Bölüm 23

3.1K 381 215
                                    

Jisung ve Yeonjun diğerlerinin evde olmadığı sürede aralarındaki bağı güçlendirdi. Bu sırada Soobin de evdeki birçok işle ilgilenip herkese yardım ediyordu, eşinin üstüne biraz daha fazla düşüyordu tabii.

Jisung herkese annelik ederken Yeonjun Felix'le birlikte bebeğe bakmayı çok sevmişti. Jungkook çok tatlı bir yavruydu, baştan aşağı mükemmel görünüyordu, tam bir melekti. Zaten melek gibi de davranıyordu.

Felix ve Yeonjun sık sık kendi bebeklerinin en çok kime benzeyeceği hakkında konuşup gülüyordu, çevrelerinde rahatsız edici kötü insanlar yerine böyle neşeli insanlar olması ikisine de çok iyi gelmişti.

Öte yandan Woojin de evdeki işlere herkes gibi yardım etmek zorundaydı. Jisung, Soobin ve Yeonjun etraftayken sahtece gülümseyip onlara nazik davranıyor gibi yapıyordu ama Felix'le baş başa kalır kalmaz yüzünde iğrenç bir ifade oluyordu. Özellikle de Hamile Omega'nın şişmiş karnına baktığında.

Gerçekten de Felix'ten tüm benliğiyle nefret ediyordu.

Felix mutfakta dondurma yiyerek dikkatini başka şeylere vermeye çalışıyordu. Eşi şu anda buralarda olmadığı için kendini çok rahatsız hissediyordu ve bu konuda elinden bir şey gelmiyordu.

''Fazla kilo almayacak mısın bu kadar yiyerek? Hangi Alfa şu halinle seni ister ki?'' dedi Woojin zehir saçan sesiyle.

Felix ona gıcık olmuş bir ifadeyle baktı.

''Beni rahat bırak. Bok kokuyorsun'' dedi bir bakış atarak.

''Changbin'in benim yerime seni seçtiğine hala inanamıyorum. Sende bir bok yok'' dediğinde Felix sinirlenmeye başladı.

''Senin yerine beni seçti çünkü ben ona açıkça senin veremediğin şeyleri verebiliyorum. Ona sahip olamazsın çünkü çoktan benden bebek bekliyor. Bizi rahat bırak seni sürtük!'' diyerek ayağa kalktı.

''Biz yalnızken bana böyle demedi ama'' diyerek sırıttı Woojin.

Felix şok olmuştu. Bu da ne demekti şimdi?

Gözleri mavi rengiyle parlarken diğerine doğru birkaç adım attı.

''Ne. Demek. İstiyorsun?''

Sinirinden patlamak üzereydi.

''O sürüden ayrılmadan önce sevgiliydik biz. Ailesi onu kovana kadar onu tatmin eden bendim. O zamanlar onun yanında olamadım ama şimdi buradayım yani artık sana ihtiyacı olmayacak. Yani karnındaki piçi de alıp siktir olup gidebilirsin'' dedi Woojin şeytani şekilde gülerek.

Jisung kapının ağzındaydı ve her şeyi duydu. Felix'in kavga etmeye hazır halde Woojin'e yaklaştığını da görmüştü. Stres ve sinirin bebeği kötü etkilediğini bildiği için de onu durdurmaya karar verdi.

''Felix sakin ol'' Mutfaktaki 2 Omega da ona baktı. Woojin evin Lunasına gerçek yüzünü ifşa ettiği için şoka girmişti. Felix ise hala sinirliydi ama karşısındakine saldırmaktan vaz geçti.

''Sadece bir düşün Lix.... Changbin benimle, Jeongin'le, Seungmin'le ve diğer herkesle tanışmasına rağmen seni seçti. Sen onu ne kadar sinir edersen et yanından asla ayrılmadı. Her daim yanında oldu ve sana bütün sevgisini gösterdi, hele ki yavrunuzu öğrenince. Hepimiz seni bu kadar zararlı biri için bırakmayacağını biliyoruz. Şansını bir kez daha deneyebilmek için senin Changbin'den ayrılmanı sağlamaya çalışıyor. Sakinleş tatlım, o kadar da önemli biri değil zaten'' Jisung bunları söyleyince Felix biraz düşündü ve sakinleşti.

Jisung haklıydı, ve dürüst olmak gerekirse sürüdeki diğer Omegaların hepsi de Woojin'den daha çekiciydi.

''Hahaha haklısın anne... Onu bir çeşit rakip olarak görmem bile saçmalıktı'' dedi Felix saçlarını alımlı şekilde savurarak.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin