Wedding

558 76 9
                                    

-Ha a főnök rájön erre abból nagy baj lesz!- mondta az egyik alkalmazott miközben egy fehér porral teli zacskót adott át Jisungnak.

-Semmi köze hozzá!- mondta majd átnyújtotta neki a pénzt és elvette a zacskót.

Zsebre vágta majd távozott mielőtt bárki észrevette volna őket. Körbenézett, hogy megbizonyosodjon arról, hogy senki nem látta majd tovább ment egyenesen a nagy teremben ahol le kell adnia az elmúlt 1 hétben szerzett információkat az ellenséges maffiákról.

Azon kívül, hogy információkat szerez a vezér Lee Minho egyik személyes testőre volt. Az elmúlt egy hónapban már csak informátorként szolgál a maffiánál amit ő a legkevésbé sem bán.

A terembe besétálva levágódott az egyik székre majd köszöntötte a többieket. Mind a vezérre vártak és annak idézőjeles mennyasszonyára hiszen az a személy egy férfi volt.

-Hol voltál eddig? 20 perce itt kellene ülnöd!- nézett rá Hyunjin akivel egykor együtt dolgozott.

-Nos, magánügy! A főnök meg állandóan késik, eszem ágában sem volt itt várakozni.- válaszolt majd karba tette kezeit.

-Tiszteletem, hogy ebben a maffiában titokban tudod tartani a magánügyeidet. Lassan arról is tud mindenki, hogy mikor megyek szarni.- mondta Changbin szemeit forgatva.

-Légy a vezér szeretője, baszasd meg magad vele aztán hagyd, hogy picsán rúgjon. Utána garantáltan mindenki levegőnek fog nézni.- mosolyodott el gúnyosan a fiatalabb.

-Nyugodj meg Jisung!- fogott az idősebb vállára Jeongin.

-Nyugodt vagyok!- válaszolt mire betévedt a két fontos személy is a terembe.

Természetesen mindannyian felálltak majd meghajoltak. Jisung zsebére fogott, hogy ne essen ki belőle a zacskó majd mikor leült megigazította kicsiny zsebébe a heroint.

-Mondjátok el mit tudtok aztán menjetek amerre láttok!- mondta Minho majd leült a székébe. -Kinek adtál el terméket az elmúlt napokban?- nézett az emberére aki a drogügyletekért volt felelős.

-Öhm!- vette elő füzetét az illető majd Jisungra nézett.

A fiú lassan végigsimította nyakán ujját ezzel is finoman jelezve felé ha elmondja, hogy ő az első személy a listán elvágja a torkát. Ujjait figyelte majd felnézett hiszen mindenki őt bámulta.

-Valami probléma van?- kérdezte ártatlanul.

-Mit simogatod a torkodat?- kérdezte értetlenül Hyunjin teljesen hülyének nézve.

-Fojtogat a gégerák!- vágta rá a választ idegesen.

-Akkor mondhatom?- kérdezte a díler mire Minho bólintott.

Gyors felsorolta a neveket és a cégeket akik vásároltak tőle majd miután elhagyta a termet Jisungra került a sor. Han zsebéből előhalászta a pendriveot amin minden információ rajta volt majd letette az asztalra.

-Viszlát!- állt fel a székéből majd a nagy ajtó felé vette az irányt.

-Már megint szórakozol velem!- nézett rá Changbin panaszkodó arckifejezéssel.

-Miért is?- fordult vissza.

-Mert a pendrive csak a te gépeddel kompatibilis amit nélküled nem tudok használni, mert kettős beléptető rendszerrel védett. A jelszavadat már rég tudom, de a biometrikus kódot semmiféleképpen nem tudom feloldani.- magyarázta idegesen szinte mindenkinek.

-Tudod mit kell megszerezned hozzá?-kérdezte gonoszan vigyorogva.

-Mit?- kérdezte unottan, de kíváncsian Changbin.

𝐌𝐈𝐍𝐒𝐔𝐍𝐆 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒Onde histórias criam vida. Descubra agora