♡ 10 rész

311 11 0
                                    

  - Jól látom, hogy az tényleg Park Jimin? De ki az lány akinek elvan mosódva az arca? - oda léptem az ismeretlen sráchoz, és kikaptam a kezéből a telefont. - Héj!! - ez én és Soya. Valaki a tegnap meglátott  bennünket.

- Halott vagy, ha megmutatod bárkinek is. - nyelt egyett mielőtt bólongatott.

- J-ji-jimin, d-d-de már kint van az i-i-iterneten...- remek baszki. Soya kifog borulni, mikor meglássa.

- Jimin!!- Taehyung rohant hozzám. - Láttad? - idegesen ránéztem.  Ebből leesett neki a válaszom. - Most mit fogsz tenni ezellen?

- Fogalmam sincs Taehyung.  Legalább Soyanak nem látszik az arca. - ha nem törlöm le minél hamarabb azt a kurva képet, eljut az öregig.  A történelem nem fogja ismételni magát, ezúttal nem.

                             •Soya pov.

Újra álmatlan éjszakám volt...sehogy sem jön álom a szememre. A tegnap a főnöktől is felfort az agyvizem. Pár suttyó tini csinálta a problémát szegény fejemre.  A főnök leszidott, amiért tiszteletlen voltam a vendégekkel. Ép azt nem vette észre az a nagy majom, hogy ők mit csináltak.

- Édes jól érzed magad? - emelte homlokomhoz Tzuyu a kezét. - Lázmentes vagy. - görbült fel fényes ajka. Megérte azt a pénzt a cseresznyés szájfény.

- Park Jiminnek van barátnője!? - Tzuyu az ordítozó lánykához szaladt engem itt hagyva.

- Uram Isten! SOYA!! GYERE IDE! - jaj...lustán melléje ballagtam. - NA!? - a szemem majd kiesett a kép láttán. Ez én és Jimin a gyengélkedőn. Három kép van feltéve. Egy ahol túlságosan közel vagyunk egymás arcához, a második ahol hajával játszadozom, ami egyébként puha volt akárcsak a vattacukor. A harmadikról gondolom nem kell szót ejtsek.

- Lemerem fogadni a pénze kell a ribancnak. - morogta egyikük. Ribanc?!

- Honnan veszel ekkora marhaságokat!? Lenézitek a másikat! Amúgy sincs semmi közötök hozzá. Világos? -  végig húzta rajtuk ujját barátnőm.

- Hahaha...ne vegyétek szivetekre. Bal lábbal kelt fel. - Ha ezeknek van annyi eszük, rájönnek, hogy én vagyok az a "ribanc" akiről ők pletykálnak. -Gyere te nagy szájú! - vittem el onnan barátnőm.

- TE!- megijesztett kirobbanása. - HOGY!? MIÉRT NEM MONTAD MEG!!? TALÁN KÉTELKEDSZ BENNEM?! TE JÁRSZ JIMINNEL?! - gyorsan a szájára tapasztottam kezem. Mindenki nézte a drámát...fantasztikus... -HMMM!- megharapta a kezem, amitől azonnal elengedtem.

- Hülye vagy Tzuyu?!-csaptam a vállára.

- Nézd csak! Ott jön a másik sunyi. - Taehyung és Jimin vágott keresztül a diák tömegen.- Neked mi a mondanivalód!? -mutogatott Jiminre.

- Tzuyu ne most...-Taehyung maga mellé állította cserbenhagyott érzésű barátnőmet.

-Baba én igérem, nem az én kezem van az ügyben.- hiszek neki...valaki pletykát akar terjeszteni Jiminnel kapcsolatban.

- Tudom, semmi értelme nincs, ha te tetted volna.- egy csapat lány Jimin és közém tolakodtak. Legalább az arcom el van mosódva.

-Oppa, oppa! Igazak a képek? Van barátnőd?- basszús ezek kihalgatóknak készülnek?

- A képek nincsenek meghamisítva...- mi a szösz Park Jimin. Már azon voltam, hogy jól tarkón csapjam, mikor folytatta mondanivalóját. -...AZONBAN semmi közötök a magánéletemről. Most tipli!- mutatott háta mögé hüvelykujjával. A plázacicák egy szempillantás alatt eltüntek.

- Haver, egy pillanatra, azt hittem, hogy igazolod a pletykát.- törölte meg homlokát mintha valami fenevad elől szabadult volna meg Taehyung.

- Soya beszélhetünk négyszemközt? - barátnőm gyanús szemekkel nézzett kettőnkre. - Fontos. - beleegyesztem. A tetőtér szabad volt, tehát feljöttünk.

♡Come be my teacher ♡ •Jimin ff•Where stories live. Discover now