdı gözleri dolarken.
Jisung çırpınmayı bırakmıştı.
''S-sevindin mi yani?'' diye sordu.
''Neden sevinmeyeyim? Jungkook'u bana vererek beni en mutlu Alfa ettin zaten, ve şimdi bir tane daha mı gelecek? Aramıza katılması için sabırsızlanıyorum! Çok teşekkür ederim bebeğim!'' dedi Minho eşinin alnını öperek.
Jisung kızararak gözlerini kaçırdı.
''Bırak beni Min, bu utanç verici..''
Minho sadece kıkırdadı ama onu bırakmadı.
Lunasının kulağına eğilip fısıldadı.
''Umurumda değil tatlım~''
Sonrasında da Jisung'un kulağını kimsenin fark etmeyeceği şekilde ısırdı ve karşılığında sadece kendinin duyabildiği ufak bir inleme aldı.
Baş Alfa odadaki herkesi görmezden gelerek kollarındaki eşiyle odalarına gitti. Bu haberden sonra biraz baş başa zamana ihtiyaçları vardı ve herkes buna saygı duyuyordu.
Çift odadan çıkarken Jeongin onlara kocaman gülümsemişti, en genç kendini eşinin kollarına atıp bunu kutlamak için sabırsızlanıyordu.
Odadaki herkes mutluydu.
''Bunu duydun mu Koo? Abi olacaksın!'' dedi Changbin Jungkook'u havaya atıp tutarken.
Alfa'nın bu davranışına herkes gülmüştü. Normalde oldukça soğuk olan birinin ortamda bir bebek varken bu şekilde davranıyor olması çok tatlıydı.
Felix ona sevgi dolu gözlerle bakıyordu.
''Benim Alfam..''
Ama göğsünde hala derin bir acı vardı.
Changbin'in kucağındaki kendi çocuğu olmalıydı, ama değildi...
---------
Minho kapıyı kilitledikten sonra eşini yatağa yatırdı ve üstüne çıkıp alnından öptü.
''Ne yapmaya çalışıyorsun?'' diye sordu Jisung Alfasına gülümseyerek.
''Yalnızca sana bütün sevgimi veriyorum~ şikayetçi misin yoksa?'' diye sordu Minho sırıtıp eşinin dudağına ufak bir öpücük kondururken.
''Hayır etmiyorum~'' cevabını aldı.
Minho eşinin boynundaki işaretini öptüğünde ikisi de istemsiz olarak hafifçe inlemişti.
Alfa Jisung'un üstündekini çıkarıp önce göğsüne sonra da karnına öpücükler kondurmaya başladı.
Karnını öperken orada gelişmeye başlayacak olan yeni yavrusunu düşününce gülümsedi.
''Annenin işini zorlaştırma lütfen, tamam mı?'' dediğinde Jisung utanarak gülümsedi.
''Hadi başla artık Min..''
Minho başını kaldırıp eşine baktığında gözleri kan kırmızısı parlamaya başladı.
''Peki bebeğim.''
----------
Bugünkü bölüm kısa olduğu ve geç çıktığı için özür diliyorum 🥺
Nasıl becerdiysem 2 parmağımı derince kestim ve bu yazmama engel oluyor 😫
Sonraki bölümlerde önemli gelişmeler olacak, söz veriyorum! ❣❣
Özür kurabiyelerim ------>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...