Jeongin ve Hyunjin birer duş aldıktan sonra giyindi. Omega'nın kuyruğu için pantolonuna bir delik açması gerektiği için biraz zorlandı. Pufidik kuyrukla oynamak Hyunjin'in çok hoşuna gidiyordu, eşi de ona memnuniyetle izin vermişti.
Çift Felix ve Changbin dışında herkesin içinde olduğu salona gitti, hepsi yavrularla oyunlar oynuyordu.
Jeongin sürü üyelerinin tepkisinden korktuğu için Hyunjin'in arkasında saklanıyordu.
Kapıya varır varmaz Jisung ve Minho tarafından fark edildiler. Bunlar Baş Alfa ve Luna olmanın özellikleridir diye düşündü Hyunjin gülümseyerek.
Jisung Hyunjin'in gergin olduğunu hemen anlamıştı, Jungkook'u yere bırakıp ayağa kalktı.
''İyi misin Hyunjin? Jeongin nerede?''
Hyunjin boğazını temizledikten sonra cevap verdi.
''Ben iyiyim. Jeongin de arkamda, ama bir şeyler ters-''
Aniden en genci kontrol etme dürtüsü kabaran Jisung, Alfa başka bir şey daha diyemeden onu itti. Karşısındaki manzarayı görünce şaşıp kalmıştı.
Jeongin bunun kötü bir şey olduğunu düşündü, kulakları başının üstüne düşerken kuyruğu sol bacağına sarılmıştı.
''Aman Tanrım Jeongin!''
Bunun üstüne Minho, Chan, Seungmin, Yeonjun ve Soobin'in de dikkatini çektiler.
''Ne? Nasıl?''
Yeonjun bunu sorduktan sonra Minho onlara doğru yürüdü.
Jeongin bütün bu ilgiden hafifçe irkildiğinde Hyunjin bunu fark etti ve eşinin başını ve kulaklarını okşadı.
Omega bu harekete gerçekten sakinleşmişti.
''Teşekkür ederim Hyunjin''
''Çocuklar biraz sakin olabilir miyiz? Jeongin rahatsız oldu. Neler olduğunu biz de bilmiyoruz. Uyandığımızda olanları gördük ve belki sizler bir şeyler biliyorsunuzdur diye geldik''
Diğerleri olanları sindirmeye çalışırken koltuğa yerleştiler. Hyunjin de onları takip etti ve eşiyle birlikte rahat bir köşeye oturdular.
Yerleşen herkes Jeongin'in neden bir yarı kurda dönüşmüş olduğunu düşünüyordu.
''Daha önce böyle bir şey duymamıştım, sen bir şeyler biliyor musun Soobin?''
Soobin etrafına baktı ve başını olumsuz anlamda salladı.
''Aslında benim de böyle bir şeyi ilk görüşüm ve duyuşum. Olağan dışı hiçbir şey de olmamıştı, saçları falan normaldi, ama uyandığımızda kulakları ve kuyruğu vardı. Ayrıca daha da duygusal olmaya başladı, bunu hissedebiliyorum''
Jisung aniden kocaman gözlerle ayağa kalktı.
''BEN BUNU DAHA ÖNCE DUYDUM! Jeongin, canın puding çekiyor mu?''
Luna'yı duyunca en gencin kulakları dikildi ve kuyruğu mutlu şekilde hareket etmeye başladı, Jeongin bir yandan da olumlu anlamda başını sallıyordu, tatlılığına herkes kıkırdadı.
Bunun üstüne Jisung kalkıp en gence bir kase puding getirdi. Kaseyi ona uzattıktan sonra da hafifçe başını okşadı.
''Olay ne Jisung?''
Hyunjin iyice meraklanmıştı. Jisung Alfa'ya hafifçe kızarmış yanaklarla baktı. Boğazını temizledikten sonra da ona cevap verdi.
''Şey... Annem bana bunlardan bahsederken konuları pek takmadığım için dikkatle dinlemezdim, ama bir keresinde bana yorucu çiftleşmelerden sonra daha hızlı iyileşebilmek veya daha hızlı güç kazanabilmek bazı kurtların yarı kurda dönüştüğünü anlatmıştı. Başka şeyler de anlattı ama dediğim gibi o zamanlar pek takmamıştım, saçların falan değiştiğini söylediğini hatırlıyorum ama. Bu olay oldukça nadirmiş ve birçok kurtta artık bunu yapma yeteneği yokmuş. Sanırım Jeongin'in kızgınlık dönemi onu tetiklemiş''
Jeongin kızardığında kuyruğuyla yüzünü kapattı ve herkes buna güldü. Seungmin en gencin yanına gidebilsin diye Chan Jeno'yu kucağına aldı.
''Çok tatlı, yavru köpeğimiz falan olamaz mı?'' diye sordu Minho da gencin başını okşarken.
Jeongin sızlandı.
''Evcil hayvan olmak istemiyorum!''
''Pati!''
Minho bunu der demez Jeongin ona elini uzatmıştı. Herkes kahkahaya boğulurken Omega utanç içinde hırlıyordu.
''Ona takılmayı bırak Minho'' dedi Hyunjin eşine kıkırdayarak.
Hemen sonrasında ise bir çığlık duyuldu.
Felix odanın içine koşarak Jeongin'in üstüne atladı, Omega'yı tamamen yere sermişti.
Hemen arkasından Changbin girdi ve onlara doğru gitti, hala eşi konusunda fazla korumacıydı.
''Aman Tanrım Jeongin fazla tatlısın!''
En gencin saçlarını Changbin de okşadı. Çok yumuşak ve kabarıktı.
Jeongin sürü üyelerinden aldığı sevgiden dolayı mutlulukla kuyruk sallıyordu. Hyunjin ise eşinden yayılan mutlulukla gurur duyuyordu.
Eşi gerçekten de özel biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...