Valentine's Day

2.5K 98 12
                                    

18+

5 éve már, hogy Jisung és Minho boldog párkapcsolatban élnek. 3 éve már annak, hogy Jisung a Valentin napot egyedül tölti otthon miközben fagyit eszik és sír. Nem szeret kimenni az utcára mivel csak a szerelmes párokat látja akik boldogok együtt. Nem hibáztatja Minhot hiszen dolgozik.
Ha tehetné ő is dolgozna, de egyszerűen sehová sem veszik fel őt.

-Boldog Valentin napot nekem!- motyogta megtörten nem sokkal az ébredése után.

Kikelt az ágyból majd elcsoszogott a szekrényhez és kivette a mai szettjét. Jisung ezen a napon nem öltözik szépen, egyáltalán nem érdekli, hogy mivan rajta hiszen ki se fog mozdulni.

Felkapott magára egy fekete pólót és egy fekete nagyon nagy pulóvert. Magára kapott egy fekete zokni párt is majd belebújt a rózsaszín mamuszába és kiment a szobából. Telefonját rácsatlakoztatta a hangszóróra majd elindította az egyik lejátszási listáját ami teli volt szomorú számokkal. Egy jó pár órát azzal töltött, hogy takarított és megfőzött. Étvágya egyáltalán nem volt így nem is evett inkább kinyitotta a fagyasztót és a hideg édes finomságot választotta. Kezébe kapott egy kanalat majd továbbra is bömböltetve a zenét leült a kanapéra. Maga elé meredve ette a jéghideg finomságot miközben könnyei útnak indultak.

Telefonját kezébe véve kapcsolta ki a zenét majd a kanapé másik felére dobta azt. Tudta, hogy senki sem fogja keresni hiszen a barátai jelenleg a Valentin napot ünneplik a párjukkal. Mindig is irigykedett rájuk amiért a párjuk szabadnapot vett ki ezen a napon, ajándékot kaptak és azzal voltak akit szerettek.

Jisung annak is örült volna ha legalább egy üzenetet hagy neki Minho, de sose kapott semmit és ez nagyon bántotta őt.

A távirányítóért nyúlva bekapcsolta a készüléket majd unottan csatlakoztatta a tévére a laptopját. Beírta a Minhoval közös kedvenc romantikus film címét majd elindította és visszaült a kanapéra.

Ebben a filmben vannak szomorú részek, de amikor annó együtt nézték sokat, sose sírta el magát rajta. 3 éve már, hogy Valentin napon mindig megnézi és már az elején elbőgi magát.

Telefonja csörögni kezdett és reménykedve ugrott a telefon irányába. A remény cseppnyi szikrája is eltűnt amikor meglátta legjobb barátnője nevét a kijelzőn.

-Szia Rosé..- állította meg a filmet.

-Szia Jisungie, készülődj, mert ma együtt töltjük a Valentin napot!

-Nem akarok kimenni az utcára!

-Nem érdekel, irány!- mondta ellentmondást nem tűrő hangon majd kinyomta a hívást.

Jisung sóhajtva hagyta úgy a tévét ahogy volt majd felment a szobába és magára kapott egy fekete nadrágot. Szemeit megtörölve kereste meg a kedvenc fekete maszkját majd arcára tette és lement a lépcsőn. Kezébe vette a kulcsát és a pénztárcáját majd felvette a cipőit és mindenhol leoltotta a villanyt. Dudaszó csapta meg a fülét ezért elhagyta a lakást és bezárta a bejárati ajtót.

Értetlenül nézett a lányra aki egy csokor virágot szorongatott a kezében. Közelebb ment hozzá majd rá akart kérdezni, hogy Lisanak vette e.

-A tiéd!- nyújtotta felé a rózsacsokrot.

-Miért is?- kérdezte halványan elmosolyodva.

-Ha Minho egy fasz akkor egy napra én leszek a párod! Elmegyünk sétálni aztán sütizni majd a plázába!- nyitotta ki az ajtót a fiúnak.

-Csajszi én vagyok a fiú nem neked kéne nyitogatni az ajtót!- kuncogott fel majd végül beült az autóba.

-Hozzászoktam már elvégre én vagyok a fiú a kapcsolataim 90%-ában.- rántotta meg vállait majd beült a volán mögé.

𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒Onde histórias criam vida. Descubra agora