Jisung szemszög:
-Na légy szíves! Állítólag rohadt dögös palik és nekem látnom kell őket!- nyafogott legjobb barátom Felix.
Már több mint fél órája nyagatt azzal, hogy menjek el vele az egyik jóga órára. Én aki életében nem sportolt semmit, biztos, hogy nem fogok elmenni jógázni.
-Felix, nem! Életemben nem voltam még jógázni, de azt tudom, hogy nem valami kellemes szóval eszem ágában sincs elmenni csak, mert van ott két helyes pasi!- ellenkeztem továbbra is.
-Légyszi!- vetette be a kiskutya szemeket aminek nem tudok ellenállni.
-Ahh, legyen!- egyeztem bele majd hisztérikusan indultam meg fel, hogy át tudjak öltözni.
Egy fehér pólót és egy fekete melegítőt vettem fel, mert ezekben könnyen tudok mozogni és még kényelmes is. Eszem ágában sincs bármit is csinálni, de tudom, hogy nem állhatok ott úgy mint fasz a lakodalomban.
Amint lementem Felix megfogta a kezemet majd hozzám vágta a cipőmet.
-Kedves vagy!- morogtam majd a kezembe akadó üveg vizet neki dobtam.
Ő csak halkan felkuncogott majd megvárta amíg felveszem a cipőmet. Amint készen lettünk elindultunk bár az én energiám jelenleg csak az alváshoz elég.
Egyszerűen nem akarok jógázni hiszen láttam már olyan videót és a pózokat elnézve nem valami kellemes. Stresszoldás így vagy amúgy, de ez csak fájdalommal jár. Felix korábban már jógázott hiszen állítása szerint megnyugtatja őt, de könyörgöm..A fájdalom ami az izmok nyúlásának köszönhető kurvára nem megnyugtató.
-Megérkeztünk!- mondta Felix amint megálltunk.
-Király! Akkor bekísérlek én meg távozok!- mosolyodtam el, de ő erre csak csúnyán kezdett engem bámulni.
Sóhajtva mentem be az épületbe majd megvártam Felixet is. Bent volt egy kisebb terem ahol mindenféle képek voltak jógapózokról és már csak ránézni is fájt. Felix mosolyogva fogta meg a kezem majd a tömeghez vezetett ami éppen egy tornaterem féle helyiségbe tódult be.
-Fogadjunk, hogy csak azért jöttek ők is amiért te!- sóhajtottam fel a sok lányt nézve.
-Lehet, de én nem csak a fiúk miatt! Én szeretek jógázni!- rántotta meg vállait majd bement a terembe engem maga után húzva.
Mindenki letelepedett egymástól jó messzire majd leültünk a jóga szőnyegünkre. Nem sokkal ezután megjelent a két férfi is akik hagyj ne mondjam tényleg baszott jól néztek ki.
-Lix, az alacsonyabb pont az eseted!- suttogtam ő meg csak bólintott párat.
Halványan elmosolyodtam a reakcióján majd szenvedve húztam a lábaimat törökülésbe. Az első pár feladat még könnyen ment hiszen nem volt valami megterhelő tekintve, hogy csak levegőt kellett vegyek egy fejkörzéseket kellett végezzek. Sajnos nem tudom komolyan venni az ilyeneket, de próbáltam nem nevetni.
A nyakam többször is roppant amit néha szisszenve fogadtam. Nos igen a sok telefonozás megteszi a hatását. Olyan merevek az izmaim mint a faszom amikor pornót nézek.
Szenvedve álltam fel, hogy aztán nyújtózkodjunk egyet ami bevallom jól esett. Ezek után sajnos vagy nem sajnos le kellett feküdnünk majd a lábainkat a mellkasunkhoz kellett szorítani és konkrétan magunkhoz kellett ölelni.
-El ne dőlj itt nekem!- szólalt meg Felix halkan.
-Bocs, nekem nincs ehhez tapasztalatom és az egyensúlyom se létezik!- morogtam majd amikor végre be lehetett fejezni megkönnyebülten felsóhajtottam.
STAI LEGGENDO
𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒
FanfictionElőfordulhatnak: -káromkodások ⟨szinte mindig⟩ -szexuális tartalmú részek? -önbántalmazás, depresszió -káros szenvedélyek, függőségek ⟨alkohol, cigaretta, drog⟩