Bölüm 57

2.3K 270 62
                                    

Jangmi tek başına daha fazla zaman geçirebilmek için sık sık devriyeye çıkıyordu.

Sürünün bütün üyeleri adına çok mutluydu ve bu konuda samimiydi. Ama bazen kendinin de aynı şeyleri istediğini hissediyordu.

Birini romantik anlamda sevme ve aynı şekilde sevilme isteği özellikle son birkaç ayda çokça artmıştı. Jeongin hamileliğini duyurduktan sonra Seungmin de Chan'dan bir yavrusu olsun istemişti ve birkaç denemeden sonra o da hamile kaldı.

Jangmi'nin bütün vücudu ve ruhu ona gitmesini söylüyor gibiydi. Gidip istediği şeylerin peşine düşmesini.

Alfa her gün kurt haliyle bölgede devriye geziyordu. Bazen Minho ve Changbin ona yardım etme teklifinde bulunsa bile yalnız kalabilmek için onları reddediyordu.

Kısa süre sonra burnuna çok tatlı bir koku gelince gözleri kırmızı rengiyle parlamaya başladı.

Bir Omega?

Böyle bir ormanda tek başına bir Omega'nın ne işi vardı? Ayrıca kokusuna bakılırsa kızgınlık dönemindeydi.

Jangmi daha fazla düşünmeden kokunun geldiği yöne doğru koşmaya başladı. Gölün kenarında zorla nefes alan kirli beyaz renkli bir kurt vardı.

Alfa ona yavaşça yaklaşırken kurdu korkutmamaya çalıştı ama Omega onu fark eder etmez savunmaya geçerek hırlamaya başladı.

Jangmi başını iki yana sallayarak kızgınlığından dolayı kımıldayamayan kurda doğru ilerlemeye devam etti.

Omega Alfa'yı korkutup kaçırmayı denedi ama Jangmi yalnızca kıkırdadı. Alfa yeterince yaklaştığında acı içindeki kurda sürtündü. Omega anında rahatlamıştı, kızgınlık dönemindeki bir kurda gelen en iyi şey bir Alfa'nın dokunuşuydu.

Omega uzanınca Jangmi de yanına oturarak ona daha fazla yardımı olsun diye kürkünü yalamaya başladı. Birkaç saat sonra Omega Alfa'nın ona verdiği dokunuşlardan dolayı rahatlayıp uyumak üzereydi. Jangmi ise dönüşüp yabancıyla konuşmaya karar verdi.

''Hey, dönüşebilir misin? Tek başına buralarda ne işin var? Hem de kızgınlık döneminde?''

Omega ona bakarak baştan aşağı süzdü ve burnundan nefes vererek başını çevirdi, Jangmi'yi resmen görmezden gelmişti.

Alfa ise saçını geriye attı, sabrı her an tükenebilirdi.

''Dinle, sadece sana yardım etmek istiyorum. Buralarda kalmak senin için çok tehlikeli olur, bu yüzden kızgınlığın bitene kadar gelip benim sürümle kalmalısın''

Omega hiçbir tepkide bulunmadan Alfa'ya sırtını döndüğünde Jangmi dişleri arasından gürledi.

''Hemen dönüş Omega!''

Emre karşı gelmeye çalışan Omega'nın kokusu yoğunlaşmıştı ama işe yaramadı.

Kurdun kirli beyaz kürkü kaybolduğunda olduğu yerde bir kadın belirdi. Kahverengi saçları omuzlarına düşüyordu ve nefes nefeseydi.

Kıyafetleri yırtık pırtıktı ve gözleri masmavi parlıyordu. Kızgınlığının kokusu artınca Jangmi sahiplenici şekilde gürledi.

''Benim!''

Omega hala kendini savunmaya çalışıyordu ama Jangmi'nin baskısı bunu zorlaştırıyordu. Alfa onu itip üstüne çıkarken yakıcı dokunuşlarını hissetti. Jangmi bağımlılık yaratan kokuyu içine çekmek için altındakinin boynuna sürtünmeye başladı. Omega'nın boynunda belli bir yere vardığında içgüdüleri tavan yaparken köpek dişleri büyüdü.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin