Günler geçtikçe sürü yeniden bir bütün gibi hissetmeye başlamıştı. Evdeki görevleri de Jangmi'yle paylaştıklarında her şey daha kolay bir hal almıştı. Alfa kadın Minho ve Jisung'a daha iyi birer Baş Alfa ve Luna olmayı da öğretiyordu.
Şu anda Jisung salonda Jungkook'la oyun oynarken Minho devriye geziyordu. Jeongin sürekli orada burada gezip evdekilere yardım ediyordu, altın renkli kulakları ve kuyruğu mutlulukla sallanıyordu. Jisung en gencin güzelliğini izlerken çok mutluydu, ama sanki önemli bir şeyi de unuttuğunu hissediyordu...
Jangmi odaya girince Jeongin olduğu yerden ona doğru gitti. Alfa onu hemen kollarına aldı ve kulaklarını okşadı.
''Biliyor musun, bir eşin olmasaydı seni ben işaretlerdim. O kadar tatlısın ki benim ol istiyorum!'' diye takıldı gülerek.
Jeongin kızararak kuyruğuyla yüzünü kapattığında Hyunjin odaya girdi ve yere oturarak eşini de kucağına çekti.
Söylediklerinden dolayı Jangmi'ye bir tehditmiş gibi baktı. Jeongin eşine iyice sokularak kuyruğunu büyüğün beline doladı.
''Hey, sakin ol. O çoktan sana ve ruhuna bağlı bile, yani kimsenin aranıza girmek gibi bir şansı olamaz... Ayrıca ben teyze olmayı tercih ediyorum zaten''
Odadaki herkesin kafası karıştı. Ne demek istemişti?
Jisung ise aniden ne unuttuğunu hatırladı.
''ANNE SANA BİR ŞEY SORMAYI UNUTTUM!''
Jangmi bir kaşını kaldırarak oğluna baktı.
''Jeongin'in nesi var? Bana bir ara böyle bir şeylerden bahsettiğini biliyorum ama dikkatle dinlememiştim. Bu kötü bir olay mı? Önceden saçlarının rengi farklıydı ve kulaklarıyla kuyruğu yoktu'' diye açıkladı Jisung.
Hyunjin ve Jeongin de en gence neler olduğu öğrenmek istediği için dikkatlerini Jangmi'ye verdiler.
Jangmi hepsine bakarak bir kahkaha attı.
''Siz çocuklar gerçekten başka bir şeysiniz... Genelde kurtlar iyileşmek için hybrid halini alır ama Jeongin'in olayı farklı... Size anlatayım. Jeongin, sen daha bilindik bir isimle bir Şaman'sın. Eminim çoktan fark etmişsinizdir ki bu çocuğun bazı ruhani güçleri var. Kökeni eski zamanlarda insanları bu güçlerle iyileştirmeye çalışanlara dayanıyor olmalı. Eşlerini bulup onlarla kızgınlık döneminde çiftleştiklerinde bazı değişimler olur. Sadece vücutları değişmekle kalmaz, ruhları da birbirine bağlanmış olur. Sonrasında Şaman bir hybrid haline gelir ve fiziksel değişmeler olur. Jeongin'in durumunda saçlarının rengi altın olmuş. Bununla birlikte en gencimizin fiziksel ve ruhsal gelişimi tamamlandı. Hatta başkalarını üstüne çekme durumu bile artmıştır''
Jangmi konuşurken herkes onu merakla dinledi.
''Vay be. O kadar özel miyim gerçekten?'' diye sordu Jeongin, Hyunjin de boynundan öptü.
''Hem de her şeyden daha özelsin bebeğim''
---------
Bütün görevler bitince sürü üyeleri salonda toplandı, Minho hiç vakit kaybetmeden hamile eşine ve oğluna giderek yanaklarına birer öpücük kondurdu.
Felix Changbin'in kucağındayken Seungmin de Chan'ın kucağında Jeno'yla oturuyordu.
''Çocuklar, sonunda Jeongin'in neden değiştiğini öğrendik!'' diye haykırdı Jisung bütün bakışları ve dikkatleri üstüne çekerek.
''Ben o konuyu çoktan unutmuşum ya...'' Felix böyle derken herkes ona katıldı.
Jisung onlara annesinin anlattıklarından bahsedince hepsi şaşırmıştı.
