Herkes barış içinde salonda otururken Jisung'un aklına bir fikir geldi.
''Herkes beni dinlesin! Annem kurtlar hakkında çok şey biliyor ve yüksek ihtimalle buna Jeongin'e neler olduğu da dahil. Benden onu bir ara ziyarete gitmemi de istemişti. Bu gidip onu görmek ve tanışmanız için harika bir fırsat! Ayrıca dürüst olmak gerekirse.... onu özledim de''
Herkes Jisung'u ilgiyle dinlemişti. Minho dışında hepsi Jisung kadar güçlü birini büyüten annenin harika biri olduğunu düşünmüştü. Ama Alfa da eşinin annesini sevdiği için Jisung'un elini hafifçe sıktı.
''İstersen gidebiliriz, ama bence sadece sen ve ben gidelim çünkü yavrular günlerce seyahat etmek için çok küçük ve kalabalık gitmek yolculuğu genel olarak zorlaştırır'' dedi Minho.
''Yeonjun ve Soobin de yavrulara bakmak için yardıma kalabilir hem, değil mi?'' diye de ekledi.
Çift onlara gülümseyerek başlarını olumlu anlamda salladı.
''Bizim taraftaki Betalar biz olmadan birkaç gün daha dayanabilir, o yüzden sorun olacağını düşünmüyorum'' dedi Yeonjun, eşi de onu onayladı.
''Bu sefer bir şeyleri yakmasalar bari-''
Soobin'in bu cümlesine herkes gülmüştü.
''Ne zaman gitmek istiyorsunuz?'' diye sordu Seungmin kucağında konuşmaya çalışan Jeno'yu tutarken.
Minho ve Jisung birbirilerine bakarak ne zaman gitmek istediklerini düşündüler.
''Yarın nasıl olur? Bugün hazırlanırız ve kendimize zaman ayırmış oluruz''
Minho'nun düşüncesini eşi de onayladı. Çoktan akşam olduğu için herkes ev sahiplerinin gidişi için hazırlık yapmaya başladı. Felix ve Seungmin yolculuk için her türlü erzakla ilgilenirken diğerleri de kıyafet ve çantaları hazırladı. Baş Alfa ve Luna için olan hazırlıkları bitince herkes yeniden salonda buluştu.
Gece olduğunda diğer üyeler onlara şans diledi ve yolculuk hakkında neler düşündüklerini paylaştılar.
''Kötü düşüncelere kapılmamamız gerektiğini biliyorum ama gidişiniz konusunda içime sinmeyen bir şeyler var... Yani kötü bir şeyler olabilir-''
Diye başladı Chan endişeli bir sesle. Herkes gülümseyerek ona bakıyordu, sürünün en büyüklerinden olduğu her halinden belli oluyordu.
Seungmin eşinin elini sıkıca tutarken Hyunjin de elini Alfa'nın omzuna attı.
''Hepimiz endişeliyiz. Ama her şey iyi gidecek Chan''
Chan bir iç çekerek kötü düşüncelerinden arınmaya çalıştı. Minho'nun yokluğunda Baş Alfa görevi ona kalacağı için fazladan endişeliydi. Bu çok büyük bir sorumluluktu ama sürünün kalanının yardımıyla bunu yapabilirdi.
Felix eşinin kucağında otururken oğlunu tutan Jisung'a bakıyordu. Jungkook'u kucağına almayı çok istemişti ama Luna'nın gitmeden önce onunla zaman geçirmesi gerektiğini biliyordu.
''Yani Jungkook bizimle mi kalacak?'' diye sordu son bir umutla.
Minho oğlunun başını hafifçe okşarken derin bir iç çekti.
''Ne kadar üzücü olsa da Jungkook bu kadar uzun bir yolculuk için çok küçük. Jisung da hamile olunca onu koruyabilecek tek kişi ben olurum ve bu büyük bir risk demek, bu yüzden oğlum konusunda size güveniyorum. Ona dikkat edin lütfen'' dedi sürü üyelerine gülümseyerek.
Felix Jungkook'la birkaç gün geçirecek oluşuna çok sevinmişti ve artık yerinde duramıyordu. Eşinin kucağında devamlı olarak kıpırdandığı için Changbin sonunda onu belinden tutup durdurdu ve kulağına fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...