CHAPTER 25 - Ζεστό καλωσόρισμα

51 4 13
                                    

«Χίρο, αυτή τη φορά κρύψου καλύτερα, εντάξει; Σε λίγη ώρα θα έρθω να σε βρω!» λέει ο μικρός Χακάσι στον ακόμα μικρότερο αδερφό του.

«Εντάξει, εντάξει!» του απαντάει εκείνος βιαστικά και ξεκινάει να τρέχει προς ένα σκοτεινό στενό, λίγο πιο έξω από την κεντρική αγορά της Γκιρόνα.

«Χίρο, στάσου! Δεν μπορείς να πας προς τα εκεί! Έι, Χίρο!» του φωνάζει ο Χακάσι και προσπαθεί να τον ακολουθήσει, μα ο αδερφός του αρχίζει να χάνεται στο σκοτάδι.

«Χαχα....χαχαχα....! Χακάσι... Γιατί ξέχασες...; Γιατί δεν μπορείς να θυμηθείς;» λέει χαμογελαστός ο Τζόι περπατώντας προς τον Χακάσι μέσα από το σκοτάδι.

«Τζόι!» φωνάζει έκπληκτος ο Χακάσι και κάνει ένα βήμα πίσω.

«Χακάσι, είσαι ακόμα αδύναμος. Συνεχίζεις να φοβάσαι την ίδια σου την αδυναμία.» συνεχίζει ο Τζόι και απλώνει το χέρι του προς τον Χακάσι, ο οποίος τρέμει αυθόρμητα και κάνει βήματα προς τα πίσω. Ξαφνικά το χέρι του κινείται από μόνο του και πιάνει το χέρι του Τζόι. Τα μάτια του γίνονται κόκκινα μέσα σε μια στιγμή και αισθάνεται μία τρίτη παρουσία.

«Χακάσι! Έι, Χακάσι...» ακούγεται η φωνή του Ρόκι. «Τι μουρμουρίζεις πάλι;»

«Ρόκι;» απαντάει έκπληκτος ο Χακάσι ανοίγοντας τα μάτια του.

«Συνέβη πάλι;» ρωτάει ο Ρόκι προβληματισμένος κοιτάζοντας την φωτιά μπροστά του.

«Ναι... Τις περασμένες ημέρες βλέπω ξανά και ξανά το ίδιο πράγμα... Είναι μία ευχάριστη ανάμνηση που ξαναζώ και τότε... εμφανίζεται εκείνος... Είναι σαν να προσπαθεί να μολύνει το μυαλό μου με σκέψεις και φόβο.» εξηγεί ο Χακάσι σκεπτικός.

«Ίσως αυτό προσπαθεί να κάνει... Αλλά δεν μπορείς να τον αφήσεις. Άλλωστε έχεις εμάς δίπλα σου.» απαντάει ο Ρόκι και κοιτάζουν και οι δύο την Ρένα που κοιμάται δίπλα στην φωτιά.

«Ναι, έχεις δίκαιο! Δεν μπορεί να με επηρεάσει...» λέει ο Χακάσι και σφίγγει την γροθιά του. «Λοιπόν; Πόσο ακόμα μέχρι το χωριό της Ρένας;»

«Χμμμ... Σύμφωνα με τον χάρτη του παππού σου δεν απέχουμε πολύ από εκεί. Μάλλον θα είμαστε εκεί αύριο.» λέει ο Ρόκι παρατηρώντας τον χάρτη που κουβαλούν μαζί τους.

«Ωραία...» απαντάει ο Χακάσι και κοιτάζει τον νυχτερινό ουρανό προβληματισμένος «Κι έτσι η Ρένα θα βρει την αδερφή της... και θα την σκοτώσει...»

«Ναι...» απαντάει και ο Ρόκι το ίδιο προβληματισμένος.

«Ρόκι; Μπορούμε πραγματικά να την αφήσουμε να κάνει κάτι τέτοιο...; Είναι η αδερφή της...» ρωτάει ο Χακάσι δημιουργώντας ένα ελαφρύ κύμα αέρα με το χέρι του για να δυναμώσει την φωτιά.

YAMIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora