•Jimin pov.
Egy hónap telt el azóta. Soya visszaköltözött barátnőjével még aznap mikor haza értünk a rendörségről. A nyomorult Tae Won megúzta. Az apja elíntézte pénzzel. Soya bepánikolt, mikor megtudta, de jobban van már. Csúnya sebet hagyott a lelkén. Az önbizalmát azt biztos, hogy a földig tiporta. Be kellett volna törjem patkány képét. Az egyetemen mindenki úgy tudja, hála a faszfej barátainak, hogy Soya lefeküdt velem és elakarta hagyni Tae Wont, de ő könyörgött neki. Mekkora egy disznó. Én se vagyok szent, de legalább én egy északa után közöltem a tényt, nem találtam ki badarságokat. És mivel annyira szerette Soyát, féltékenységből megvertem.
- Tzuyu, Tzuyu! Nézd! - rántotta az kirakatos ablakhoz a lányt. Végre a barátságuk is olyan mint régen. Taehyunggal oda mentünk a két elvarázsolt lányhoz, lássuk mi is mi van ott.
- Voah~milyen szép! - homlokomra csapva, csóváltam a fejem. Egy hatlmas lüke barátom van.
- Hasonlít a nyakláncodra. - mutatott a kis fénylő ékszerre a nyakamba. Taehyung megtalálta a torna teremben másnap. A szivemhez nőt az ajádékozójával egyaránt.
- Galambocskák, mi bemegyünk széjjel nézni. - a két dilibogyó bement az ékszerboltba. Csöndben, egymás mellett álltunk.
- Soya? -rámfigyelve, hümmögött várva, hogy folytatsam. - Szeretnék mondani valamit... Kérlek ne légy mérges, én sem akarom. - vettem egy mély levegőt. - Apám talált nekem egy menyasszonyt. -megnyalva ajkait, sóhajtott fel nehezen.
- Nem haragszom rád, te sem akarod, nem tehetsz róla, hogy apád irányitgatni akarja az életed. - simított fejemre. - Bármi bánt, habozás nélkül elmondhatod. - közelebb léptem, derekára fogva.
- Értettem Babám. - tekintetünk nem hagyva el egymást, hajoltam arcához. Szemeim levándoroltak édes ajkaihoz, kivánva csókjait. Összeérintve orrunk hegyét, leheltem ajkaira.
- Soya né-- - megelégelve, lehajtottam fejemet vállára. - Bocsi, mi megyünk inkább. Haha...
- Vigyázatok az úton! Szégyenlős lettél? - kérdezte csipkelődve. Miért kell folyamtosan félbe szakítsanak azok ketten?
- Kérhetek valamit? - emeltem fel a fejem. Nyakam köre téve karjait, bólintott egyett. - Megcsókolsz? - arca bepirosodott. Na ki itt a szégyenlős?
- M-m-mo-most? - csábosan mosolyogva, lehunytam a szemem.
- Sies, a haza vezető busz, nemsokára jön. - de élvezem ezt a helyzetet. Egy csókot nyomott ajkaimra, elengedve. - Ennyi? - bigyesztettem le alsó ajkam.
- Sietünk! - emelte fel mutató ujját.
Pontban értünk a buszmegállóba. Felmásztunk a buszra üres helyet keresve. Teli van tuszakolva ez a jármű. Utálok buszozni, de annyira inszisztálta, hogy ne kocsival jöjjünk. Mellé szegődtem, megkapaszkodva abba az akármibe is, ami a felsó rúdon lóg. Miért van ennyi idős személy? Amig jobbról balra bámészkodtam, Soya elém állt háttal, megkapaszkodva. Oldalra biccentettem fejem. Egy negyven körüli férfi szemezett velem. Rajta tarva a szemem, gyengéden magamhoz húztam a lányt, hasánál fogva. - Csinált valamit? - hajoltam füléhez.
- Nem, csak bámult és nagyon hozzám simult. - fordult teljesem elém. A megfelelő megállónál leszáltunk.
- Végre valahára! Azt hittem megfulok azoktól az szagoktól - fogtam mellkasomra nagy levegőt véve.
- Mennyit bírsz rinyálni! - kacagta el magát.
- Nem rinyálok, de alkohol szag, parfüm, izzatság szag. - borzongatott meg a hideg. Ezért utálom a tömegközlekedést.
KAMU SEDANG MEMBACA
♡Come be my teacher ♡ •Jimin ff•
Fiksi PenggemarVajon ő az igazi? A szivem egy ideje mindig hozzá húz. Miért pont ő kell nekem? 🥇 tzuyu 🥇 hatetolove