Bölüm 32 (+18)

4.1K 330 46
                                    

(+18 kısımdan önce uyarı olacaktır, o kısmı geçecek olanlar uyarıya kadar okuyabilir ^^)

Felix kalıp Jeno'yla tanışmak istese bile Changbin uykulu eşini odalarına geri götürdü.

Gözleri açık bile kalamayan Omega ise karşı gelemeyecek kadar yorgundu zaten.

Jisung onu bekleyen eşine ve yavrusuna döndü. Jeno'nun doğumundan sonra nedense yeniden doğum yapma konusunda heyecanlanmıştı. Şimdi sürüye yeni bir üye getirme sırası yine ondaydı.

Minho eşinin belinden tutarak oğluyla birlikte odalarına gitti. 

''Dinlenmelisin artık hayatım. Seungmin'in doğum yapması konusunda çok yardımın oldu ve çok uğraştın, artık kendi çocuğuna da biraz zaman ayırmalısın'' diyerek uyuyan bebeği kucağına verdi ve Jisung da uyuyana kadar omuzlarına masaj yaptı.

Jeongin direk Hyunjin'in yanına gitti, zaten gün geçtikçe ona daha fazla yapışmaya başlamıştı. Gerçi Felix de öyleydi, kurtları da bunu istediği için böylelerdi. Jisung ve Seungmin gibi onlar da yavruları olsun istiyordu. Jeongin eşini bu konuda zorlamak istemiyordu ama sürünün üçüncü hamilelik haberi geldiğinden beri kurdunu kontrol altında tutması zorlaşmıştı. 

Hyunjin bunu fark edince Omegası konusunda daha korumacı olmaya başladı.

İkisi de konuyu açmak istemiyordu. Doğru zaman geldiğinde zaten olacaktı ve yapmaları gereken tek şey beklemekti.

--------

Ertesi gün bütün üyeler neredeyse aynı saatte uyandı. Jisung ve Minho bebekleriyle ve kahvaltı hazırlıklarıyla ilgilenirken, Jeongin ve Hyunjin birlikte ava çıkmıştı. 

Seungmin ve Chan yavrularının yenice doğumundan dolayı hala uyuyordu. Felix ve Changbin ise bir süre daha yatakta debelenmeye karar vermişti.

''Kalkmalı mıyız Changbin?'' diye sordu Omega eşine sokularak.

Changbin ona daha sıkı sarıldı.

''Kalkmak istemiyorum''

Alfa'nın gözleri hala kapalıydı.

Felix Alfasının yüzünü incelemek için başını kaldırdı. Changbin gerçekten çok yakışıklıydı. Dudakları Felix'e cenneti veriyordu, keskin gözleri ruhunu bile görebilirdi, çene hattı ise düşmanlarını ikiye ayırırdı. O her anlamda mükemmeldi.

''Bana baktığını hissedebiliyorum gün ışığı''

Changbin gözlerini açıp aynı şekilde Felix'e bakmaya başladı. Omega biraz kızarmıştı.

''Yakışıklı adamıma bakmaya da mı hakkım yok yani?'' diye sordu.

(+18 Uyarısı!! Uyarı bitince hikaye devam edecek. Bu kısmı geçecek olanlar uyarı bitince devam edebilir ^^)

Alfa buna şaşırmıştı, sonrasında eşinin kucağına çıkması onu daha da şaşırttı.

Changbin hala sırt üstü yatıyordu ama içgüdüsel olarak Felix'in baldırlarını tuttu.

Felix ellerini eşinin göğsüne koydu, oturduğu yerde kıpırdanmaya başladığında gözleri parlamaya başlamıştı.

Alfa yavaştan sertleştiğini hissediyordu ama Omegasını zorlamak istemedi. Düşükten sonra aralarında hiçbir yakınlaşma olmamıştı.

''Bundan emin misin? Canını yakmak istemiyorum''

Kurdunu kontrol etmek için elinden geleni yapıyordu, ama aralarında bunca zamandır bir şey geçmeyince bu oldukça zordu.

Felix sızlandı ve daha fazla hareket etmeye başladı.

''Sana ihtiyacım var Alfa''

Bundan sonra Changbin'in kuşkusu kalmamıştı. Pozisyonlarını değiştirip üste geçtiğinde onun da gözleri parlamaya başladı. Felix'ten yayılan şehvetli koku onu çılgına çeviriyordu.