''Yani Jeongin şimdi süper güçlü falan mı?'' diye sordu Chan sırıtarak.
''Chan yapma-''
''Tamam! Hadi bilek güreşi yapalım!'' dedi Chan heyecanla. Seungmin derin bir iç çekip eşinin kucağından kalktı.
Biraz oynaşıp kimin daha güçlü olduğunu öğrendiklerinde herkes kahkahalara boğulmuştu.
''Küçük ve tatlı bir Omega'ya karşı kaybettiğime inanamıyorum...'' diye sızlandı Chan Seungmin saçlarını okşayıp yanaklarını öperken.
''Onun ruhani olduğunu unuttun tatlım, Hyunjin de ona ekstra güç verince en gencimizin en güçlü olması normal'' dedi Omegası.
Diğer herkes gülmeye devam ederken Jeno bile babasının tavrına kıkırdıyordu.
Jisung ve Minho'nun gözleri parlamaya başlarken aniden ayaklandılar. Çift bölgelerine girenlerin kim olduğuna bakmak için kapıya doğru ilerlerken kalan üyeler de daha önce bir kez saldırıya uğradıkları için onları takip etti.
Soobin ve Yeonjun'un tanıdık kokularını aldılar. Çift eve doğru yürürken Kun da babasının kucağındaydı. Herkes misafirlere selam verdikten sonra hep birlikte yeniden salona geçtiler.
''Yeonjun, Soobin, bu annem Jangmi. Bunlar da Yeonjun, Soobin ve oğulları Kun'' Jisung onları tanıştırırken çift kibarca eğildi.
''Tanıştığımıza memnun olduk bayan Han'' dediler ama Jangmi resmiyeti hemen bir kenara attı.
''Lütfen bana resmi şekilde seslenmeyin. Diğer herkes gibi bana teyze diyebilirsiniz'' dedi onlara gülümseyerek.
''Ne kadar da şirin bir bebeğiniz var böyle''
Kun kıkırdarken Jangmi onu babasının kucağından aldı ve Jungkook ve Jeno'yla oynaması için onu yere bıraktı.
Alfa kadın Soobin ve Yeonjun'un diğerleriyle ciddi konular konuşmak istediğini anladığı için bebeklerle ilgilenmeye karar verdi.
Yeonjun Changbin ve diğerlerine bakarken kalbi kırık gibiydi.
''Biz... Wooyoung'u biliyoruz''
Bu isim duyulur duyulmaz herkesin ifadesi üzgün bir hal aldı. Özellikle Changbin'in...
Minho çifte bakarak derin bir iç çekti ve onlar yokken neler olduğunu anlatmaya başladı.
Herkesin gözleri dolarken Soobin, Yeonjun ve Changbin birkaç göz yaşı döktü.
''Ben- Biz... Aniden sürünün linki kesildi ve Wooyoung geri dönmedi'' dedi Yeonjun düşüncelerini toplayamaz halde. Soobin eşine hafifçe sarılırken Changbin konuştu.
''Her şey yolunda... Wooyoung neler olacağını biliyordu. Eminim her şeyin farkındaydı ve şu anda da olduğu yerden bize gitmiş birinin arkasından ağlamayı kesmemiz konusunda kötü şakalar yapıyordur. Ama o hala kalplerimizde yaşıyor yani her şey gerçekten iyi''
Herkes Changbin'den gelen bu sözleri duyunca şok olmuştu. Alfa Wooyoung'un devamlı olarak yaptığı kötü esprileri hatırlayarak kıkırdıyordu.
''Geçmişte olanı değiştiremeyiz, o yüzden neden oturup ağlayalım ki? Bize oralardan gülerek hayatının zamanını yaşıyor'' dedi işaret parmağıyla havayı işaret ederek.
Sürü üyeleri Changbin'in sözlerine kıkırdamaya başladı. Alfa olanları ciddi oranda atlatmış gibiydi ve hepsi bu konuda mutluydu.
Hep birlikte sohbetler edip artık aralarında olmayan dostlarını düzgünce andıktan sonra Soobin ve Yeonjun Kun'u da alarak kendi sürülerine göz kulak olmak için evden ayrıldı.
Kısa süre sonra gün bitti ve herkes iyice dinlenebilmek için odalarına çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...