CHAPTER 45 - Μπάρι vs Ντράξελ! Το βάρος ενός αρχηγού

38 3 14
                                    

«Μπορείς να παραδοθείς και να αποδεχτείς τον θάνατό σου τώρα, Πέρο.» τον διατάζει ένας ειρηνοποιός που στέκεται μπροστά του με μερικούς ακόμα.

«Να παραδοθώ...;» ψιθυρίζει ο άντρας με ένα σκοτεινό βλέμμα.

«ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΣ;» ξαναφωνάζει ο ειρηνοποιός και χτυπάει τον Πέρο για να τον αναγκάσει να γονατίσει «Θα πεθάνεις τώρα! Εσύ και το μαγαζί σου! Κι εμείς... θα πιούμε όλο το κρασί!» συνεχίζει χαμογελώντας πονηρά και κοιτάζει τους συντρόφους του.

«Βλέπεις νεαρέ...» ψιθυρίζει ο γονατιστός άνδρας, καθώς προσπαθεί να σηκωθεί και οι υπόλοιποι γυρίζουν έκπληκτοι προς το μέρος του «Εγώ δεν μπορώ να παραδοθώ. Έχω ορκιστεί να προστατεύσω αυτό το μαγαζί. Γι' αυτό...» συνεχίζει ο Πέρο και το μυτερό του μουστάκι αρχίζει να επεκτείνεται γύρω τους, μέχρι που τους έχει σφίξει όλους από τον λαιμό, όσο εκείνοι τον κοιτάζουν έντρομοι «ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΩ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ!»

Την επόμενη στιγμή, οι κραυγές των ανδρών ακούγονται μέχρι έξω, μα σταματάνε η μία μετά την άλλη.

Λίγους δρόμους μακριά, ο Ρόκι έχει δέσει το αβοήθητο κορίτσι στην πλάτη του με ένα ρούχο και παλεύει με μερικούς ειρηνοποιούς που του επιτίθενται. 

«ΑΑΑΑ! Κύριε Ρόκιι!» φωνάζει το κορίτσι ταραγμένο, καθώς το αγόρι πηδάει από τον έναν στον άλλο με μεγάλη ταχύτητα.

«Σ-Συγγνώμη! Είναι ο μόνος τρόπος για να φτάσουμε σπίτι σου ασφαλείς!» της φωνάζει εκείνος όσο τραυματίζει με το κατάνα του το στήθος ενός στρατιώτη «Και τώρα πες μου. Προς τα πού είναι το σπίτι σου;»

«Α-Από εδώ!» φωνάζει το κορίτσι δείχνοντας μία κατεύθυνση και ο Ρόκι συνεχίζει να τρέχει υπακούοντας τις οδηγίες της.

Η Ρένα με την Χίτομι και τους άντρες του Μίτσουο έρχονται αντιμέτωποι με μερικούς ειρηνοποιούς, οι οποίοι κυνηγούσαν για να σκοτώσουν αθώους χωρικούς.

Η Ρένα πιάνει το μαχαίρι της και σκίζει λίγο το δέρμα στο χέρι της, για να χρησιμοποιήσει το αίμα της. Στη συνέχεια, αρχίζει να στριφογυρίζει με το μαχαίρι της ανάμεσα στους ειρηνοποιούς και να γελάει ευχαριστημένη. Η Χίτομι αποφεύγει μερικές σφαίρες, δημιουργώντας μία πύλη δίπλα της και ξαφνικά εμφανίζεται πίσω από τους άνδρες που την στόχευαν. Με μερικές κινήσεις τους τραυματίζει με το κοφτερό της όπλο. Τότε ένας άντρας αρχίζει να τρέχει μακριά της πανικόβλητος. Εκείνη πηδάει για άλλη μία φορά στην πύλη που δημιούργησε κι εμφανίζεται από πάνω του, δίνοντας το τελειωτικό χτύπημα.

YAMIWhere stories live. Discover now