Sevdiğini yeniden iyi hissettirmek istediği için bunu yapacaktı, ama yavaş olacaktı (Y.N: sizce oldu mu? 🤭).

Alfa ikisini de soyduktan sonra eşinin dudaklarını tutkuyla öpmeye başladı. Kısa süre sonra öpücükleri hararetlendi ve kiraz tadından daha fazla istedi.

Felix artık yalnızca eşini yeniden hissetmek istediği için kendini tamamen salmıştı.

Öpüşmelerini nefes almak için kestiklerinde Changbin altındakinin kulağına eğilip derin bir sesle fısıldadı.

''Mükemmelsin. Benim mükemmel Omegam.''

Felix şimdiden zevkin doruğundaydı. İstediği tek şey Alfasını da aynı şekilde mutlu etmekti ve övgü almak onu havalara uçuruyordu.

Changbin eşinin boynundan öperken işaretini de öpmeyi es geçmedi. Aralarındaki bağı hissedince ikisi de hafifçe inlemişti.

''Alfa, a-acele et!''

Changbin kıkırdadı.

''Benim için ne kadar da sabırsızsın''

Sonrasında aşağı kayıp Felix'in karnından öptü. Aniden bir zamanki yavrularının burada oluşu ve onu öpüşü aklına gelmişti. Ama başını iki yana sallayıp eşini iyi hissettirmeye konsantre oldu.

Felix'i ağzına alıp başını yavaşça aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı.

Omega bundan bile kendinden geçerken bir yandan da parmaklarıyla onu kendi girişine hazırlıyordu. 

Felix artık dayanamayacak hale gelince yüksek sesle inledi. Changbin'in ağzına boşaldı ve eşi hepsini yuttu.

''Mükemmel. Çok lezzetlisin bebeğim''

Felix buna kızarmıştı. Changbin bunu ilk kez yapmıştı ve ikisinin de çok hoşuna gittiği aşikardı.

Alfa eşini ters çevirdi, Felix artık yüz üstü yatıyordu.

''Ne-''

Poposuna bir şeyin sürtündüğünü hissedince cümlesini bitirmedi. Changbin ona haber vermeden aniden içine girince yüksek sesle inledi.

Changbin eşinin içine girer girmez açıkça kurdunun kontrolünü kaybetmişti, hareketleri oldukça hızlıydı ve bütün doğru yerlere vuruyordu.

Felix ise içinde olduğu zevkten dolayı mantıklı cümleler kurabilecek halde değildi. Alfası onunla hiç bu kadar sert olmamıştı ama bunu çok sevmişti.

''Yüzünü görmek istiyorum artık bebeğim.'' diye gürledi Alfa.

Eşini ters çevirip sırt üstü yatırdığında Felix hemen sırtını tırnaklamaya başladı.

Changbin sırtından akan kanı hissediyordu ama umurunda bile değildi. Bu duyguyu çok özlemişti.

Felix de aynı şekilde hissediyordu, ikisi de bir daha bu kadar uzun bir ara veremeyeceklerini biliyordu.

Bir süre sonra Changbin düğümünün oluştuğunu hissetti.

Felix dayanamayıp bir kez daha boşalmıştı.

Bu kez Changbin de onunla birlikte boşalınca ikisi de yan yatıp sakinleşmeye çalıştılar.

------------(+18 Sonu)------------

Alfa eşine sıkıca sarıldı.

''Buna bu denli ihtiyacım olduğunu bilmiyordum'' Felix konuştuğunda Changbin onu onayladı.

''Fazla sert davrandıysam özür dilerim'' 

Felix kıkırdadı.

''Hayır aslında hoşuma bile gitti. Ayrıca sırtından akan kanı görmedin mi? Canını yaktığım için ben de özür dilerim''

Changbin sırtında açılan yaraların kabuk tuttuğunu tam o anda fark etmişti ama gerçekten umurunda değillerdi.

''Benim için sorun değil''

''Seni seviyorum~'' dedi Felix aniden. Changbin şaşırmış gibiydi ama ona gülümsedi.

''Ben de seni seviyorum gün ışığım~''



Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin