Changbin & Felix
Felix mağarada uyurken Changbin'in canı sıkılmıştı. Kullanabileceği veya oyalanabileceği bir şeyler var mı diye bakmak için Omega'nın çantasını karıştırmaya başladı. Çantada kıyafetler, ilk yardım kiti, hijyenik bir şeyler ve kızgınlık dönemi ilaçları vardı. Changbin ilaçlara bakakaldı. Omegalar evlerinden çok uzakta olmayacakları takdirde bunları yanlarına almazlardı.
''Demek sen de kaçışlardasın? Başına neler geldiğini bilmek isterdim''
Sonrasında eşyaları yerine koyup sessizce uyuyan Omega'yı izlemeye devam etti. Bir süre sonra da ikisinin de yiyebilmesi için yemek aramaya gitmeye karar verdi. Mağaradan çıkmadan önce birkaç yere işaretini bırakmıştı, böylece başka Alfalar gelecek olursa buradan uzak duracaklardı.
Kurduna dönüştüğünde ormanda meyve bulabileceğini düşündü, başka bir hayvan avlayacak olsa Omega'nın bunu beğenmeyeceğini anlamıştı. Felix kiraz ve lavanta gibi koktuğu için kiraz gibi meyveler aramaya başladı. Biraz bulunca onları geri götürürken yolda gördüğü her yırtıcıyı korkutup kaçırmayı da es geçmedi.
Döndüğünde Felix uyanmıştı ve mağaranın duvarlarına sürtünüyordu. Changbin topladığı meyveleri yere bıraktı ve ses çıkarmadan beyaz kurdu izlemeye başladı.
Yeterince izleyince Omega'nın dikkatini çekmek için kuyruğunu birkaç kez yere vurdu. Felix o anda Changbin'e döndü ve Alfa'dan yayılan duman ve bal kokusunu içine çekti.
Sonrasında olanlar ise şaşırtıcıydı.
Felix bu kez Changbin'e doğru yürüdü ve ona sürtünmeye başladı, kuyruğunu da sallayıp daha fazla feromon yayarak Alfa'yı baştan çıkarmaya çalıştı. Changbin'in bütün vücudu gerilirken gözlerinin rengi de yoğunlaştı.
Felix büyüğünün etrafında dönmeye devam ederken kokusunu üstüne bırakmak için boynuna iyice sokuldu, Changbin ise buna gürledi. Felix Changbin'in dominantlığına mırladı ve boyun eğdiğinin göstergesi olarak sırt üstü yattı.
Felix genelde küstah ve şımarık olduğu için Changbin buna şaşırmıştı. Çocukça davrandığını düşünerek Felix'ten uzaklaşmaya başladı ama kuyruğunda hafif bir acı hissedince arkasını döndü ve Omega'nın onu oyuncu bir şekilde ısırdığını gördü. Gencin sakinleşebilmesi için kuyruğunu çekip uzaklaşmayı yeniden denedi, ama bu plan arkasındaki Omega üstüne koşup onu yere yıktığında suya düşmüştü, üstüne üstlük Alfa'nın tepesine çıkmıştı ve boynunu yalamaya başlamıştı.
Changbin artık kızmaya başladığı için Felix'i itti ve bu kez onun üstüne kendisi çıktı. Omega'ya öldürücü gözlerle ve dişlerini göstererek bakıyordu ama Felix sadece havladı ve Alfa'nın burnunu yaladı.
Changbin bu kez tamamen pes etti ve Omega'nın istediğini yapmasına izin vermeye karar verdi, Alfa'nın yaydığı kızgın feromonlardan etkilenmediği belliydi.
Huysuz bir şekilde yere uzandı ve Omega'yı görmezden gelmeye çalışarak yüzünü pençeleriyle kapattı, ama bu oldukça zordu çünkü Felix devamlı olarak üstünde zıplayıp mırlıyordu.
Changbin bir süre sonra artık kendini ne kadar tutabileceğinden emin olmadığı için insan haline döndü ve Felix'e baktı. Felix hala ona sürtünüyordu ama Changbin derin bir sesle gürledi.
''Dönüş Omega! Sakın bana dediğimi tekrarlattırma!''
Felix hemen o an dönüştü ve bir iç çekti.
''Davranışlarını açıklamak ister misin? Resmen cinsel tacize uğradım ve bunun birimiz için oldukça tehlikeli olacağını düşünüyorum'' dedi Alfa bir kaşını kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...