Οι Βασανιστές
Ο Χακάσι βρίσκεται πια στο Φρίντομς Γούει, μία περιοχή ελεύθερη από ειρηνοποιούς. Μία περιοχή στην οποία μεγαλώνουν κι εκπαιδεύονται ολόκληρες οικογένειες επαναστατών. Πριν από 50 περίπου χρόνια, ο Κάζουμα και ο Τακέσι Κόγιαμα, οι μεγάλοι επαναστάτες, ελευθέρωσαν αυτό το χωριό και από τότε κανένας ειρηνοποιός δεν το έχει πλησιάσει. Κανένας δεν θα τολμούσε.
Ο Χακάσι με ένα κορίτσι ονόματι Έρι, απολαμβάνουν τώρα το γεύμα τους σε ένα από τα καλύτερα φαγάδικα της περιοχής, στο "Μοσχαρίσιο Γεύμα". Έχουν παραγγείλει σχεδόν ολόκληρο τον κατάλογο και τρώνε με μεγάλη όρεξη. Το τραπέζι τους είναι γεμάτο με στοίβες από άδεια πιάτα λερωμένα με σάλτσες, αλλά τα δύο παιδιά συνεχίζουν να τρώνε χωρίς δισταγμό.
«Πεντανόστιμα! Όλα είναι πραγματικά πεντανόστιμα!» φωνάζει ενθουσιασμένος ο Χακάσι βουτώντας ένα κομμάτι του μοσχαριού σε μια κόκκινη καυτερή σάλτσα.
«Ναι, είναι υπέροχα, έτσι;» απαντάει το κορίτσι με κλειστά τα μάτια απολαμβάνοντας χαμογελαστή το γεύμα της «Και το κρασί σε αυτό το μαγαζί είναι πολλή καλής ποιότητας!»
«Αν σου αρέσει αυτό, που να δοκιμάσεις το κρασί στην Ντελούπια!» απαντάει ο Χακάσι κλείνοντας σκεπτικός τα μάτια του και θυμάται τα κρασιά που ήπιε με τον Μπάρι.
«Έ-Έχεις πάει στην Ντελούπια?!» φωνάζει έκπληκτη η Έρι κοιτάζοντάς τον με ορθάνοιχτα μάτια.
«Ναι, πέρασα από εκείνη την περιοχή με την ομάδα μου!» λέει ο Χακάσι και σοβαρεύει για μια στιγμή αλλά αλλάζει γρήγορα το θέμα χαμογελώντας «Τέλος πάντων, εγώ θα πάρω άλλη μία μερίδα μοσχαρίσιες μπριζόλες με φωτοκάστανα.»
«Ε-Εντάξει...» λέει το κορίτσι και στέκεται για λίγο προβληματισμένη «Με την ομάδα του...; Μα όταν τον βρήκαμε ήταν μόνος του... Τι μπορεί να τους συνέβη;» σκέφτεται και τον κοιτάζει με λύπηση.
ESTÁS LEYENDO
YAMI
AventuraΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...