Οι Βασανιστές
Στον πύργο των Βασανιστών, ο Τένκα έχει οδηγήσει τον Τζαν σε έναν ιδιαίτερο χώρο. Είναι ένα μικρό και σκοτεινό δωμάτιο με αρκετά χαμηλή θερμοκρασία. Στο κέντρο του δωματίου υπάρχει ένα τραπέζι, πάνω στο οποίο είναι ξαπλωμένο το πτώμα ενός πραγματικού δαίμονα.
«Πριν με ρώτησες για την δύναμή μου.» λέει ο Τένκα πλησιάζοντας το ξαπλωμένο σώμα του δαίμονα «Κοίταξε προσεκτικά, συνάδελφε Τζαν.» συνεχίζει και ακουμπάει τα χέρια του πάνω στο σώμα του πτώματος.
«Συνάδελφε Τένκα, τι κά-?! Τι είναι αυτό?? Αποκλείεται!» φωνάζει ο Τζαν σοκαρισμένος.
Από το πουθενά, δίπλα στο σώμα του δαίμονα εμφανίζεται ένας ακόμα που είναι ίδιος με τον πρώτο. Το χρώμα των μαλλιών του, το δέρμα του, τα φτερά του είναι σε όλα ακριβώς ίδιοι. Ο Τένκα κάνει ένα βήμα πίσω και παίρνει μια βαθιά ανάσα.
«Η κλωνοποίηση ήταν επιτυχής.» λέει με ένα σοβαρό βλέμμα, που κρύβει ανακούφιση, και σκουπίζει το μέτωπό του.
«Συνάδελφε Τένκα, δ-δεν ξέρω τι να πω! Πώς γίνεται αυτό; Εσύ... Εσύ μπορείς να δημιουργήσεις τον κλώνο ενός δαίμονα; Τι σπάνια δύναμη...!» λέει ο Τζαν έκπληκτος και περνάνε χιλιάδες σκέψεις από το μυαλό του μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα «Φαίνεται πως πραγματικά μπορεί να δημιουργήσει τον κλώνο κάποιου! Τότε όλους αυτούς τους δαίμονες τους κρατάνε για...!» σκέφτεται με ένα σκοτεινό ύφος στο πρόσωπό του.
«Ηρέμησε, συνάδελφε Τζαν. Στο τέλος της ημέρας όλα είναι επιστήμη. Θέλεις την γνώμη μου; Ακόμα και το εμπόριο είναι μια επιστήμη.» λέει το αγόρι με τα μαύρα μαλλιά πλησιάζοντας τα δύο νεκρά σώματα.
«Το εμπόριο;» ρωτάει με απορία ο Τζαν.
«Ναι. Αν θες να πετύχεις θα πρέπει να βάλεις σε πράξη κάποιο σχέδιο. Θα πρέπει να κινηθείς έξυπνα. Μερικές φορές αυτό σημαίνει πως δεν θα ακολουθήσεις τους κανόνες. Αλλά η επιστήμη έχει αυτή την τάση, να ξεπερνάει πάντα τα όρια. Να ανακαλύπτεις νέους δρόμους.» εξηγεί ο Τένκα λίγο παθιασμένα τώρα με ένα μικρό χαμόγελο.
YOU ARE READING
YAMI
AdventureΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...