''Sence oğlumuzu bu zamana kadar onlarla bırakmak iyi bir fikir miydi?'' diye sordu Jisung eşine.
''Eminim her şey yolundadır. Er ya da geç onların da yavruları olacak zaten, biraz pratik onlara iyi gelecektir''
İkisi de az önceki aktivitelerinden sonra nefeslenirken Minho Omagasına sıkıca sarıldı.
''Evet haklısın. Bazen bana hala çocuk gibi görünseler bile'' diye kıkırdadı Luna sürü üyelerini düşünürken.
--------
''Hadi herkes bir şeylerle meşgulken gidip yemek hazırlayalım'' dedi Seungmin ayağa kalkarak.
Chan eşini yatakta kalmaya ikna edemeyeceğini bildiği için onunla birlikte mutfağa gitti. İkisi de sessizce ama güzel bir iş birliğiyle yemek hazırlıklarına başladı.
Çiftin yemek hazırlıkları bittiğinde Hyunjin ve Jeongin el ele mutfağa girdi.
''Biz geldiiiiiiiikkk~''
''Hoş geldiniz, Jungkook ve diğer 2 üyemiz nerede?'' diye sordu Seungmin hafifçe karnını ovarken.
''Dışarıda bebekle oynuyorlar, şimdilerde gelirler'' diye cevap verdi Hyunjin.
Hyunjin bunu der demez kapı açıldı ve Changbin içeri daldı, peşindeki Felix onu kucağındaki bebekle kovalıyordu.
''SEN DELİRDİN Mİ?! JUNGKOOK SIRTINDAYKEN NASIL O KADAR HIZLI KOŞARSIN?!'' diye bağırdı Alfa gülerken.
''Çok eğlenceliydi, ve hiçbir sorun da çıkmadı!'' dedi gülmeye devam ederek.
''Tabi tabi aman ne eğlenceliydi! Nerdeyse kalp krizi geçiriyordum!''
Jeongin bağrışmaların arasına dalıp Jungkook'u kucağına aldı.
''Yakala onu Felix!'' dediğinde Omega Alfasını bir kez daha kovalamaya başladı.
Changbin Seungmin'in arkasına kaçtı.
''Hey! Hamile eşimi kendine kalkan olarak kullanamazsın! Git salaklığının sonuçlarına katlan!'' dedi Chan eşini kendine doğru çekerek.
Changbin artık kızgın eşine ifşa olmuştu.
Felix ona doğru koşup kolunu ısırdı, Alfa ondan kurtulmaya çalışırken sızlanmaya başladı ama eşi bir türlü bırakmayınca onu gıdıklamaya başladı. Gıdıklanmaya dayanamayan Omega'nın ağzı açılınca Changbin bu fırsatla eşini kucaklayıp omzuna attı.
''Bırak beni Changbin!''
''Sen beni tekrar ısırasın diye mi? Hiç sanmıyorum. Bildiğin üzere bunu sadece odamızda baş başayken yapabilirsin'' Alfa böyle dediğinde Felix kızardı ve sustu.
Diğerleri ise ikiliye gülüyordu.
Kısa süre sonra Jisung ve Minho mutfağa girdi. Omega bugünkü aktivitelerinden dolayı biraz topallıyor gibiydi ama Jungkook'u görünce ona doğru koştu. Bebiş de kendini annesinin kollarına attı.
''Merhaba Koo! Bizsiz zamanın nasıl geçti bakalım?''
Gülümseyip oğlunun alnından öptü, Jungkook da kıkırdayıp elleriyle Jisung'un yüzünü okşadı.
Minho onlara katılıp oğlunu kendi kucağına aldı.
''Prensimiz pırıl pırıl! Şu pas parlak gözlere bir bakın! Acıktın mı koca oğlan?'' derken onu havaya atıp yakaladı.
Jisung sinirlenip eşinin koluna bir yumruk attı.
''ŞÖYLE ŞEYLER YAPMA! YA DÜŞERSE?!''
Bunun üstüne Felix, Hyunjin ve Jeongin bir süre önce benzeri şeyler yapan Changbin'e bakışlar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfiction-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...