Bölüm 47

2.3K 310 112
                                    

Ertesi gün Felix herkes uyurken mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya karar verdi. Aklını biraz olsun Changbin'den ayırmanın en iyi yolunun bu olacağını düşünmüştü.

Biraz pankek yapıp onları tabaklara koydu. Evde yayılan şekerli koku diğer üyeleri de uyandırmıştı. Bir anda hepsi mutfakta bitiverdi.

''Wow Felix, harika kokuyor!'' dedi Jangmi masaya doğru gelirken.

Felix kıkırdadı.

''Teşekkür ederim! Biraz yumurta ve sosis de yapacağım şimdi'' 

Felix hazırlıklarına devam ederken herkes masaya yerleşti. Bebekler de mutlu mesut mamalarını yemeye başladı.

Omega sosisleri pişirirken aniden midesinin bulandığını hissedince hemen banyoya koştu ve tuvalete kustu.

Jisung aceleyle onun peşinden giderken Jeongin de sosislerin yanmaması için ocağın başına geçti.

Felix karnını sıkıca tutarken bu yaşadığı ona oldukça tanıdık gelmişti.

''Felix...'' diye fısıldadı Jisung endişeyle.

''Hayır olamaz... Şimdi olamaz..'' dedi Felix gözünden yaşlar akmaya başlarken.

''Lix sakin ol canım. Bunu değiştiremezsin'' Jisung gencin sırtını sıvazlıyordu.

''Ama Changbin burada değil. O yokken bir çocuğumun olmasını istemiyorum!'' diye bağırdı Felix.

''Şşşşş, o geri gelecek tatlım. Sadece birazcık daha beklemeliyiz'' dedi Jisung onu kollarına alarak.

Genç Omegayla artık o da hamile olduğu için daha fazla ilgilenmesi gerekecekti. Felix sakinleştiğinde ve midesi kendini toparladığında yeniden herkesin olduğu mutfağa gittiler, kalan sürü üyeleri gelecek olan haberleri duymak için kocaman gözlerle ikiliye bakıyordu.

Felix onlara baktığında bu şekilde bekliyor olmalarını çok tatlı buldu, aslında diğerlerinin neler döndüğünü bildiğinden emindi.

''Evet... Sanırım hamileyim-''

Seungmin ve Jeongin onu hemen kollarına aldılar.

Herkes Omegayı kutlarken Felix de onlara minnettardı, ama Changbin yanında olmayınca olması gerektiği gibi mutlu da olamamıştı....

Kahvaltıdan sonra Seungmin ve Jeongin ev işlerini üstlenirken Jisung ve Felix bebeklerle birlikte televizyon izlemeye çekilmişti, son zamanlardaki stres yavrularına yeterince zarar vermişti zaten. Bu sırada Jangmi ve diğer Alfalar da çevredeki cesetleri toparladı.

Wooyoung için uygun bir mezar hazırlayıp etrafına çiçekler ekmeyi de es geçmediler.

Bütün cesetleri, uzuvları ve kanı temizlemek bütün günlerini almıştı, ama işleri bittiğinde evin etrafı hiç olmadığı kadar temiz hale geldi. Ortalık artık kan da kokmadığı için herkes bölgelerinde yeniden rahat nefesler alabiliyordu. Minho da her yer temizlenince bölgesini yeniden işaretledi, hem düşmanlar burada yaşayan güçlü bir sürünün varlığından haberdar olacaktı, hem de belki Changbin de kokularını alıp geri döndüklerini anlardı.

Günler geçtikten sonra Felix gittikçe sabrını yitiriyordu. Changbin hala dönmemişti ve Chan ve Hyunjin onu devamlı olarak arıyor olmasına rağmen saklanmayı başarmıştı.

Felix de onu aramaya her kalktığında diğerleri onu durduruyordu. Onlara karşı gelemeyeceğini bildiği için Changbin'i bulup onu öldürmek istese bile üyeleri dinleyip evde kaldı. Aslında onu öldürmek istese bile yüz yüze geldiklerinde yüksek ihtimalle ona sıkıca sarılıp sadece yumuşak sesiyle her şeyin iyi olacağını söylemesini bekleyecekti. Felix'in iyi bir anne olacağını ve endişelenmemesi gerektiğini de.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin