Bölüm 7

4.6K 490 69
                                    

Hyunjin & Jeongin

Araba yolculukları süresince akıllarına gelen her konudan konuşan ikili zaman geçtikçe birbirilerinin yanında rahatlamaya başladı.

''NE yaptın ne? HAHAHAHAHA buna inanamıyorum'' diye güldü Jeongin Hyunjin ona çocukluk anılarından birini anlatınca.

''Hey, 9 yaşındaydım ve o sincap korkunçtu!''

''Ama neden bir sincaptan kaçmak için yuvasının olduğu AĞACA çıktın?''

''Bunu çok geç anladım. Sincap çoktan saklandığım ağaca çıkıp bana palamut atmaya başlamıştı''

''Buna inanamıyorum! Hahahahaha güldüğüm için kendimi kötü hissediyorum ama bu cidden çok komik''

Hyunjin küçüğünü güldürebildiği için mutlu olup gülümsedi. Jeongin'in gülüşünü devamlı olarak duymak istiyordu. Bir süre sonra araba benzini bittiği için yavaşlamaya başladı.

''Sanırım bundan sonrasını yürümemiz gerekecek. Böyle iyi olacak mısın yoksa seni taşımamı ister misin?'' diye takıldı Hyunjin, Jeongin ise gülüp gözlerini devirerek Alfa'nın peşinden arabadan indi.

Daha birkaç adım anca atmışlardı ki Jeongin'in ayakları acımaya başladı. Eğilip onlara baktığında takım elbisesiyle uyumlu rahatsız ayakkabıları gördü ve onları çıkarıp bir taşa vurarak topuklarını kırdı. Hyunjin şok içinde onu izliyordu.

''Ne? Ayağımı acıttılar'' dedi Jeongin artık topuksuz olan ayakkabılarını yeniden giyerek.

''Bu çok daha iyi'' derken bir iç çekti. Hyunjin Omega'nın davranışına güldükten sonra önden yürümeye devam etti. Bir süre sonra kendilerini mor çiçeklerle dolu kocaman bir arazide buldular.

 Bir süre sonra kendilerini mor çiçeklerle dolu kocaman bir arazide buldular

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Wow, ne kadar güzeller!'' dedi Jeongin çiçeklere bakarken.

Hyunjin ise Omega'nın yüzüne bakıyordu ''Gerçekten çok güzel''

Çiçekleri değil Jeongin'i kastetmişti, ama Jeongin bunu fark etmeden ileriye atılıp çiçeklerle oynamak için yere çöktü. Hyunjin de onu takip ederken çiçeklerden birini aldı ve gencin kulağının üstüne taktı.

''Çok güzel'' diye tekrarladığında Jeongin bu kez kızardı ve gözleri hafifçe parlamaya başladı.

Hyunjin bir süre Jeongin'in güzelliğine baktıktan sonra aniden bir şeyler sezdi ve gözlerinin rengi yoğunlaştı. Jeongin ise Alfa'nın bu ani değişimine şaşırmıştı.

''Sorun ne Hyunjin?''

''Yerde kal.'' dedikten sonra yolun ilerisine dikkatle bakmaya başladı.

Başka bir Alfa'nın gürlemesini duyunca Hyunjin kurduna dönüştü ve Jeongin'i geçip koşmaya başladı. Alfa'nın gidişini izlerken Jeongin'in gözlerinin rengi buz mavisi olmuştu, Hyunjin'in yaralanabileceğini düşündüğü için kurduna dönüşüp peşinden gitti. Sonrasında gördüğü şey ise onu çok korkuttu.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin