Jisung'un ayaklanabilmesi için 1 hafta yatakta kalması gerekmişti. Dikişlerinden sonra toparlanabilmesi için bu çok önemliydi ve Minho bu süre boyunca eşinin yanından hiç ayrılmamıştı.
Bu sırada Felix ve Jeongin ikisinin de yeterince yemek yediğinden emin olmak için sık sık yanlarına uğruyordu. Chan'a neler olduğunu onlara çoktan anlatmışlardı, yeni ebeveynler de onu yeniden görmek için heyecanlıydı.
Minho hala bebeği konusunda biraz hassastı, geçerli bir sebep sunmadıkları sürece ona dokunulmasını istemiyordu. Ama bir süre sonra Luna'sına onca yardımda bulunan Omegaların yanında rahatlamaya başladı.
''Tamamdır! 1 hafta geçti bile. Tamamen iyileştim ve sürü üyelerimizi yeniden görmek için sabırsızlanıyorum!'' dedi Jisung ayağa kalkıp gülümseyerek.
''Sakinleş hayatım, Jungkook hala uyuyor'' dedi Minho da gülümserken.
Jisung ağzını elleriyle kapattı ve fısıldadı ''Üzgünüm''
''Sorun değil, hadi inelim''
Jungkook'u da kollarına alıp herkesin oturup sohbet ettiği salona indiler.
Odaya girdiklerinde herkes sustu ve kucaklarındaki kundaklanmış miniğe baktı.
''Sürümüzün yeni üyesi olan oğlumuz Jungkook'a merhaba deyin'' dedi Jisung gururla gülümseyerek.
Minho bebeği eşinin kucağına bıraktı ve Chan'ın tüylerini okşamaya gitti.
''Seni özledik koca oğlan''
Chan da Minho'nun elini yaladı.
Bu sırada Changbin ve Hyunjin Jisung'a doğru gidip bebeğe baktılar, onu ilk kez görüyorlardı.
''Aman Tanrım Jisung, tıpkı sana benziyor. Gözlerini senin mor gözünden almış, burnu da aynı Minho!'' dedi Hyunjin.
''O çok... mükemmel'' dedi Changbin işaret parmağının arkasıyla bebeğin yanağını okşayarak, ona sanki her an kırılabilecekmiş gibi dokunuyordu.
Jisung onu izlerken kalbi neredeyse eriyecekti.
''Yakında senin de olacak Binnie'' dedi gülümseyerek.
Hyunjin ve Jeongin Changlix çiftine bakakalmıştı.
''HAMİLE MİSİN?'' diye sordu Jeongin eliyle ağzını kapatarak.
''Bize ne zaman söylemeyi düşünüyordunuz?'' diye sordu Hyunjin dudaklarını büzerken.
''Doğru zamanı bulamadık diyelim'' dedi Felix elini ensesine atarak.
Genç çift tebrik olarak Felix'i boğarcasına ona sarıldı.
''Çocuklar eşimi de bebeğimi de boğacaksınız'' diye güldü Changbin onları hafifçe iterek.
''Teşekkürler kahramanım'' dedi Felix eşinin koluna yapışarak.
Bu sırada Chan yavaşça Felix'e doğru gitti ve burnunu gencin karnına sürttü. Hamile Omega hala zayıftı ama dokununca hafif bir şişlik hissediliyordu.
''Tebrikler~''
''Teşekkürler Chan'' dedi Felix linklerini kullanarak.
Sürü bir süre daha sohbet ettikten sonra Minho Chan'ın rahatsız hissettiğini fark etti ve ortamın modunu tamamen değiştirdi.
''Chan, artık dönüşebiliyor musun?''
''Bilmiyorum, bir deneyeyim''
Chan ayağa kalktı ve dönüşebilmek için bütün kaslarını zorladı. Çok acı verici bir dönüşüm olacak gibiydi ama Jeongin ara sıra sırtını ovunca biraz daha kolaylaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...