Bölüm 35 (+18)

3.8K 322 98
                                    

(+18 kısımdan önce uyarı olacaktır, o kısmı geçecek olanlar uyarıya kadar okuyabilir ^^)

Seungmin odasından çıkarken Jeno kollarında, Chan ise hemen yanındaydı.

''Günaydın- Yeonjun?!''

''SEUNGMİN! Nasılsın? İyi misin?''

Yeonjun kucağındaki yavruyla mutluluktan zıplamaya başladı ve Omega'nın yanına giderek yanağından öptü, kollarındaki bebeklerden dolayı sarılamazlardı.

Seungmin misafirlerine kıkırdarken Chan da gülümsedi. Alfa'nın ihtiyacı olan tek şey Seungmin'in mutlu olmasıydı.

''Sürüm, Chan ve Jeno sayesinde iyiden de öteyim. Bakıyorum sen de doğum yapmışsın'' dedi Omega Kun'a gülümseyerek.

''Ah evet, bu küçük Alfa'nın adı Kun. Daha 4 aylık''

Chan bebeğe gülümsedi ama Kun ona bir bakış atarak kafasını çevirdi. Alfa buna dudak büzdü.

''Neden beni sevmedi şimdi?''

Buna herkes gülmüştü, Chan'ın bu şekilde sızlanması sık görülen bir şey değildi.

Hepsi birlikte salona yerleşince Seungmin ve Chan'a diğer 4 üyenin neler yaşadığını anlattılar. Jeongin'in kızgınlık dönemine girmesi ve bunun Changbin'i tetiklemiş olması herkesi germişti. Herkes daha işe yarar bir şeyler yapmaya karar verince Minho gençlerin kahvaltıdan önce getirdiği avı temizleyip ayıklamak için dışarı çıktı. Jisung ise evi temizlemeye koyulunca diğerlerine de bebeklerle ilgilenme işi kalmıştı.

Bebekler özellikle Soobin'i çok sevmişti. Çok sakin bir Alfaydı ve sakinleştirici bir aurası vardı, bu da belli ki sadece Yeonjun'u değil bebekleri de kendine çekiyordu.

Seungmin ise gülüyordu, Chan bebeklerin kendinden çok Soobin'i seviyor olmasına çok şaşırmıştı.

Jeno hala Chan'ı daha çok seviyordu tabii.

Hepsi birlikte bir süre daha mutlu mesut oyunlar oynamaya devam ettiler.

-----------

Felix odalarının kapısını kapatırken Changbin derin nefesler alıyordu. Bundan sonra kendini kontrol edemeyeceğini biliyordu, bunlar halledilince eşinden özür dilemeyi unutmayacaktı.

Alfa Felix'i yatağa iterken köpek dişleri daha belirgin olmuştu ve gözleri kan kırmızısı parlıyordu. 

Felix bu ani harekete biraz şaşırmıştı.

''Changbin-''

Alfası gürleyince cümlesini tamamlayamadı. Eşini, sevdiği kişiyi altında görünce Changbin kendini tamamen kaybetmişti.

(+18 Uyarısı!! Uyarı bitince hikaye devam edecek. Bu kısmı geçecek olanlar uyarı bitince devam edebilir ^^)

Bununla birlikte Felix'in bütün kıyafetlerini yırtıverdi. Eğilip onu tutkuyla öpmeye başlarken hiç vakit kaybetmedi. 

Omega zevkinden çoktan inlemeye başlamıştı. Changbin eşini sadece bununla bile tatmin edebiliyor oluşuna sırıttı. Ama bu yeterli değildi. Daha fazlasını tatmak istiyordu.

Felix büyüğün saçına ve sırtını tutunurken Alfa altındakinin boynuna ve omuzlarına izler bırakmaya başladı. Kulağına ulaştığında hafifçe ısırdı, eşinden çıkan sesler onu çılgına çeviriyordu.

''Aaaah Alfa!''

Changbin iri köpek dişlerini göstererek kocaman sırıttı.

Onları Felix'in hassas boynuna hafifçe sürttüğünde Omega'nın tüm vücudu ürpermişti.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin