Bölüm 31

2.6K 348 53
                                    

Jeongin eşini üstünden itmede hiç gecikmedi. Lunasının emirlerine uyarak içgüdüsel olarak sürü evlerine doğru koşmaya başladı.

Hyunjin'in de onu yakından takip ettiğini bilmek için arkasını dönüp bakması gerekmiyordu.

Eve ulaşan en genç hemen Jisung'u aramaya başladı.

Felix civcivli pijamasıyla koridorda gözlerini ovuştururken Changbin ona arkasından sarılıyordu.

''Seungmin'in odasındalar. Zamanı geldi...'' diye açıkladı Alfa parmağıyla odayı işaret ederek.

Minho odanın dışında sabırla eşinin işinin bitmesini bekliyordu.

Jeongin kapıyı açtığında Seungmin yatağa uzanmış derin ve yavaş nefesler alıyordu.

Jisung içeride hamile Omega'nın alnına ıslak havlular koyarken Chan da eşinin rahat nefesler alabilmesi için ona destek oluyordu.

En genç içeri dalıp Seungmin'in yanına oturdu.

Ellerini Omega'nın karnına koyduğunda gözleri parlıyordu.

''Kasılmaları ve sancıları artıyor, yani bebek neredeyse gelmiş. Seungmin, daha sabit nefesler alman gerekiyor. Bu seni rahatlatır ki işimiz daha kolay olsun''

Artık doğuma hazır olan Seungmin, hala elinden geleni yapıyordu.

''Harika gidiyorsun! Bebeğin gelmesine çok az kaldı. Bu hızlı bitecek''

Jeongin ellerini dezenfekte etti ve bebeğin omuzları çıkar çıkmaz ona yardım edebilmek için pozisyon aldı.

Seungmin'in sancıları artmıştı ve ara sıra ufak çığlıklar attığı oluyordu, ama daha 2 saat geçmeden bebeğin ilk ağlaması duyuldu.

Jeongin bebeği alıp temizlemesi için onu Jisung'a uzattı. Yeni doğan temizlendikten sonra annesinin kucağına bırakıldı.

Diğerleri ortalığı toparlarken Chan eşinin yanına yerleşti.

Seungmin ağlarken oğlunun yanağını okşuyordu.

''İsmine karar verdiniz mi?'' diye sordu Jisung doğum yaptığı zamanki heyecanı yeniden hissederek.

Chan ona baktı.

''Adını Jeno koyacağız''

Seungmin hala oğullarına bakarak olumlu anlamda kafa salladı.

Jeno'nun gözleri aniden açıldı. İkisi de masmavi parlayarak yavrunun bir Omega olduğunu belli etti.

Hepsi Jeno'ya sevgi dolu gözlerle bakıyordu. Çok güzel bir bebekti. Kokusunun diğer Alfa'dan çok Seungmin gibi olduğuna minnettarlardı.

Ayrıca her anlamda da Seungmin'e benziyordu, onun mini bir versiyonu gibiydi. Büyüdüğünde de bu şekilde kalması için herkes duacıydı.

Jisung ve Jeongin küçük ailenin birbirilerine zaman ayırabilmesi için odadan ayrıldılar.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin