Han-ah..

2.2K 96 10
                                    

Minho hyung❤️🥰

11:46

Szia Hyung!😍
Látta:12:30

13:40

Gondolom elfoglalt vagy..
Nagyon hiányzol hyung..
Látta:14:59

15:27

Milyen volt az iskola?
Ettél rendesen?
Elküldve:15:27

18:01

Ohm..gondolom nem igazán akarsz velem társalogni...

Végülis megértem

Csak kicsit bánt hiszen napok óta nem hallottam felőled..
Látta:20:08

01:42

Valamit elrontottam?

Már nem szeretsz?

Mondd el ha már nem megy neked ez az egész, mert beleőrülök ebbe.

Inkább viselem a fájdalmat mint az, hogy ezt csináld..

Napok óta nem írsz vissza vagy ha mégis akkor is csak pár szót..
Látta:10:11

-Ne sírj!- ölelte magához jó szorosan Seungmin a zokogó fiút aki teljesen megsemmisülve érezte magát.

-Nem bírom ezt tovább!- szipogta miközben remegő kezeivel visszaölelte a nem sokkal fiatalabb fiút.

-Jisung, ne gondolj a legrosszabbra! Tudod, hogy elfoglalt! 2 hét múlva vizsgázik és minden erejével azon van, hogy sikerüljön neki. Tudom, hogy fáj, hogy ennyire nem foglalkozik veled, de értsd meg, hogy most a tanulás a fontos!- simogatta a fejét Felix miközben tanácstalanul nézett Seungminra.

Jisung nem szólt egy szót sem csak sírt és sírt. 2 éve ismerte meg Minhot amikor 3 hónap után rá mert írni Instagramon. Akkoriban még sokat beszélgettek hiszen az idősebbnek rengeteg szabadideje volt. Közel félév után már összejöttek és azóta is távkapcsolatban élnek viszont az utóbbi 2 hétben egyre csak csökkentek a beszélgetések. Hiába tudta mi az oka akkor sem értette, hogy ha egyáltalán nincs rá ideje miért tud posztolni ki képeket illetve miért tudja megnézni az üzeneteket amiket küld.

Reszketeg sóhaj hagyta el ajkait majd erőtlenül eldőlt az ágyon és lehunyta a szemeit. Minho sokat mesélt arról neki, hogy a szülei elvárják, hogy ez a vizsgája meglegyen. 23 évesen elég sok mindent elért már. Kiköltözött külföldre, van elég pénze mindenre, nem szorul a gazdag szüleire, rengeteget tanul, saját kocsija van, saját házai.

Jisung sosem érezte magát elégnek. Ő 18 évesen 3 munkahelyen dolgozik annak érdekében, hogy eltudja magát tartani illetve kitudjon fizetni mindent ami szükséges. Nem jutott el odáig, hogy jogsit tegyen le és még saját házat sem tudna venni. Nem elég okos, a tanulmányi eredményei csak romlanak. Nem tudja felfogni, hogy mégis, hogyan fog leérettségizni jövőre.

-Annyira sajnálom szegényt!- suttogta Felix amikor Jisung elaludt.

Szemei már most teljesen felpuffadtak és nem tudja elképzelni milyen puffattak lesznek később.

𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt