Sürü mutluluk içinde yaşamaya devam ederken Ryujin'in hamilelik haberi bunu daha da katladı. Seungmin ve Jeongin de çocuk beklediği için sürüde tek hamile kişi olmadığı için de memnundu.
İlk doğuran Jeongin oldu. Doğum çok hızlı geçti ve en genç çabucak iyileşmişti, erkek bir yavruları oldu. Jeongin'inkiler gibi mavi ve yeşil gözleri olan bir Alfaydı, saçları ise Hyunjin gibiydi ve doğumdan kısa süre sonra o da hybrid oldu. Sessiz bir bebekti ama herkes aslında çok güçlü olduğunun farkındaydı. Bu yüzden ismini de Jongho koydular, ona yakışmış gibiydi.
Yeji ve Woosan da hepsi Alfa olduğu için Jongho'yla oynamaya bayılıyordu. Birbirilerinin gücünü test etmeye çalışırken şakasına savaşa giriyorlardı.
Birkaç ay sonra Seungmin'in de Alfa bir kızı oldu. Saçları Seungmin'e benzerken gözleri Chan gibi altın renkliydi. İsmi de Hyuna oldu.
Chan'ın Jeno ve Hyuna'ya karşı harika bir baba oluşunu görmek bütün sürüyü çok mutlu ediyordu. İkisi konusunda da korumacı davranıyordu ama Hyuna'nın Alfa içgüdülerini eğitmek için onunla fazladan idman yapıyordu.
Hyuna Seungmin ve Jeno'ya fazla bağlıydı. Jungkook da sürünün en büyük yavrusu olduğu için onunla vakit geçirmeyi seviyordu.
Sürü neredeyse dopdoluydu...
Kısa süre sonra Ryujin de küçük bir Omega kız doğurdu. Gözleri Jangmi'den gelen güzel bir mor tonuydu ve ismini Yoona koydular.
Jisung üvey kardeşini görür görmez gözleri doldu. Çok küçük ve çok güzeldi. Bu kadar uzun bir süreden sonra bir kardeşi olacağı kimin aklına gelebilirdi ki? Jisung'un çocuklarına olan tepkisi görünce Ryujin ve Jangmi de çok mutlu olmuştu.
Artık sürü sapasağlam ve dopdoluydu. Herkes birbirileriyle olan zamanın tadını çıkarırken daha fazla alana ihtiyaçları olduğu için evi de genişletmeyi es geçmediler.
Yeonjun ve Soobin de Kun'un diğer yavrularla bolca oynayabilmesi için sürüyü sık sık ziyaret ediyordu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
~Yıllar sonra~
''DUR!'' diye bağırdı Jungkook Yeji'nin arkasından koşarken. Alfa kız şu anda abisinden kaçıyordu.
Siyah bir kurt gördüğünde koşup arkasına saklandı. Siyah kurt kürkünü savurdu ve Jungkook'a baktı.
Omega sızlanmaya başladı.
''Yeji! Hadi ama ya, Woosan'ın arkasına saklanamazsın bu adil değil!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...