Seungmin'in doğumu artık epeyce yakındı ve Chan onu bir saniye olsun yalnız bırakmıyordu.
Aslında evdeki herkes Omega konusunda fazla korumacıydı, ama olanlardan sonra bu tamamen anlaşılabilir bir şeydi.
Gencin feci bir sırt ağrısı vardı ama sancıları çok olmadığı için halinden şikayet etmiyordu.
Jungkook devamlı olarak tekme attığında Jisung'un çektiği acıları biliyordu.
Yavrusunun cinsiyetini çoktan biliyordu ve artık bunu eşine haber vermesinin zamanı gelmişti.
Çift şu anda Seungmin kaslarını rahatlatabilsin diye evin etrafında turluyordu.
''Chan?'' diye seslendi hemen yanında yürüyen eşine bakarak.
''Efendim aşkım?''
''Bebeğimizin cinsiyetini biliyorum'' dediğinde Chan buna şaşırmıştı. Alfa bebeğin babası olarak anılmak istediğinde herkes onu anlayışla karşılamıştı. Zaten nasıl davrandığına bakılırsa yavrunun babası oydu.
''Gerçekten mi?? Nedir?'' diye sordu Alfa durup eşinin elini tutarak.
''Oğlan'' Seungmin gülümseyerek cevap verdiğinde Chan ona sıkıca sarıldı.
''Oğlumuzun bize katılması için sabırsızlanıyorum''
''Ben de hayatım'' dedi Omega.
''D-doğumdan sonra.. bir yavru daha yapalım'' diye ekledi yanakları kızarırken.
Alfa eşine yaşlı gözlerle bakarken ona gülümsedi.
''Tabii olur aşkım!'' eşini öptükten sonra mutlu mesut yürüyüşlerine devam ettiler.
------
''Binnieeee çok yorgunum~'' Felix esneyerek gözlerini ovuşturdu.
''Lütfen sadece bu seferlik. Sadece bu gecelik ve kimse fark etmeyecek bile''
Felix'in tişörtünü çıkardı.
Omega eşinin ona olan dokunuşlarının etkisi altına girerken karşı koymak için fazla yorgundu.
Changbin altındakinin pantolonunu da çıkarıp onu hızlıca soydu.
Omegasını sadece iç çamaşırıyla görünce içindeki kurt onu yeniden sahiplenmek istedi ama bu dürtüsünü dizginledi.
Hem Felix'in kaybı konusunda ona saygı duyduğu, hem de şu anda başka amaçları olduğu için.
Civcivli pijamayı alıp eşine giydirdi.
''AWWWWW ama sen çok tatlı olduuuuuuuuun~'' dedi yanına uzanıp ona sarılarak.
Felix uykunun eşiğindeydi ama Alfasından yayılan mutluluğu hissedince gülümsedi.
''Tatlı şeyleri gerçekten çok seviyorsun..'' dedi gözlerini kapatarak.
''Artık uyuyabiliriz gün ışığı'' Changbin kollarını eşinin etrafına sıkıca sardı.
Felix de mutlulukla ona iyice sokuldu ve bağımlılık yapan kokusunu içine çekti.
-----------
Hyunjin etrafta eşini arıyordu.
Jeongin linklerini özellikle kesmişti ve Alfa artık endişelenmeye başlamıştı.
Omega saklanacağı yeri didik didik ararken ormanda koşturuyordu. Sürüde her şey yolunda giderken eşiyle böyle oyunlar oynamayı çok seviyordu.
Hyunjin de eşinin bu şekilde enerji dolu oluşunu izlemeyi çok sevdiği için onunla oynuyordu tabii, ama bazen ciddi anlamda endişelenip onu azarladığı oluyordu.
Jeongin arkasına saklanabileceği dev bir ağaç buldu. Eşinin yakınlarda olup olmadığına bakarken kıkırdıyordu.
Ama bir süre sonra Hyunjin hala ortalıkta değildi ve Omega sıkılmaya başladı. Onu bulması neden bu kadar uzun sürmüştü?
Aniden sesli bir gürleme duyup arkasına döndüğünde kocaman bir Alfa üstüne atladı.
''AHHHH HYUNJİN! Yapma!'' diye güldü Alfasının kurdunun bütün yükünü üstünde hissederken.
''Bunu bu kadar sık yapmaman konusunda seni uyarmıştım! Başına bir şey gelse haberimiz olmayacak! En azından linki açık tut!''
''Hyunjin'in ses tonu oldukça ciddiydi ve eşine keskin gözlerle bakıyordu.
Jeongin Alfasından yayılan dominantlığa karşı savaşabilmek için bakışlarını kaçırdı.
''Özür dilerim... Amacım seni korkutmak değildi. Ben yalnızca oyun oynamak-'' Omega gerçekten üzgün görünüyordu, ama daha cümlesini bitiremeden eşi yüzünü yaladı.
''Sorun değil. Bir daha yapma yeterli''
Alfa hala eşinin üstündeyken dönüştü. Omega'nın el bileklerinden tutup onları başının üstüne kaldırdı ve bacağını altındakinin bacak arasına doğru kaldırdı.
Jeongin hafifçe inlerken eşine boynuna ulaşabilmesi için daha fazla alan sunmak için başını yana çevirdi.
İkisi de başka şeyler yapmaya hazırdı ki, Jisung'un sürü linkinden onlara seslendiğini duydular.
''Jeongin, derhal eve gelmelisiniz, ACİL!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fiksi Penggemar-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...