Minho eşini aceleyle yataklarına yatırdı.
''Hey şey yolunda bebeğim. Sakin ol ve derin nefesler al lütfen''
''Minho daha geniş bir alana ihtiyacım var. Yanına otur'' dedi Jeongin baş Alfayı hafifçe iterken.
''Felix, bana ılık su ve bolca havlu getir''
Bunun üstüne Felix ondan istenilen malzemeleri getirdi.
''Tamamdır, şimdi onu soymamız gerekiyor''
Minho bu kez aceleyle ama nazikçe eşini kıyafetlerinden arındırdı.
''Dizlerinin altına büyükçe 2 yastık koyun. Olabildiği kadar rahat bir pozisyonda olmalı''
Minho ve Felix en gencin her dediğini yaparken Jeongin de bebeğin pozisyonunu anlamak için Jisung'un karnına dokunuyordu.
''Tamamdır, başı aşağı baktığı için sorun çıkmayacak gibi. Jisung, şimdi rahatla ve ben sana ıkın dediğimde ıkın''
Jisung acı içinde derin nefesler almaya çalışıyordu, bütün vücudu çoktan terle kaplıydı.
''Benimle birlikte nefes al tatlım!'' dedi Minho eşinin elini sıkıca tutup ona rahatça nefes aldırmaya çalışırken.
Jisung şu anda mantıklı cümleler kurabilecek durumda değildi, ama kurabilse yüksek ihtimalle herkese küfürler ederdi.
Doğurmak üzere olan Omega'nın kasıntıları artarken Jeongin de girişini kolluyordu.
Bir şeyler doğru değildi.
''Çok fazla kan kaybetmiş! Jisung yeterince geniş değil. İkisini de kaybedeceğiz!'' diye haykırdı en genç.
''Bu da ne demek?!'' diye sordu Minho, sesindeki endişe çok barizdi.
''Sezaryen yapmak zorundayız. Stresinden dolayı genişleyemiyor'' Jeongin terlemeye başlamıştı.
''Lütfen kurtar onları!'' dedi baş Alfa.
''DENİYORUM!'' en genç paniklemeye başladı, her saniye önemliydi.
Bu sırada Felix sezaryen için gerekli olan malzemeleri ona getirmişti.
''Anestezi için zamanımız yok. Ona bolca ağrı kesici verip karnını uyuşturmayı deneyeceğim. Minho, şu ufak havluyu Jisung'un ağzına tutar mısın? Bu acıyı hissedince kendi dilini ısırmaya kalkabilir'' derken Alfa'ya bir havlu uzattı Jeongin.
Minho şu anda oldukça zorlanıyordu, ama Jeongin ne yaptığını biliyor gibiydi, bu yüzden istediği her şeyi yapmaya karar verdi.
Bütün malzemeler hazır olunca Jeongin hamile Omega'ya sezaryen bir doğum sağladı. Jisung'un çığlıkları ve ara sıra gözlerinin aşırı parlayışı odadakileri endişelendirirken Jeongin kıpırdamadı bile. Sürüsünün iyiliği için güçlü olmak zorundaydı.
Felix de bu sırada herkes sakinleşebilsin diye alınlarını siliyordu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
''Nefes almıyor!'' Changbin yaralı Alfa'yı stabil hale getirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...