Hyunjin ve Jeongin bahçenin çiçeklerle dolu bir yerine yerleşirken Felix ve Changbin kurt halleriyle onları takip ediyordu.
''Neden dönüşmüyorsunuz?'' diye sordu Hyunjin.
''Böyle olmayı seviyorum ya. Çok uzun süre insandım zaten''
Felix'in bu yorumuna herkes güldü. Changbin ise dönüşerek saçlarını geri attı. Hyunjin ve Jeongin ona bakarken Jungkook da onu dönüşümüne şaşırmış gibi bir ifadeyle izliyordu.
''Yarık efsane görünüyor yalnız'' Jeongin böyle deyince Hyunjin hafifçe eşinin omzuna vurdu.
Changbin buna kızararak gözlerini kaçırdı.
''Teşekkürler..''
Felix eşinin bacağını ısırdı.
''Başkaları yüzünden kızarmayı bırak!''
''Gerçekten Jeongin'i mi kıskandın şu an sen?'' diye sordu Changbin gülerek.
Felix gözlerini devirerek en gence doğru gitti ve başını onun kucağına bıraktı.
Ayakta olan Alfa da eşinin yanına oturunca Jungkook onun kucağına gitti, bu Changbin'in onu ellerine ilk alışıydı. Bebeğin gözlerine bakarken erimişti.
''Bu ne güzellik böyle? Kalbim bunu kaldıramaz!'' dedi acı çekiyormuş gibi yaparak.
Birkaç kez yavruyu havaya atıp onu yakaladı, ikisi de gülücükler saçıyordu.
''En sevdiğin amcan benim değil mi küçük bebek?'' diye sordu Alfa herkes ona gülümseyerek bakarken.
Changbin bu halini sık sık dışarıya göstermezdi, gösterdiğinde ise herkes ona hayran kalıyordu.
Jungkook küçük sesler çıkarınca onu tutan Alfa gururla diğerlerine baktı.
''Bunu duydunuz mu? En sevdiği amcası benim! Ben kazandım ve siz kaybettiniz!'' dedi heyecanla.
Diğerlerinin ona nasıl baktığını fark edince de dik oturdu ve boğazını temizledi.
''Yani şey... Bebiş açıkça beni sizden daha çok seviyor. Buna alışın yani'' derken normal görünmeye çalıştı ama bu denemesine herkes kahkaha atmıştı.
''Tatlı ve şirin şeyler söz konusu olunca Changbin gerçekten değişiyor'' diyerek güldü Hyunjin.
Felix kuyruğunu eşinin yüzüne sürttü, Alfasının bir bebekle zaman geçirince ne kadar mutlu olduğunu görünce gözleri ışıl ışıl olmuştu.
Changbin kıkırdayarak eşine yaslandı. Bu sırada Jungkook da kurda doğru kollarını kaldırmıştı. Felix bunu görünce kuyruğunu bebeğin karnına doğrultarak onu gıdıkladı ve güldürdü.
''Gerçekten çok güzel bir bebek..''
Bebeği düşmemiş olsa onunla da bu şekilde olabileceklerini düşününce üzülmüştü. Changbin eşinin üzüntüsünü hissedince onu hafifçe itti.
''Hey Lix, hadi dönüş'' dedi Jungkook'u kollarına alıp ayağa kalkarken.
Felix hiçbir şey anlamamıştı ama yine de ayağa kalkıp dönüştü.
''Neden?'' diye sordu yeniden insan olunca.
''Jungkook'u bir saniye tutabilir misin? Dönüşeceğim'' Omega'nın kafası iyice karışmıştı, bununla birlikte eşinden bebeği aldı.
Changbin siyah kurduna dönüştükten sonra kürkünü salladı ve eğildi.
''Sırtıma binin, yürüyüşe çıkıyoruz'' dedi.
Hyunjin ve Jeongin çifte bakarken onların ihtiyacı olan şeyin bu olabileceğini düşündü. İkisinin de dikkatinin biraz dağılması için Jungkook'la baş başa biraz zaman geçirmek.
Felix gülümseyerek eşinin sırtına otururken bebeği de önüne yerleştirdi.
''Hazır mısınız bakalım?'' diye sordu Alfa heyecanlı bir sesle.
''Evet!'' dedi Felix Jungkook'un kollarını kaldırıp hazır olduklarını göstererek.
Sonrasında Changbin sakince yürümeye başladı. Evin etrafında bir yandan devriye gezerken Felix de Jungkook hiçbir şey anlamadığı halde ona doğa hakkında bir şeyler anlatıyordu.
Alfa Felix'in kendi halinde bebeğe ağaçların nasıl büyüdüğünü ve gece olunca güneşin yerine ayın nasıl geçtiğini anlatışını dinlerken çok mutlu olmuştu.
Jungkook ise etrafına kocaman gözlerle bakarken ona anlatılanları dinliyordu.
-----
''Sence iyi olacaklar mı?'' diye sordu Jeongin eşine.
''Eminim olurlar. Bu biraz zaman alabilir ama ikisi de çok güçlü ve bunu anca birlikte atlatabilirler''
Hyunjin eşinin alnını öperken genç de ona yaslandı.
''Seni seviyorum Hyunjin. Bazen bunu yeterince söylemediğimi düşünüyorum'' dediğinde Alfa eşinin dudaklarını öptü.
''Ama bana yeterince gösteriyorsun'' dedi kıkırdayarak.
Jeongin eşinin yanında olmasına mutlu bir halde gülümsedi.
''Sen de yavrularının olmasını ister misin bebeğim?'' diye sordu Hyunjin.
''Tabii ki yavrularım olsun isterim. Ama bu zorlama olmak yerine kendiliğinden olmalı'' dedi Omega parmaklarını eşininkilere geçirerek.
''O zaman şimdilik bunu bir kenara atalım. Sadece bana bunu gerçekten arzu ettiğinde haber ver, seni asla ikiletmem'' diyerek kıkırdadı Alfa.
Jeongin gülerek eşinin göğsüne hafifçe vurdu.
''Demek öyle?'' diyerek sırıttıktan sonra onu öpmeye başladı. İkili öpüşürken kendilerini yumuşak toprağa bıraktı.
---------
''Artık eve dönelim Changbin, hava kararmaya başladı'' dedi Felix eşinin tüylerini okşarken.
''Anlaşıldı, sıkı tutunun!'' Alfa sonrasında koşmaya başladı.
''CHANGBİN SEN DELİRDİN Mİ?!'' Omega çığlık atarken bir kolunu güvenli şekilde Jungkook'a dolayıp diğer eliyle de sıkıca altındaki tüylere tutundu.
Alfa yalnızca kıkırdadı ve koşmaya devam etti.
------
Önceki bölüm gözüme biraz kısa geldiği için bir bölüm daha yazmak istedim ><
Yeteri kadar uyumayı, yemek yemeyi ve bolca su içmeyi ihmal etmeyin! Bugün yemeğini yemiş olan herkese 1 tabak kurabiye benden~ (/^▽^)/🍪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Фанфик-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...