CHAPTER 43 - Ένας βράχος πέφτει στην Ντελούπια! Πανικός στο χωριό του κρασιού

22 3 16
                                    

Ο Χακάσι πηδάει από στέγη σε στέγη προσπαθώντας να φτάσει στο μεγάλο κτήριο που είναι τυλιγμένο στις φλόγες.

«Εκεί θα είναι μαζεμένοι οι περισσότεροι ειρηνοποιοί... Ίσως και κάποιος άλλος επαναστάτης...» σκέφτεται το αγόρι φέρνοντας στο μυαλό του τον Μπάρι.

Ξαφνικά σηκώνει ψηλά το κεφάλι του και του κόβεται η ανάσα. Ένας τεράστιος βράχος πέφτει από τον ουρανό κατευθείαν προς την βάση των ειρηνοποιών.

«Τι... Τι στο καλό είναι τώρα αυτό?!» ψιθυρίζει σοκαρισμένος.

Οι ειρηνοποιοί κοντά στη βάση τους κοιτάζουν το ίδιο σοκαρισμένοι την επόμενη απειλή που τους πλησιάζει από τον ουρανό.

«ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!»

«ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΡΑΧΟΣ?!»

«ΤΡΕΞΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΣΑΣ!!!»

Φωνάζουν όλοι πανικόβλητοι, καθώς τρέχουν μακριά από το φλεγόμενο κτίριο.

Στην κορυφή του γιγάντιου βράχου που πέφτει από τον ουρανό, στέκονται τρεις άντρες. Είναι ο Μπάρι με τους δύο άντρες δίπλα του.

«Ουράνια Καταδίκη!» φωνάζει χαμογελώντας ο Μπάρι που στέκεται στη μέση «Η Ηρωική Τριάδα είναι εδώ!»

«Μπ-Μπάρι?!» μονολογεί σοκαρισμένος ο Χακάσι κοιτάζοντας για μια στιγμή τον άντρα πάνω στον γιγάντιο βράχο.

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα το τεράστιο κομμάτι πέτρας προσγειώνεται πάνω στην φλεγόμενη βάση των ειρηνοποιών καταστρέφοντας αρχικά την στέγη και στη συνέχεια κάθε όροφο. Ο βράχος συνεχίζει να βυθίζεται στο κτίριο μέχρι την στιγμή που φτάνει στο έδαφος. Οι ειρηνοποιοί παρακολουθούν με ανοιχτά τα στόματα την ισοπέδωση της βάσης του. Πλέον δεν έχει μείνει τίποτα από το μεγαλοπρεπές κτίριο. Αντί εκείνου υπάρχει τώρα ένας τεράστιος στρόγγυλος βράχος στη θέση του.

«Α-ΑΔΥΝΑΤΟΝ!» φωνάζει με δυσκολία ένας ειρηνοποιός και ένας γεροδεμένος άντρας περνάει από δίπλα του.

«Εκτελέστε όλο το χωριό.» διατάζει ο άνδρας με ένα σκοτεινό βλέμμα και σφίγγει τα δύο κοφτερά τσεκούρια που έχει στα χέρια του.

«Στρατηγέ Ντράξελ?! Εί-Είναι εντάξει αυτό;» ρωτάει έκπληκτος ο στρατιώτης κι ο άντρας σταματάει να προχωράει.

«Αυτές είναι οι εντολές σε περίπτωση επανάστασης. Έχεις κάποιο πρόβλημα στρατιώτη;» ρωτάει ο άνδρας με έναν σοβαρό και αυστηρό τόνο, γυρίζοντας ελαφρά το κεφάλι του προς τον νεαρό.

YAMIWhere stories live. Discover now