CHAPTER 17 - Θυμάσαι;

47 5 13
                                    

«Ε-Είναι ένας σκελετός!» φωνάζει έκπληκτος ο Χακάσι κοιτάζοντας τον αντίπαλό τους που συνεχίζει να κινείται.

Πραγματικά μπροστά τους στέκεται τώρα ένας ζωντανός σκελετός. Είναι η πραγματική μορφή του ατόμου που έβλεπαν πριν από λίγο. Τα κόκαλά του φαίνονται μέσα από την μισοκαμένη του κάπα. Στα μάτια του δύο μεγάλα σκοτεινά κενά, μα μπορούν να αισθανθούν το βλέμμα του πάνω τους. Λίγο πιο πάνω είναι καρφωμένη στο κρανίο του μία πέτρα, σαν εκείνη που είχε στο μέτωπό του ο Γκεν.

Ο σκελετός σηκώνει το κοκαλιάρικο χέρι του και δείχνει τον Χακάσι.

«Σε ξέρω εσένα.» λέει με μία βαθιά φωνή και όλο το σώμα του Χακάσι ανατρίχιασε για μερικά δευτερόλεπτα.

«Ε-Εμένα;» ρωτάει έντρομος και κάνει ένα βήμα πίσω.

«Ναι... σωστά. Εσύ σκότωσες μία από τις μαριονέτες μου.» του απαντάει και βάζει το ένα του χέρι στο κεφάλι παίρνοντας μία πιο γυναικεία πόζα.

«Όσοι φυλακισμένοι έχω παλέψει ως τώρα ήταν ελεύθεροι άνθρωποι. Δεν ήταν μαριονέτες κανενός.» απαντάει ο Χακάσι πιο σοβαρός και αποφασιστικός τώρα.

«Οο; Μου αρέσει το πνεύμα σου.» συνεχίζει ο σκελετός στεκόμενος πιο θηλυκά και θαυμάζει τον Χακάσι «Ωστόσο, πάλεψες με τον Γκεν, σωστά;»

«Ο Γκεν; Από την πρώτη μου μάχη σε αυτό το μέρος... Ακόμα δεν θυμάμαι πως κατέληξε εκείνη η μάχη...» σκέφτεται για λίγο ο Χακάσι προβληματισμένος «Εσύ... πως ξέρεις για εκείνη τη μάχη;» φωνάζει στον σκελετό μπερδεμένος.

«Χακάσι... δεν νομίζω πως το άτομο που μας μιλάει τώρα είναι πραγματικά ο σκελετός...» του λέει σοβαρός ο Γκούστο «Φαίνεται πως υπάρχει κάποιος που τον ελέγχει... Ίσως ο ίδιος άνθρωπος που έλεγχε τον δικό σου αντίπαλο.»

«Τον Γκεν... τον έλεγχαν;» σκέφτεται ο Χακάσι έκπληκτος.

«Ο Γκεν ήταν ένα από τα καλύτερα δημιουργήματά μου! Κι εσύ κατάφερες να τον καταστρέψεις Χακάσι...» εξηγεί ντροπιασμένος ο σκελετός και γυρίζει προς τον Χακάσι.

«Αυτός ο σκελετός σίγουρα φαίνεται πολύ θηλυκός... Και μιλάει στον Χακάσι με οικειότητα! Μα ποιος νομίζει αυτός ο σκελετός ότι είναι τέλος πάντων;!» σκέφτεται εκνευρισμένη η Ρένα και στέκεται δίπλα στον Χακάσι «Ποιος είσαι πραγματικά κ. Σκελετέ;» φωνάζει αγανακτισμένη.

«Ο κύριος Σκελετός από 'δω είναι ο Μπεν, το Κρανίο της Αθάνατης Τριάδας! Θα σας αφήσω να διασκεδάσετε για τελευταία φορά μαζί του. Όσο για 'σένα Χακάσι μην ανησυχείς. Του έχω δώσει εντολή να σε φέρει ζωντανό σε 'μένα.» λέει η φωνή και ο σκελετός φαίνεται να αποκτάει ξανά τον έλεγχο του σώματός του.

YAMIWhere stories live. Discover now