Minho ve Jisung ertesi gün Omega'nın annesiyle buluşacakları yere gitti. Daha 5 dakika kadar beklemişlerdi ki anne çıkageldi.
''Sizi beklettiğim için üzgünüm tatlım, baban beni görmeden elimdekilerle çıkmam gerekiyordu''
''Sorun değil anne, zaten biz de anca 5 dakika kadar bekledik. Öyle değil mi Minho?'' derken eşine döndü Jisung annesinin dikkatini ona çekmek için.
''Evet çok uzun beklemedik efendim'' dedi Minho saygılı şekilde eğilerek.
Jisung'un annesi gülümsedi.
''Ah, lütfen bana anne diye seslen. Artık benim oğlum sayılırsın'' dedi Alfa'ya sarılıp.
Minho daha önce kendi ailesinden sevgi görmediği için biraz şaşırmıştı ama yine de ona geri sarıldı.
''Teşekkürler efendim... Yani anne''
''Wow gözlerin ne kadar da güzel! Oğlumun bu kadar güzel gözlere sahip olan tek kurt olduğunu düşünüyordum ama şuna bak. İkinizin harika çocukları olacak'' dedi Minho sırıtmaya başlarken.
''ANNE! Neden böyle dedin ki şimdi?''
''Gerçek bu tatlım. Lütfen arada beni ziyaret etmeye gelin, özellikle de yavrularınız olunca''
''Tabii geliriz anne'' dedi Omega annesine sıkıca sarılırken.
Anne oğlunu kokladı ve bir şeyler fark etti.
''Tatlım, lütfen önümüzdeki aylarda kendini fazla zorlama. İşaretin yakın zamanda sorun çıkarmaya başlayabilir, o yüzden dikkatli ol'' diye tembihledi. Jisung ise kafası karışmış şekilde bakıyordu, işaretlenmenin olumsuz bir tarafı olabileceğini bilmiyordu.
Hafif göz yaşlı bir vedalaşmadan sonra annelerinin onlara getirdiği 2 çantayı da sırtlandılar.
''Minho! Lütfen ona iyi bak ve asla yalnız bırakma. Sana en çok ihtiyacı olan zaman şimdi'' dedi anne bir kez daha arkasını dönüp.
Minho'nun da kafası karışmıştı ama bir şey dememeye karar verdi.
''Anladım anne, merak etme onu hayatım pahasına koruyacağım''
''Teşekkürler, sen de dikkatli ol damat''
Sonrasında anne sürüye geri döndü.
''İyi misin Ji?''
''Evet iyiyim, annemin ne demeye çalıştığını anlamadım ama zamanla öğreniriz diye umuyorum''
Minho ona başını salladıktan sonra kurtlarına dönüştüler. Ormana doğru koşmaya başladıklarında başka sürülerin olmadığı taraflara yöneldiler, yol üstünde de kimselere denk gelmemeye dikkat ettiler. Yolda birbirileri hakkında daha fazla şey öğrenirken, ara sıra mola verip Jisung'un annesinin onlara verdiği yemeklerden yediler. Minho Jisung'un daima yanında ve iyi olduğundan emin olurken, Jisung da Alfa'dan gelen ilgiye olan minnettarlığını gösteriyordu.
Günler süren yolculuklarından sonra kocaman bir ev buldular.
''Min, burada birilerinin yaşadığını düşünüyor musun?''
''Hayır, burası bir sürünün eviymiş, bu da etrafın kalabalık olması gerektiğini gösteriyor. Ama şu anda kimseler olmadığına göre belli ki terk edilmiş bir sürü evi olarak kalmış. Diğer sürülerden de oldukça uzak, yani güvenli bir yer olmalı'' dedi Minho.
''Buraya yerleşebilir miyiz? Çevresine bayıldım ve ev KOCAMAN! Ailemiz için harika bir yer gibi görünüyor''
''Evet, yavrularımız için harika bir yer olacaktır'' dedi Minho Jisung'un boynuna sürtünerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Kurtları -Stray Kids Omegaverse-
Fanfic-Tamamlandı- Her sürünün bir varisi vardı. 4 tanesi alfa, 4 tanesi omega. Sürüler birbirilerini yok etmek için savaşlara girerken, varisler kimselere fark ettirmeden kaçtı. Tabii kendi sürülerini terk ettiklerinde başlarına neler geleceğinden habers...