Chan ve Seungmin çifti görünce gülümsedi, gerçekten kayıplarından sonra iyileşmiş gibilerdi. Seungmin konuşan ilk kişi oldu.
''Çocuklar misafirimiz var. Gidip kapıyı açar mısın Changbin?''
Changbin homurdandı.
''Neden ben?''
Sonrasında Chan konuştu.
''Gidip kapıyı aç''
Changbin bununla birlikte dik oturdu, Felix de onunla birlikte kalktı.
''Tamam tamam''
Alfa eşini de kucağına alarak ayağa kalktı.
''Hey! Ben neden seninle geliyorum?''
Omega'nın yorumu Changbin'i hiç etkilemedi.
''Çünkü seni seviyorum tabii ki, neden olacak?''
Felix utanarak eşine sokulunca Alfası hafifçe kıkırdadı.
''Deli Changbin..''
Seungmin kıkırdadı.
''Çok tatlısınız''
''Sen kadar olmasa da'' dedi Chan gülümseyerek.
Changbin kapının önüne vardığı anda kapı çaldı ve Felix hala eşinin kucağındayken onu açtı.
''Selam en sevdiğim çocuklar!''
Wooyoung'un sesi duyuldu. Felix eşinin kucağından inip misafirlerine sarıldı.
''Wooyoung! Ne güzel bir sürpriz!''
Felix Beta'nın gelişine samimi şekilde sevinmişti. Wooyoung güldü ve gencin başını okşadı.
''Beni gördüğüne sevinmiş gibisin küçük şey!''
Changbin onlara gülümserken Wooyoung Alfa'ya döndü.
''Bana sarılmayacak mısın?''
Changbin şakasına oflarken kendisi için açılan kollara doğru gitti. Ona devamlı olarak kaba davransa yada küfürler etse bile Wooyoung'un her daim ona destek olacağını biliyordu. Üçlü sarıldıktan sonra diğer herkesin olduğu salona gittiler.
Wooyoung herkesle selamlaştıktan sonra yeni Luna ve Baş Alfasının yanına gitti, Yeonjun ona baktı.
''Sürümüzde işler ne durumda? Her şey yolunda mı?''
Soobin de Kun'u kucağında tutarken her şeyin yolunda olup olmadığını öğrenmek için dikkatini Beta'ya vermişti. Wooyoung garip şekilde gülerek bir elini ensesine atarken yere baktı.
''Wooyoung. Bana neler olduğunu anlat.'' dedi Yeonjun 'sabrım tükeniyor' sesiyle, Soobin ise bir iç çekti.
''Bu kez ne yaptılar?''
Wooyoung acı acı güldü.
''Şey bilirsiniz işte... haha... oldukça komik-''
''BANA NE BOK YEDİKLERİNİ SÖYLE ARTIK!''
Odadaki herkes Yeonjun'un patlamasına şaşırmışken Wooyoung hemen cevap verdi.
''Her şey Taehyun'un birilerine kart numaraları göstermesiyle başladı... Sonrasında da sürü evinden alevler yükselmeye başladı-''
''Lanet olasıcalar bunu yine yaptı ama basit bir kart numarasıyla nasıl becerdiler?!''
Yeonjun oldukça sinirliydi, Soobin de boynundaki işarete sürtünüp onu sakinleştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...