Soulmate

2.1K 80 7
                                    

Ebben a világban mindenki kap egy lelkitársat a 18. születésnapjukon. Han Jisung is megkapta a sajátját, de úgy tűnik balszerencse történt.

Han Jisung azafajta ember aki képes lerajzolni mások lelkitársát. Sosem csinál festményt kérésre hiszen ez nem így működik. Egyszerűen az egyik pillanatban késztetést érez rajzolni vagy éppen festeni és olyankor már csak az ecset vezeti önmagát. A 18. születésnapján is így történt és mivel ez egy különleges nap volt így levideózták ahogyan fest. Gyakran előfordul, hogy videó készül róla, de olyankor sosem lelkitársakról.

A videó kikerült egy pár platformra sőt egy kép is az Instagramra.

A képen háttal áll a kamerásnak és a falat nézi ahová egy férfi gyönyörű arcát festette le.

Tudta, hogy az a férfi a lelkitársa és megakarta őt találni. Gyakorlatilag mindig nézi a kommenteket amik általában boldoggá tették őt, de ezek egyre jobban szomorították el..

'De hisz neki már van lelkitársa..'

'Ismerem őt, egy iskolába jártunk már akkor is együtt volt a lelkitársával.'

'Sajnálom baby, de foglalt lelkitársat kaptál!'

'Ilyen ritkán fordul elő..Miért pont vele?'

'Megérdemli a boldogságot...'

'Remélem ő nem lesz olyan mint az a lány..Nem akarom, hogy meghaljon!'

Jisung teljesen összetört, hetekig nem festett semmit sem még akkor sem amikor kényszert érzett rá. Elnyomta magában és csak arra tudott gondolni, hogy a lelkitársának valaki más a társa. Ritkán fordul elő ilyen balszerencsétlenség, de akivel előfordul..sosem éli túl.

A lelkitárs egy olyan dolog ami mindenki életében fontos és ha nincs, üresnek és magányosnak érzed magad. Egészen addig nem érzékelsz változást amíg nem tudott ki az..

Jisung nem akar festeni, abba akarja hagyni hiszen nem szeretné ha az emberek csak depressziós képeket látnák.

Teljesen összetört és nem tudta mit kezdjen magával. Legjobb barátja mindig mellette volt, hogy a fiú még véletlenül se csináljon butaságot.

Este, 22:30

Jisung nem bírta tovább elnyomni magában a kényszert így lement a pincében kialakított festőszobában és hagyta, hogy keze magától fessen a vásznon. Nem tudta mi lesz belőle hiszen folyton csak festett és festett. Nem állt le egészen addig ameddig kész nem lett a több mint 4 órás mű.

Körülbelül hajnali háromkor végzet a festménnyel és amikor végre szabad volt hátrébb lépkedett, hogy megszemlélje. Arcára hatalmas mosoly terült, szemeiből pedig hullani kezdtek a könnyek..

Felix és az ő lelkitársa..

Nem bírt magával muszáj volt másolatot készíteni belőle amit próbált sokkal szebbre megfesteni mint az eredetit. Úgy döntött, hogy ez lesz Felix születésnapi ajándéka.

𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒Onde histórias criam vida. Descubra agora