Ertesi gün Felix yataktan çıkamadı, çıkabilse de bunu istemiyordu. Sürünün kalanının onu bu halde görmesini istemiyordu. Bütün vücudunu kaplayan izler bir önceki gece ne kadar sert gittiklerini apaçık belli ediyordu.
Changbin kalkıp eşi için ılık bir banyo hazırladı ve onu küvete taşıdı. Omega onu yanında isteyince de yanına yerleşti ve genç küvetin içinde ona yaslandı.
''Bunu bir daha asla yapmamam gerektiğini bana hatırlat'' dedi gözlerini kapatarak.
Changbin kıkırdadı.
''Neden?''
''Sen bir canavarsın. Sakinleşebilmek için arada bir 20-30 dakika mola vermesek ruhumu teslim ederdim herhalde'' derken oyuncu şekilde dudaklarını büzüp kollarını önünde birleştirdi Felix.
Changbin ise sadece eşine sarılıp bu anın tadını çıkarıyordu.
Bu tam anlamıyla mükemmeldi.
İkisi de temizlendikten sonra Felix kendini yeni yıkanmış nevresimlerin üstüne attı. Bu sırada Changbin Omegasının her türlü ihtiyacını karşılıyordu. Tam yatağa uzanmış sarmaş dolaşlardı ki Felix'in karnı guruldadı.
''Binnieeeee ben acıktım'' diye sızlandığında Alfa hemen yataktan kalkıp eşine yemek almaya gitti.
Mutfağa girdiğinde sarılmış bir çift gördü, Seungmin yiyecek bir şeyler hazırlarken Chan da ona arkasından sarılmış güzel sözler söylüyordu. Onların yanına gitti.
Seungmin onu fark ettiğinde gülümseyerek arkasını döndü, elinde 2 tane tabak vardı.
''Sonunda uyanmışsın. Dünkü zamanının tadını çıkarmışsın gibi duruyor. Cidden bunun için çok uğraştı. Nasıldı?''
''Evet bana çoktan anlattı, ona yardım ettiğin için mutluyum aslında. Kesinlikle harikaydı ama hala biraz acı içinde ve biraz da utanıyor, bugün odadan çıkacağını sanmıyorum''
İkisi de buna kıkırdadı.
''Benim de Felix'e teşekkür etmem lazım aslında. Bana performansım konusunda o da yardım etti'' Seungmin Alfası ona hala sıkıca sarılırken hafifçe kızarmıştı.
Changbin ne demek istediğini anladı ve sırıttı.
''Sizde epey eğlenmişsiniz bakıyorum'' dedi gencin boynundaki çeşitli izlere bakarak.
''Evet evet, ama sen şimdi eşinin yanına git hadi. Eminim ikiniz de açlıktan ölüyorsunuzdur'' dedi Seungmin tabakların ikisini de Alfa'ya uzatarak.
Changbin onlara teşekkür edip tabakları aldı ve odasına döndü.
''Sonunda! Neden bu kadar uzun sürdü? Kahvaltı hazırlarken kendine bıçak sapladığını falan düşünüp endişelenmiştim''
''Mutfakta Chan ve Seungmin'i gördüm... Görünüşe göre planınız tıkır tıkır işlemiş'' diye sırıttı Changbin yanakları kızaran eşine.
''Bana yemeğimi ver artık!'' dedi Felix dudaklarını büzerek.
Bununla birlikte Changbin yatağa yerleşti ve sırtını başlığa dayayıp Felix'i de kucağına çekti. Çift yemeklerinin tadını çıkardı, hatta Felix dünkü aktivitelerinden dolayı eşinden kalanları bile yedi.
Bu sırada Seungmin ve Chan sürünün kalan üyelerine Changlix hakkında endişelenmelerine gerek olmadığını haber verdi.
Ertesi günlerde Felix Changbin'e daha da yapışmış gibiydi, devamlı olarak yanındaydı ve hiçbir şey yapamazsa en azından koluna yapışıyordu. Herkes buna şaşırmıştı çünkü sadece Felix değil, Changbin de sürekli olarak Omegasının yanındaydı ve çok daha sahiplenici hale gelmişti. Chan ve Seungmin bile birbirine bu denli bağlı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...