,,Počkaj! " Zakričala som, i keď som vedela, že cez hudbu by ma nemala šancu počuť.
Vošla som za ňou do kúpeľne, krátke blonďavé vlasy mala rozcuchané po divokom tanci. Jej postava sa však zdala zaseknutá. Pozerala na mňa ako obetný baránok. Oči vypúlené, ústa pootvorené.
,,Nie, nič sa nestalo. Ja nechcem sa s tebou rozprávať." Podoprela sa o umývadlo a odvrátila pohľad.
Zvraštila som obočie, nevedela som ako mám reagovať. Po krátkej chvíli som sa ale odvážila pokračovať.
,,Bojíš sa ma?" Opýtala som sa neveriacky.
Jej obočie sa zvraštilo a stisk o umývadlo spevnila. Spozorovala som, že cez čelo sa jej spustila kvapka potu. Okolo by sa nervózna atmosféra dala krájať.
,,Očividne. " Odvetila stroho.
Frustrovane, no zároveň trasúcou sa rukou sa natiahla pre papierové vreckovky, aby si usušila tričko.
Veď už nemá dôvod! Bolo to predsa dávno...
,,Prepáč. Ale už si v bezpečí
Nič sa ti nestane-",,Oh." Uchcetla sa z prva.
,,Vážne ?! Pochybujem, že tebe sa vyhrážal o tom, ako ti postupne vyzabíja príslušníkov rodiny! " Otočila na mňa veľké modré oči plné hnevu.,,Počuj, nie si jediná, ktorú ten vrah chytil!" Odvetila som rovnakým tónom ,,Už je preč." Zopakovala som, dúfala som, že mi uverí, že naozajstný vrah bol ten Križiak zabitý z väzenia.
Mlčala. Keď som zakričala aj ja, zdala sa byť ešte väčšmi ústupčivá. Možno jej došlo, že dievča v správach som bola ja. Možno jej to bolo jedno a hlavne sa odomňa chcela dostať preč.
Hodila zbytok papiera do koša a bez slova okolo mňa prešla späť do iných častí domu. Chvíľu som sa ostala pozerať do zrkadla. Moje oči sa zmiernili a zavládol v nich chlad. Myslela som, že sa to zmení. Ale zrejme nie. Budeme sa buď nenávidieť, alebo vyhýbať tej druhej.
Je to posledná párty pred maturitou, a predsa sa spolu nezrovnáme. Ani keď nenávisť vymenila ľútosť.Vošla som do obývačky, hudba sa stíšila a akurát sa predávali darčeky a gratulácie. Na stolíku bola obrovská torta a prichystané taniere s príbormi.
Všetci postupne za radom gratulovali Pierrovi a medzitým v pozadí sme počuli gratulácie opitých ľudí s mikrofónom. Vo vzduchu už dávno bol cítiť alkohol a viacero ľudí vymizlo olizujúc sa do vedlajších izieb.
Na rade som bola ja.
,,No, ta teda všetko najlepšie. Nepoznáme sa, ale mám nejakú drobnosť. " Podala som mu malú papierovú darčekovú taštičku. Kúpila som mu nejaké veci, čo som narýchlo zhrabla v obchode.
,,Ďakujem." Odvetil šarmantne s podozrivým pohľadom. Bolo vidno, že aj on už mal v sebe pár dúškov alkoholu.
Obrátila som sa na Kyla, stál pri mne celý večer, ako nejaký dozorca. Ale bola som za to rada, Agnes som až do gratulácie, ani nevidela. Takmer som si želala, aby som ju nevidela ani teraz. Zazrela som ju totiž to opitú stojac na pódiu.
,,-Vskutku, moc pekne ďakujeme, no až teraz prichádza skutočná gratulácia. " Ozvala sa z pódia, trikrát pobúchala do mikrofóna a vyčistila si hrdlo.
,,Milý Pierre, dnes, je veľmi špeciálny deň, znamená to, že si opäť starší než si kedykoľvek predtým bol. *štik* Ale pozri sa na to z lepšiej stránky. Si predsa mladší než kedykoľvek budeš! Najlepší darček, je samozrejme darček priateľstva, lásky, zdravia a šťastia a týchto hovadín. Čo iné *štik* by si odomňa potreboval, samo-zrejme. Ale neboj mám aj skutočný darček. Ehmmm... Vieš tento deň je to isté ako mať osobné a súkromné Vianoce, čiže veselé narodeniny, Pierre! Ak táto oslava bude aspoň z polky taká super ako si ty, tak to bude totálny úspech. Nooo, alebo úplný prepadák - záleží kto sa pýta... Môžeš ísť tancovať, piť alebo sa *štik* nestarať sa a odísť, ale keď potrebuješ parťáka na tanec, alebo osobnú striptérku počítaj so mnou! Nech sú tvoje narodeniny tie najlepšie na svete a tvoja kocovina zajtra čo najviac milosrdná!" V dave sa ozval ohromný potlesk, hoci Agnes párkrát skoro spadla z pódia. Zopár slov som ani nezachytila, no oslávenec vyzeral nadmieru spokojný.Pierre za ňou vyšiel na pódium, zahľadel sa na ňu a vrúcne ju pobozkal. V dave sa ozval ešte väčší potlesk a výpisky. Ticho som sa zasmiala a odpila si z vlastného pohára. Podaktorí ľudia tancovali, niektorý jedli tortu a rozprávali sa, no a niektorí boli v bazéne na záhrade. Hoci bolo neskoro mala som pocit, že sa to ešte len začína.
