Ev sahiplerini duyunca herkes ayaklandı ''Jisung ve Jeongin, siz burada güvende kalın. Hyunjin, sen benimle gel'' diye emretti Minho.
''Lütfen dikkatli ol Minho. Yavrumuzu düşün'' dedi Jisung eşine sarılırken.
''Her şey yolunda bebeğim, hemen döneceğim. Hadi gidelim Hyunjin''
''Tamamdır patron!'' dedi Hyunjin de eşini öptükten sonra.
''Minho bekle! Size yardım etmemize izin ver'' diye araya girdi Chan.
''Evet, en azından bunu yapabiliriz'' diye ekledi Changbin.
''Peki olur. Hadi hemen gidelim'' dedi Minho.
''Siz ikiniz de burada saklanın'' dedi Chan sürüsündeki Omegalara.
''Lütfen sağ salim geri gel Chan'' dedi Seungmin eşine sarılarak.
''Hey aptal Alfa... Beni endişelendirme sakın'' dedi Felix Changbin'in yanağından öptükten sonra.
''Merak etme gün ışığım'' Changbin de eşini öptükten sonra Alfalar evden ayrıldı.
Hepsi dönüştükten sonra yabancıların nerede olduğunu sezebildiği için Minho'yu takip etmeye başladılar.
Bir süre koştuktan sonra karşılarına 3 büyük Alfa çıktı. Üçü de Minho ve diğerlerine sinirli şekilde gürlediği için arkadaş canlısı olmadıkları belliydi.
Aniden en öndeki Alfa Minho'ya saldırdı ve onu yere yığdı. İkisi kanlı bir savaşa girerken kalan 2 Alfa da Chan'a ve Hyunjin'e saldırdı. Chan'la savaşan kurt bir şekilde üstüne çıktı ve onu omzundan ısırdı, Chan acı içinde gürlerken Changbin onun üstündeki Alfa'ya saldırdı ve boynunu ısırarak onu öldürdü. Sadece bir tanesini öldürmek ona yetmeyeceği için saldıracağı diğer kurdu aradı. Chan yerde acı içinde yatarken Changbin bu kez Hyunjin'e saldıran kurda bir pençe attı ve onu bir kenara savurdu. Sonrasında yere yığılan yabancının üstüne atladı ve boynunu nefesi kesilene kadar ısırdı. Hyunjin onu şok içinde izlerken Changbin oynayacağı bir sonraki kurbana baktı, ama Minho onu çoktan öldürdüğü için hayal kırıklığına uğradı. Minho Changbin'in bu tavrına hafifçe kıkırdadıktan sonra iyi olup olmadığına bakmak için Chan'ın etrafına toplandılar. Changbin yarayı gördü ve yere yattı, Chan da bunu anlayıp insana dönüştü ve gencin sırtına oturdu. Herkesin iyi olduğundan emin olunca hep birlikte eve döndüler.
Alfasının geri döndüğünü sezen Jisung hemen kapıyı açtı. Alfalar insana dönüşürken Changbin de Chan'ı koltuğa yatırmaya gitti.
''Neler oldu böyle?'' diye sordu Jisung endişeli ama sinirli şekilde, Alfasının üstünde de birkaç morluk vardı.
''3 Alfa bize saldırdı ama icaplarına baktık tatlım merak etme'' dedi Minho eşine gülümseyerek.
''Çok mu acıyor Chan?'' diye sordu Seungmin Alfasının yanına çöküp.
''Artık yanımda olduğun için acımıyor aşkım'' dedi Chan karşısındakinin yanakları kızarırken.
''Şu halinle dalga geçme'' dedi Seungmin dudaklarını büzerek, Chan buna güldü. Omega şakasına Chan'ın koluna vurmak istediğinde ise Alfa'nın canı yandı ve Seungmin'in gözleri hemen doldu.
''Aman Tanrım çok özür dilerim! Olamaz canını yaktım! Çok üzgünüm! Olamaz olamaz!''
Chan hala gülüyordu ''Benim hala bir Alfa olduğumu biliyorsun değil mi? bu yara en fazla 24 saate iyileşir hayatım''
''Bazen senden nefret ediyorum''
''Hayır etmiyorsun'' dedi Alfa eşinin boynuna sürtünerek.
''Hyunjin, nasıl oldu da sen ve Changbin bir tek yara bile almadınız?'' diye sordu Jeongin meraklı bir şekilde.
''Changbin önce Chan'ı yaralayan Alfa'yı öldürdü, sonra hiç sorun değilmiş gibi bana saldıranı da öldürdü. Aslında Minho'yla dövüşeni de öldürecekti ama Minho onu çoktan halletmişti. Lütfen bana hiçbir zaman Changbin'i sinirlendirmemem gerektiğini hatırlat'' diye anlattı Hyunjin, odadaki herkes meraklı gözlerle Changbin'e bakıyordu.
''Anlarsınız ya... Felix'ten önce ben çok cani bir kişiydim ve soğukkanlı bir katildim. Kurdum böyle diyelim. Biriyle dövüşürken hep bu şekilde heyecanlanır'' dedi Changbin omuz silkerek.
Felix bu kadar güçlü bir Alfası olduğunu bilmiyordu ama bu onu onurlandırmıştı ''Canım Alfamdan daha azını da beklemezdim zaten'' dedi gururla ayağa kalkarak.
''Minho, buralara neden gelmişler? Ne istiyorlarmış öğrenebildin mi?'' diye sordu Jisung.
''Aslında 2 sebepleri vardı. Tanıştığımız mağarayı hatırlıyor musun? Ben oraya ulaştığımda girişinde başka bir Alfa vardı ve onu öldürmüştüm. Gelen kurtların üstünde onun kokusu vardı, yani buraya kadar onu öldüreni bulup intikam almaya gelmişler, belli ki öldürdüğüm kurt onların başıymış. İkinci sebep ise eşlenmemiş bir Omega'nın kokusunu almış olmalarıydı. Bir Alfa sürüsü olarak etrafta eşlenmemiş Omegalar arayıp üremek istiyorlar. Chan'ın üstünden de Seungmin'in kokusunu duyduklarında kurtları kontrolden çıktı''
Herkes şoka girmişken Minho devam etti.
''Bize yardım ettiğiniz için teşekkürler Chan ve Changbin. Sizler olmasaydınız şu an ölmüş olabilirdik. Bizim sürümüze katılıp burada kalmaya devam etmek ister misiniz?''
Chan ve sürüsü bu teklife şaşırmıştı, ama cevabı çoktan bildikleri için konuşmalarına gerek kalmadı.
''Tabii, seve seve size katılırız'' dedi Chan ''Ve senin baş Alfa olmana izin vereceğim'' diye ekledikten sonra dirseğini Minho'nunkine vurdu.
Yepyeni bir sürünün bağı oluşurken herkesin gözleri parlamaya başladı.
''Vay be! Kendimi hiç bu kadar tamamlanmış hissetmemiştim!'' dediğinde herkes Jeongin'i onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...