İÇİNDE BİR SEN

1.6M 37.5K 20.2K
                                    


(BU KİTAP, KİTAPLAŞTIRILACAĞI İÇİN ESKİ BÖLÜMLERDEN OLUŞMAKTADIR. KİTAPLAŞTIĞINDA TÜM BÖLÜMLER YENİ OLACAK VE BURADAKİ HİÇBİR BÖLÜM KİTAPTA YAYIMLANMAYACAKTIR. KİTAP YENİDEN YAZILDIĞI İÇİN ESKİ VERSİYONU WATTPAD'TE BIRAKMA KARARI ALDIM, ÇÜNKÜ TELİF SADECE YENİ YAZDIĞIM KİTABI KAPSIYOR, ESKİ VERSİYONUNU DEĞİL. RAHATÇA OKUYABİLİRSİNİZ. DİLERSENİZ, KİTAP BASILDIĞINDA ASIL OLAN -HİÇ YAYIMLANMAMIŞ- HALİNİ DE SATIN ALARAK OKUYABİLİRSİNİZ.)

Beyaz kar taneleri düştüğü yeşil çimenlerin üzerini örterken, genç kız penceresinin önünde oturmuş düşünüyordu. Bir süre, belki uzun bir süre kar tanelerini izledi. Her bir kar tanesini baştan aşağıya ezberledi. Daha sonra gökyüzüne dikti gözlerini. Gökyüzünün muazzam renklerine ağız dolusu övgüler savurdu, gökyüzü olmak istediğini hissetti.

Akşamın karanlığına kadar olduğu yerden kıpırdamadan dışarıyı seyretti. Ve sonra gecenin siyahı örttü etrafı.

Odasına kapandı.

Bir süre yatağında oturduktan sonra gözü kitaplığında hiç okumamış olduğu bir kitaba ilişti. Bu kitap ona babaannesinin doğum günü hediyesiydi.

Yatağından doğrulup, kitaba doğru yürürken hiçbir şeyin farkında değildi.

Siyah kapağın üzerinde mavi yağmur damlası figürleri vardı. Ve kapağı açtı.

Artık geri dönüş yoktu.

Kulaklarının içinde çanlar çalmaya başladığında, onun büyüsüne kapıldı.

Bu gece, tam şu zaman diliminde bir kitapla tanıştı. Kaderine giden yolda ona rehber olacak bir kitapla.

İÇİNDE BİR SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin