Bölüm 6

5K 524 179
                                    

Chan & Seungmin + Changbin & Felix

Ertesi gün birbirilerine sarılmış vaziyette uyandılar.

''Chan, artık uyanma zamanı. Yerleşmek için güvenli bir yer bulmamız gerekiyor'' dedi Seungmin hareket etmek istemeyen Alfa'ya bakarken.

''Kalkmak istemiyorum. Biraz daha uyuyalım'' dedi Chan Omega'nın vücudunu ürperten sabah sesiyle.

''Kalkmazsan güvenli bir yer bulup birbirimizi işaretleyemeyiz~'' dedi Seungmin Chan'ın boynunda işaretleyeceği yere sürtünerek.

Alfa'nın gözleri fal taşı gibi açılırken hemen ayaklandı ve genci çekiştirmeye başladı.

''Sabırsızlanıyorum. Hadi hemen gidelim'' dedi Chan, Omega altın rengi gözlerine bir kez daha kapılırken.

Yumuşak bir öpücük paylaştıktan sonra toparlanıp kurtlarına dönüştüler ve tüylerini savurdular. Seungmin daha ufak olan vücudunu Chan'ınkine sürterek üstüne kokusunu bırakırken Chan da aynını yaptı. Oldukları yerden ayrılıp yola çıktıklarında linklerinden konuşmaya başladılar.

''Seungmin, bana süründen neden ayrıldığından hiç bahsetmedin. Anlatmak ister misin?''

Seungmin'in içini bir anda endişe kapladı ve yaydığı koku stresliydi, bunu Chan da fark etmişti.

''Sorun değil, bana anlatmak zorunda değilsin''

Seungmin ona bakıp başını olumsuz anlamda salladı.

''Yok sorun değil, sana güveniyorum. Ailem yeni bir savaş başlattığı ve artık buna katlanamadığım için oradan kaçtım. Masum insanlar hayatlarını kaybediyor ve benim buna sebep olan bir sürüyü yönetmemi mi bekliyorlar? Yok almayayım. Peki ya sen?''

Chan şaşırmıştı, Seungmin'in burnunu yaladı.

''Eş olduğumuza şaşmamalı çünkü aynısı benim de başıma geldi. Benim ailem de seneye sürünün başına geçmemi istiyordu, ama ben oldum olası savaşlardan uzaklaşıp kaderimdeki eşi bulmayı ve barış içinde kendi sürümü kurmayı istedim''

Seungmin mırladı.

''Buradayım Alfa~''

Chan derin bir sesle hafifçe gürleyerek Seungmin'e memnuniyetini gösterdi.

''Seni işaretlemek için sabırsızlanıyorum bebeğim'' dedikten sonra gencin boynunu yaladı ve yollarına devam ettiler.

Bir süre yolculuk ettikten sonra mola vermek için durdular ve Chan konuşmaya başladı.

''Seung, bir şeyler yiyebilmemiz için avlanmaya gideceğim''

 ''Seninle gelmek istiyorum''

''Avlanmayı biliyor musun?'' diye sordu Chan.

''Hayır. Ama bana öğretebilirsin. Lütfeeeen~''

Chan bir iç çekti.

''Peki, ama dediğim her şeyi yapacaksın''

''Evet efendim!''  diye cevap verdi Seungmin dik oturup askerleri taklit ederek.

Chan güldükten sonra önden gitmeye başladı.

''Hadi bakalım. İlk olarak gözlerini kapatmayı ve bir av bulmayı dene. Güdülerine ve duyularına güvenmen gerekiyor'' 

Seungmin onaylarcasına başını salladıktan sonra gözlerini kapatıp hareketsiz durdu ve çevresindeki doğayı dinlemeye başladı. Gözleri hala kapalıyken avın olduğunu düşündüğü yere doğru ilerlemeye başladı.

Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin