CHAPTER 37 - Περιπέτειες στον δρόμο για την Ντελούπια!

34 5 42
                                    

Έχουν περάσει λίγες μέρες από τότε που άφησαν το Πόλζαν και ο Χακάσι, ο Ρόκι, η Ρένα, ο Τζαν και ο Όμπι ταξιδεύουν μαζί για να φτάσουν στο χωριό Ντελούπια και να αντιμετωπίσουν τους ειρηνοποιούς. Το δάσος γύρω από το χωριό της Ρένας είναι μεγάλο και γεμάτο δέντρα, μα πλησιάζουν τώρα στο τέλος του.

«Επιτέλους βλέπω το τέλος του δάσους!» φωνάζει ενθουσιασμένος ο Χακάσι που έχει ανέβει στην κορυφή ενός δέντρου και πηδάει πάλι στο έδαφος «Ελάτε παιδιά!» φωνάζει και αρχίζει να τρέχει.

«Περίμενε Χακάσι!» του φωνάζει ανήσυχος ο Τζαν αλλά το αγόρι δεν τον ακούει.

Ο Χακάσι τρέχει προς το φως που τον οδηγεί έξω από το δάσος και ξαφνικά συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται στον αέρα, αφού έχει τρέξει προς έναν γκρεμό.

«ΕΕΕ?!?!» φωνάζει το αγόρι κοιτάζοντας το κενό από κάτω του και προλαβαίνει με μια ώθηση αέρα απ' το πόδι του να επιστρέψει στο έδαφος.

«Χακάσι τι προσπαθείς να κάνεις; Θες να πεθάνεις;» τον ρωτάει ο Ρόκι εκνευρισμένος με σταυρωμένα τα χέρια.

«Υπάρχει μία γέφυρα εδώ.» λέει ο Τζαν δείχνοντας μία ξύλινη γέφυρα κρεμασμένη με σχοινιά λίγο πιο πέρα και όλοι τον κοιτάζουν έκπληκτοι.

«Ρόκι, εσύ είχες δει την γέφυρα;» τον ρωτάει ο Χακάσι με απορία.

«Φ-Φυσικά!» απαντάει εκείνος βιαστικά και κλείνει τα μάτια του.

«Όχι, δεν την είχες δει.» λέει ο Όμπι που εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά του και τον κοιτάζει έντονα.

«Ααα! Εδώ ήσουν τόση ώρα Όμπι?!» φωνάζει ταραγμένος ο Ρόκι κοιτάζοντας το αγόρι.

«Ναι. Σας κοιτούσα πίσω από εκείνο το δέντρο.» εξηγεί ο Όμπι δείχνοντας ένα δέντρο πίσω τους.

«Τι; ΓΙατί-;» προσπαθεί να ρωτήσει με απορία ο Ρόκι και ο Χακάσι χασκογελάει πίσω του.

«Παιδιά! Ελάτε!» τους φωνάζει η Ρένα από την γέφυρα και όλοι μαζεύονται εκεί.

«Χμμμ... Θα μας κρατήσει αυτή η γέφυρα;» λέει με ενδοιασμούς ο Ρόκι κοιτάζοντας τα αδύναμα ξύλα.

«Φυσικά!» λέει η Ρένα χαμογελώντας και μόλις κάνει ένα βήμα το ξύλο σπάει και αυτή πέφτει στο κενό. Όλοι κοιτάζουν σοκαρισμένοι και ο Χακάσι πηδάει με μια κίνηση προς τα κάτω για να προλάβει την Ρένα.

«Ρένα! Χακάσι!» φωνάζουν όλοι ανήσυχοι από πάνω. 

Ξαφνικά πετάγεται μπροστά τους ο Χακάσι με την Ρένα στην αγκαλιά του.

YAMIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora