Bölüm 21

3.2K 363 115
                                    

''Yani benim büyüttüğüm soğuk, huysuz ve inatçı Alfa'yı değiştiren sen misin?'' diye sordu Wooyoung.

Felix ona sorgulayıcı şekilde baktı.

''Changbin, bu baban mı?''

''Hayır bu Wooyoung. Ben sürünün başına geçtiğimde sağ kolum olacak olan Beta'ydı, ama küçüklüğümden beri benimle, beni o büyüttü sayılır'' diye açıkladı Alfa.

''Ah anladım.. Hoş geldin ve onunla ilgilendiğin için teşekkür ederim. Bazen ne kadar huysuz olabileceğini biliyorum'' dedi Felix gülümseyip saygılı şekilde eğilerek.

''Ah hadi ama! O kadar da kötü değilim!'' dedi Changbin eşinin koluna yapışırken.

''Awwwww, şimdi bizim sürüdekilerin yerine seni neden seçtiğini anladım. Sen harikasın!'' dedi Wooyoung heyecanlı şekilde.

Felix buna kızardı ve yüzünü eşinin boynuna gömdü.

Ortamdaki herkes onlara gülümsüyordu. Bir Omega hariç. Oflayıp kollarını önünde birleştirmişti, Felix bunu fark etmişti ama göz ardı etmeye karar verdi.

Minho geldiğinde eski sürü üyelerini karşıladı.

''MİNHO!'' Yeonjun eski dostunu gördüğüne sevinerek ona sarılmaya koştu. Artık onun sürüsünün baş Alfası olmadığı için yanında daha rahat davranabilirdi.

Derin bir hırlama duyulduktan sonra Jisung evden kollarında bebeğiyle çıkageldi. Gözleri parlarken sinirli şekilde Yeonjun'a bakıyordu.

''Ona dokunma!'' diye gürledi.

Soobin eşini koruma iç güdüsüyle onu arkasına alırken Jisung'u dikkatle izledi.

''Jisung sakin ol. Yeonjun benim sağ kolum olan Beta'ydı ve bunlar eski sürümden üyeler. Zaten Soobin de onun eşi, yani zararsızlar. Böyle davranma, Jungkook korkacak'' dedi Minho eşinin boynuna sürtünerek.

Jisung az da olsa rahatlamıştı ve gözleri normal hallerine döndü.

''Vay be, kendine bu kadar özel bir eş bulacağını hiç düşünmezdim Min'' dedi Yeonjun, Soobin de onu onayladı.

Bebeği fark etti ve üstünde Minho ve Jisung'un kokusunu aldı.

''Aman aman... Bu senin bebeğin mi?'' diye sordu şaşırmış şekilde.

Minho gülümsedi ve Jisung'u yanağından öptü ''Gerçekten zararsızlar bebeğim, merak etme''

Bunun üstüne Jisung da kollarında bebeğiyle öne doğru yürüdü.

''Adım Jisung ve bu sürünün Luna'sıyım. Bu da bebeğimiz Jungkook'' dedi kendine güvenen bir ses tonuyla, herkes de ona saygıyla bakıyordu.

Yeonjun ona doğru yürürken Soobin hemen arkasındaydı.

''Harika bir bebek. Tebrikler! Her şey hallolduğunda onu şımartalım'' dedi Beta gülümseyerek. Jisung bunu görünce kalbi ısınmıştı.

Yeonjun'a karşı ani bir çekim hissetmişti ve bu çok tuhaftı.

Herkes içeri girdiğinde birbirileriyle tanışmayan kalmadı.

Yeni gelenlerin içinde 4 Alfa, 5 Beta ve 1 tane Omega vardı.

Woojin oldukça garip davranıyor gibiydi, özellikle de Changbin'in yanındayken. Herkes de bundan rahatsız olmuştu ama yorum yapmamayı tercih ettiler. Felix ise Changbin'in her daim yanında olduğundan emin oluyordu.

Sürü onlara neler olduğunu ve Seungmin'i kimin kaçırdığını anlatınca herkes onu kurtarma konusunda daha da istekli hale geldi.

Yeni gelenlerin kendi odaları da vardı, böylelikle burada olan ziyaretleri mümkün olduğunca rahat geçebilecekti.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin