Han Jisung ezen a gyönyörű napon töltötte be a 17. születésnapját. Úgy mint minden egyes délután, most is a főtéren ül a fa alatti padon és énekel. Az emberek ámulva hallgatják a gyönyörű hangját miközben a fiatal fiút fotózzák és videózzák. Eleinte csak unatkozásból jött ide aztán végül ez rendszeressé vált hiszen a pénz jól jön neki illetve imádja, hogy jobb kedvre deríti az embereket. Legjobb barátja Felix is a közönség között álldogál és mosolyogva hallgatja a fiú hangját. Minden álma olyan jó énekessé és táncossá válni mint a híres Lee Know akivel amúgy egy iskolába jár. Valójában Minho kedves és egyáltalán nem arrogáns mint néhány énekes az iskolában viszont elég nehezen lehet a közelébe kerülni baráti szinten. Sokan próbálkoztak vele többször, de ő csak egyszer azt is teljesen megbánta.
Ez az egész akkor történt amikor kilencedik osztályba lépett. Akkor még szemüveget viselt és egyáltalán nem volt se bátorsága se önbizalma. És Lee Minho mindezen csak rontott.
Felix és Seungmin unszolására Jisung elég bátorságot gyűjtött arra, hogy legalább egy autógrammot kérjen az idősebbtől. Amint odament szinte azonnal elé állt a két jó barátja mondván elegük van abból, hogy mindenki kiakarja használni a barátjukat és azért akarnak vele beszélni, mert híres. Ez még semmi volt hiszen tudta, hogy mi is az igazság, de aztán jött Minho aki ahelyett, hogy szépen elmondta volna, hogy nem akarja, hogy bárki is a közelébe menjen, meggyalázta az egész iskola előtt és olyanokat mondott rá ami teljesen összetörte a fiút. Leginkább a külsőjével jött és azzal, hogy egy ilyen nyomorékkal nem barátkozna senki se a földön.
Így lett célpont az egész iskola előtt! Folyton azt kérdezgette, hogy miért utálja őt az idősebb ha valójában nem tett semmit sem illetve, hogy mivel érdemelte ezt ki. Bár Minho bocsánatot kért tőle személyesen és neten keresztül is ami miatt abba maradt minden fajta piszkálódás, de Jisung tudta, hogy ezt csak muszájból tette. Nem azért, mert tényleg sajnálja ami történt hanem, mert féltette a karrierjét.
Most azt gondolhatod, hogy mégis miért ilyen hülye, hogy még mindig olyan tehetséges akar lenni mint ő?! Tudjátok a szerelem nem múlik el olyan könnyen és van amikor az ember csalódik egy híres emberben, de akkor is ő marad a példaképe.
Már nem az a fiú aki kilencedikben hiszen teljesen megváltozott. A piszkálódás idején sok zúzódást kellett takarnia a testén illetve a vékonyságát sem akarta felfedni így a fekete bő ruhák maradtak nála a nyertesek. Annyira vékony volt, hogy egy nap teljesen véletlen neki ment Minho egyik haverja és amikor elesett eltört a karja. A kérdés az volt, hogy vagy műtik vagy nem. Az egyik orvos azt mondta, hogy szükség van rá míg a másik azt mondta, hogy nem. Elmentek egy harmadikhoz aki el volt havazva szóval fogadni sem tudta így a fiú begipszelt kézzel ment iskolába úgy, hogy a karját még csak helyre sem tették rendesen.
Egyik nap viszont Chan elvitte az orvoshoz aki megműtötte a karját. Jisung ellenkezett hiszen gyerekkori legjobb barátnőjével élt aki akkor még nem kapta meg az első fizetését az akkori eléggé megfizető munkahelyén. Chan azt mondta, hogy nem kell foglalkoznia a pénzzel azt majd ő megoldja, de Jisung ezt nem akarta hagyni így vissza szerette volna fizetni valahogyan.
Így jött össze a 20 éves Chan a 17 éves Seungminnal.
-Gyönyörű volt mint mindig!- mosolyodott el Felix majd amikor elmentek az emberek leült a barátja mellé.
-Köszönöm!- pakolta el a gitárját a tokjába miután kivette belőle a pénzt amit kapott.
-Ma 8-kor megyünk Chan hyunghoz, szeretnél jönni? Csak azért kérdezem, mert....
-Tudom, mert ott lesz Minho hyung is! Nem megyek, érezzétek jól magatokat nélkülem ahogy eddig is!- mosolyodott el majd egy puszit nyomott Felix arcára.
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒
FanfictionElőfordulhatnak: -káromkodások ⟨szinte mindig⟩ -szexuális tartalmú részek? -önbántalmazás, depresszió -káros szenvedélyek, függőségek ⟨alkohol, cigaretta, drog⟩