«Κάτι πλησιάζει!» λέει Κάζουμι καθώς ο θόρυβος συνεχίζει να ακούγεται όλο και πιο έντονος πίσω από τους τοίχους του γραφείου.
Ξαφνικά ο τοίχος πίσω τους σπάει με δύναμη και όλοι γυρίζουν σοκαρισμένοι να δουν τι συνέβη.
«Επέστρεψα...!» φωνάζει ένα αγόρι και μπαίνει χαμογελαστό μέσα από τον κατεστραμμένο τοίχο πάνω σε ένα πνεύμα αγριόχοιρου.
«Εσύ... είσαι ακόμη ζωντανός?!» λέει ο Ρόκι κοιτάζοντας σοκαρισμένος το αγόρι με τα πράσινα μαλλιά.
«Ποιος είναι πάλι αυτός?!» ρωτάει εκνευρισμένη η Κάζουμι κοιτάζοντας το αγόρι και το ζώο το οποίο ιππεύει.
«Γκούστο...» ψιθυρίζει σοκαρισμένος ο Χακάσι και μένει με το στόμα ανοιχτό.
«Ένας ακόμα φίλος σας;» ρωτάει ενοχλημένος ο Γιόιτσι «Υποθέτω πως θα πρέπει να σκοτώσουμε και αυτόν.»
«Φυσικά!» απαντάει αμέσως η Κάζουμι και ετοιμάζεται να του επιτεθεί, μα ο αγριόχοιρος της γρυλίζει έντονα δείχνοντάς της τα κοφτερά του δόντια κι εκείνη κάνει ένα βήμα πίσω. «Τα πνεύματα δεν επηρεάζονται από την δύναμή μου...» σκέφτεται ενοχλημένη φέρνοντας το μαχαίρι της μπροστά της για να αμυνθεί «Είναι πλάσματα από έναν άλλο κόσμο...»
«Γκ-Γκούστο...! Γκούστο! Είσαι ζωντανός!» φωνάζει έκπληκτος ο Χακάσι κοιτάζοντας τον φίλο του και τα μάτια του γεμίζουν δάκρυα «Μα πώς; Σε είδαμε να... Όχι, εσύ σίγουρα...» λέει με δυσκολία και θυμάται πως ο Γκούστο περπάτησε προς την θανατηφόρα σκόνη του Μπεν. Θα έπρεπε να έχει φθαρεί εδώ και ώρα.
«Χακάσι, ηρέμησε... και χαμογέλα!» του απαντάει χαμογελαστός ο Γκούστο. «Ρένα σ' ευχαριστώ που δεν τον άφησες να γυρίσει πίσω.»
«Κανένα πρόβλημα. Ήταν η καλύτερη επιλογή για να επιβιώσουμε...» απαντάει η Ρένα κάπως έκπληκτη που βλέπει τον Γκούστο.
«Να επιβιώσετε;» ρωτάει ειρωνικά ο Γιόιτσι «Δεν έχετε καταλάβει ακόμα πως δεν μπορείτε να φύγετε; Μόνο επαναστάτες θα βγείτε ζωντανοί από 'δω μέσα!»
«Τότε... Τότε ιδρύω την δικιά μου ομάδα επαναστατών! Εδώ και τώρα! Εγώ, ο Χακάσι Κόγιαμα, δημιουργώ την δική μου ομάδα επαναστατών που θα είναι αντίθετη με τους τους ειρηνοποιούς και με τους άλλους επαναστάτες!» φωνάζει ο Χακάσι αποφασισμένος και όλοι τον κοιτάζουν σκεπτικοί και έκπληκτοι «Η ομάδα μου θα έρθει αντιμέτωπη με όποιον προσπαθήσει να διαταράξει τις ισορροπίες αυτού του κόσμου!»
YOU ARE READING
YAMI
AdventureΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...