Bölüm 18

3.6K 392 95
                                    

Felix ve Changbin paniklemişti. Çağrılarına cevap veren olmayınca aceleyle giyinip aşağı kata indiler.

Minho ve Jisung dış kapıdaydı. İkisinin de gözleri parlıyordu ve hamile Omega eşinin dışarı çıkmaması için onu tutuyor gibiydi.

''Minho bekle! Öylece çıkıp gidemezsin!'' dedi Jisung gözünden çaresiz yaşlar akarken.

''Gitmem lazım! Başlarına bir şey geldi!'' dedi baş Alfa neredeyse gürleyerek.

Changbin onlara doğru gidip Jisung kendine zarar vermeden önce Minho'yu salona çekti. Bu sırada Felix de Luna'ya doğru gidip onu sakinleştirmeye çalıştı.

Jeongin ve Hyunjin ise herkesin arkasında olan biteni sessizce izliyordu. Etrafa yayılan ekşi limon kokusu en gencin bu durumdan ne kadar etkilendiğini kanıtlıyordu.

''Neler oluyor Minho? Diğerleri nerede?''

Changbin bunu sorduğunda eşinin midesi ters dönmüş gibi oldu. Arkadaşlarının başına bir şey gelmiş olmalıydı.

''BİRLİKTE DEVRİYE GEZMEYE ÇIKMIŞLARDI!''

Minho zorlanıyordu.

Sürüsünden 2 üye şu an eksikti ve eşi doğurmak üzereydi, yani anlaşılabilir bir yük altındaydı. Hyunjin Alfalara doğru giderken Jeongin de hamile Omega ve Felix'in yanına gitti.

''Sakin ol Minho. Biz onları aramaya gideriz sen de burada kalırsın. Her şey yoluna girecek'' dedi Hyunjin Changbin'in omzunu tutarak.

Minho onlarla birlikte gitmek üzereydi ama Jisung eşinin elini tuttu ve onu karnına koydu.

''Lütfen kal'' diye ağladı.

''Hayır, gidip onları bulmam gerek! Onlar sürümüzün üyeleri!'' dedi baş Alfa. Sürüsünü koruma iç güdüleri oldukça ağır basıyordu.

''Sana burada ihtiyacım var Alfa... Bebeğimizin... Minik oğlumuzun sana ihtiyacı var'' dedi Omega üzgün bir ses tonuyla.

Herkes buna şaşırmıştı. Minho diz çöküp eşinin yanaklarını tuttu.

''B-Bir erkek mi? Ne zamandır biliyorsun?'' dedi gözünden bir damla yaş akarken.

''Birkaç gündür, ama sana söyleyecek doğru zamanı bulamamıştım'' diyerek gülümsedi Omega.

''Pekala. Biz gidiyoruz artık'' dedi Changbin Hyunjin'le birlikte sürüsünün kalan üyelerine sarılarak.

''Dikkatli olun, ve sürü linkinde hazırda bekleyin ki iletişimimiz kesilmesin'' diye emretti Minho, sonunda eşinin yanında kalmaya karar vermişti.

''Felix, kendine çok dikkat et. Jeongin, onları koru, sana güveniyorum'' dedi Changbin eşini öperken.

Bununla birlikte Changbin ve Hyunjin dönüşerek devriye yoluna koyuldular. Ulumalarına ve çağrılarına bir cevap gelmediği için Chan ve Seungmin'in buralarda olmadıklarını anlamışlardı. Bir süre sonra bir şeyler görünmeye başladı.

''Changbin şuna bak! Burada kan var'' dedi Hyunjin burnuyla o tarafı işaret ederek.

Kanı kokladığında Changbin iyice endişelenmeye başladı. Bu koku ve kan kesinlikle Chan'a aitti.... hatta bir kısmı Seungmin'indi. Hyunjin'le birlikte kanın yoğunca koktuğu yere doğru aceleyle koştular ve yerde baygın bir kurt görüldü. Tek kelimeyle ölü görünüyordu. 

Eğer göğsünün aşırı hafif iniş ve kalkışı olmasa zaten öldüğünü düşünürlerdi. Bütün kürkü kan içindeydi ve vücudunda oldukça büyük ve derin yara izleri vardı. 

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin