Sürü bir süre sonra normal hayatına dönmüştü. Changbin Felix'in her daim mutlu ve güleç olduğundan emin oluyordu, Chan birkaç zorluk çıkararak Seungmin konusunda fazla koruyucu olmuştu, Hyunjin ve Jeongin her fırsatta baş başa zaman geçirmek için evden ayrılıyordu, son olarak Minho ve Jisung da bebekleriyle meşguldü.
--------
''Dışarı çıkmak istiyorum artık Chan! Bana sürekli olarak yapışmayı bırakır mısın? Yok olup gidecek halim yok ya'' dedi Seungmin Alfasının tutuşundan kurtulmaya çalışırken.
Chan ise sızlanmaya başladı.
''Ama dinlenmelisin Seung. Yeterince stres yaşadın zaten''
Sonra da eşini tekrar yatağa çekti. Seungmin Chan'ın kucağına yerleşirken ona parlayan gözlerle bakmaya başladı.
''Belki de bana unutturabilirsin''
Chan eşine şehvet dolu gözlerle baktı. Seungmin döndüğünden beri aralarında hiçbir yakınlaşma olmamıştı. Bunun sebebi çoğunlukla her yakınlaşma çabalarında Chan'ın kurdunun eşinin karnındaki yavruya zarar vermeye çalışmasıydı.
Alfa'nın gözleri parlamaya başlarken içindeki kurdu sakinleştirmek için eşinin baldırlarını tırnaklamaya başladı. Bu Seungmin'in hoşuna gittiği için Omega hafifçe inledi.
Chan hırlamaya başlarken yüz ifadesi sinirli bir hale döndü, o eşine bir şey yapmayı daha deneyemeden Seungmin onu itip yatağa mıhladı. Büyüğünün iki bileğini de yakalayıp onları başının üstüne kaldırdı.
''Hayır bu sefer olmaz! Eşimi istiyorum ve bu kez beni durduramazsın!'' diye gürledi.
Alfa ona zarar veremeden dudaklarına yapıştı, Chan'ın kurdu da bir süre sonra pes etmiş gibiydi.
''Omega...''
''Evet Alfa, hala benim.'' dedi Seungmin eşinin boynundaki işareti öperek.
Kalçasıyla Chan'ın kucağında dairesel hareketler yapmaya başladığında Alfası hırlamaya başladı. Kısa süre sonra da Omega'yı altına alarak üstüne tırmandı.
''Sana ihtiyacım var Alfa...''
''Biliyorum bebeğim. Seni yeniden sevmeme izin ver.''
----------
İkisi de yorgun halde yatakta uzanırken Chan sessizliği bozdu.
''Bu iyi bir fikir değildi. Sana yada yavruya ciddi şekilde zarar verebilirdim..''
Yumuşakça eşinin baldırındaki morluklara dokundu. Seungmin hafifçe irkildi ama Chan'a daha çok sokuldu.
''Kötü bir şey olmadı ve ikimizin de buna ihtiyacı vardı. Teşekkür ederim Chan''
Birbirilerine gülümseyip sıkıca sarılarak uyuyakaldılar.
----------
''Baba, babaaaaaa! Hadi ama Jungkook benimle birlikte söyle. Baaaa-baaaa, çok zor değil değil mi?''
''Hayatım lütfen... İlk kelimesinin baba olması neden bu kadar önemli? Ayrıca daha 1 yaşını doldurmadı bile. Ona baskı kurmayı bırak'' dedi Jisung çamaşırları katlarken.
''Çünkü benim bir onurum var! Sen anlamazsın Jisung'' diye cevap verdi Minho oğlunu kucağına alıp sırt üstü yatarak.
Bebek babasından aldığı ilgiden memnun halde gülünce Minho da gülüyordu.
''Ne kadar da harika bir bebeğimiz var değil mi Ji?''
Alfa bebeği göğsüne yatırdı, her nefes alışında göğsü yükselip alçaldığı için Jungkook'un gülmesine bayılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...