(+18 kısımdan önce uyarı olacaktır, o kısmı geçecek olanlar uyarıya kadar okuyabilir ^^)
Masadaki herkes Changbin'den yayılan gerginliğin farkındaydı ama hiçbiri bir şey söylemedi. Ortamı daha da gergin hale getirmek yerine birbirileriyle sohbet etmeye çalıştılar, genelde de geçmişleri hakkında konuşuyorlardı. Felix ise Seungmin'le birlikte gülerek eşinden gelen öldürücü bakışları görmezden gelmeye çalışıyordu ama bu bir hayli zordu. İçindeki kurt onu Changbin'e bakmaya zorluyordu.
Changbin bu fırsatı değerlendirip eşinin gözlerinin içine baktı ve kaşığını yalarken göz temasını hiç bozmadı. Bunu karşıdaki Omega dışında kimse fark etmemişti ve Felix buna açıkçası yükselmişti. Gözleri parlamaya başlarken yutkundu, artık Changbin'i görmezden gelmiyordu.
Alfa buna şaşırmış olsa bile eşinin artık onu görmezden gelmediğine sevinmişti, sonrasında olanlar ise onu daha da şaşırttı.
Felix bu kez masadaki meyve sepetinden bir kiraz aldı ve Changbin'e güzel profilini döndü. Gözleri hafif kapalıyken elindeki kirazı ağzına götürdü ve emmeye başladı, sonrasında kirazı ısırdı ve suyunun çenesine akmasına izin verdi.
Görünüşe göre Felix Alfa'nın ona yapmaya çalıştığı şeyin aynısını yapıyordu. Bunun kötü tarafı ise Changbin bunu biliyordu ve gerçekten etkilenmeye başlamıştı, yani Omega'nın planı tıkır tıkır işliyordu.
Changbin ve Felix kendi dünyalarındayken sürünün kalanı masayı toparlayıp kendi odalarına çekilmişti bile. Changbin herkesin gitmiş olduğunu anca Seungmin Felix'in kulağına bir şeyler fısıldadığında fark edebildi. Felix gence olumlu anlamda kafa sallayınca Seungmin mutfaktan çıkıp odaların olduğu tarafa doğru gitti.
Mutfakta yalnız kaldıklarında Changbin ve Felix birbirine hala aç gözlerle bakıyordu. Aralarında olan şey her neyse bunu kırmaya karar veren kişi Felix oldu, ayağa kalkıp yavaşça kapıya doğru gitti. Changbin onu izlerken gencin poposunu sallayarak yürüdüğüne yemin edebilirdi.
Felix mutfaktan ayrılmak üzereyken Alfa yerinden aceleyle kalktı ve onunla konuşma şansını bir kez daha kaçırmamak için eşini yakaladı. Bu kez olmazdı. Hızla Felix'i arkasındaki duvara dayadı, Omega hiç şaşırmış gibi değildi.
Tam tersine oldukça memnun görünüyordu ve Alfasına parlayan gözlerle baktı, bu sırada Changbin ise gürlemeye başladı.
''Neyin peşinde olduğunu bilmiyorum ama bir açıklama istiyorum. HEMEN!'' dedi Alfa eşinin gözlerine ciddi bir şekilde bakarak.
Felix mırladı.
''Sana göstersem daha iyi olur''
Tam bu sırada Seungmin geri geldi ve çifti görünce kızardı ama odağını Felix'e çevirdi.
''Hazır'' dedikten sonra Changbin'in gözlerine göz bandı geçirdiler ve Seungmin oradan ayrıldı.
''Ne yapmaya çalışıyorsun?'' dedi Alfa uyarıcı bir ses tonuyla.
''Rahatla. Yakında sana çok iyi hissettireceğim'' Omega bu şekilde fısıldayınca Changbin ürpermişti.
Felix eşinin elinden tutarak onu odalarına götürdü ve yatağa oturttu. Changbin oldukça meraklıydı ama uzun bir zamandır eşiyle herhangi bir yakınlık yaşamadıkları için istediğini yapmasına izin verdi.
''Sakinleş. Gözlerini yakında açacağım Alfa'' dedi Felix tatlı bir sesle.
Omega bu kez Changbin'in ellerini yatağın başlığına bağladı.
''Ne yapıyorsun?! Bunu neden yaptın?!'' diye sordu Alfa.
''Rahatla Alfa, sadece bu anı mahvetmeni istemiyorum''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...