,,To by som nečakal, haha. " Ozval sa pri mne Kyle. Hnedé vlasy mal padajúce do tváre.
,,Nie som si istá, či to nebude ľutovať keď vytriezvi." Odvetila som, stále s miernym úsmevom.
,,Prečo? Vyzerajú šťastne. "
,,Agnes mi hovorila, že sa necíti na vzťah. Pierre bol jej dlhoročný kamarát a proste sa potrebuje iba odreagovať. Je to Agnes, vždy rada experimentovala. " Vysvetlila som mu.
,,A čo ty? Rozmýšľala si nad vzťahom? Viem, že je tam ešte ten druhý chalan..
" Povedal neisto, hovoriac o Novovi. Vôbec netušil, že je to miestny sériový vrah. Povedal iba 'chalan'.Záhadne som sa poobzerala okolo a snažila sa udržať si chladnú hlavu. Na túto párty som prišla len preto, aby som mu ukázala, že mi nemôže rozkazovať.
,,S ktorým si sa pobil? " Opýtala som sa chladne a sarkasticky.
Ale len preto, lebo som netušila, čo odpovedať. Vskutku vôbec som nerozmýšľala, či chcem alebo nechcem vzťah. Predsa... Vyspala som sa s ním... Ten problém je, že to ani neľutujem. Zároveň, to ale poškvrnilo moju hrdosť, takže to ľutujem? Kyle je úžasný, ale keď som s Novom moje myšlienkové vzorce sa totálne prestriedajú.
Kyle sa poškrábal na zátylku a nevedomky sa poobzeral okolo.
,,Áno, prepáč za to, trochu som vybuchol. "
,,Vybuchli ste obaja. On za nami v prvom rade, ani nemal chodiť." Okomentovala som a ďalej sa pozerala na tancujúcich ľudí.
,,Takže s ním niečo máš? " Opýtal sa nervózne. Ale skôr by som tú otázku preložila ako 'mám ešte nejakú šancu?'
,,Ja... Neviem... N-nie. Vieš, ja... Vy ste.. Obaja... Nedokážem sa rozhodnúť. Neviem, čo mám robiť." Odvetila som s polopravdou a jemne sa začervenala.
Chytil ma zatvár a donútil pozrieť mu do očí. Mal nádherné čokoládové oči. Vždy sa mi páčili. Napriek tomu, táto pozícia sa mi nepáčila. Počula som ako mi srdca začalo byť. Akoby so mnou vlastná krv bojovala.
Lucídium si už vybralo svojho pravého partnera.,,Hej, to je v poriadku." Odvetil tichšie so súcitom.
,,Asi potrebujem trochu viac času. " Povedala som nesmelo.
Moc dobre som vedela, že nepotrebujem. Bola som len v rozpoložení, kedy chcem chodiť s Kylom, ale som zbláznená do Novy s ktorým zároveň nechcem mať s nič spoločné. Napriek tomu, tak zasrane ma priťahuje.
Kyle jemne a chápavo prikývol.
,,Si nádherná." Šepol rovnakým tónom, stále nespúšťajúc oči z tých mojich. Dokonca sa mi zdalo, že nimi prešiel na moje pery.Preglgla som. Moje hlasivky podali výpoveď a moje srdce takisto. Naklonil sa bližšie a jemne sami obtrel o pery. Zasekla som sa v pohybe. Stačí malý pohyb, aby som sa naklonila do bozku. Alebo... Mám sa predsa len odtiahnuť?
Neurobila som nič. Bola som paralizovaná. Kyle vyzeral mierne sklamane, ale
nevzdával sa. Začal pohybovať perami a jazykom si pýtal prístup do mojich úst. Neviem, ani koľko sme tam tak sedeli až kým sme sa odtiahli. Ani som si to neuvedomila. Nebolo to hrozné, no bola som zmätená. Cítila som sa dobre, zrazu ma však do chrbta bodla dýka viny. Ani neviem prečo.
Kyle na mňa pozeral vrúcne, pýtajúc si nejakú odozvu. Tá však neprišla.,,Prepáč, musím ísť na vzduch. "
Helo,
Ajaj, čo teraz? Čo by ste robili vy?
KAMU SEDANG MEMBACA
Puto v krvi
RomansaBol to arogantný a majetnícky bastard. Nezaváhal, aby niekoho zabil aj tým najohavnejším spôsobom. A napriek tomu nás osud prinútil bláznivo a bezhlavo sa zamilovať. Bála som sa. Hnevala som sa. Inštinkt mi však dodával istotu o tom, že mu môžem ver...