Έχει περάσει αρκετή ώρα και ενώ οι περισσότεροι έχουν πέσει στο πάτωμα του μαγαζιού του Πέρο με μια ξύλινη κούπα κρασί στο χέρι, ο Χακάσι συνεχίζει να πίνει παρέα με τον μυστηριώδη 35άρη άνδρα.
«ΧΑΧΑΧΑΧΑ, είσαι αστείο αγόρι!» λέει ο άντρας και συνεχίζει να πίνει χαμογελώντας ζαλισμένος.
«Σου λέω αλήθεια! Αν με ακούσεις να ροχαλίζω θα τρομάξεις!» φωνάζει χαμογελώντας ο Χακάσι και ξεσπάει σε γέλια.
«Κατάλαβα... Αλλά δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που να με τρομάζουν.» απαντάει ο άντρας και σταματάει να γελάει όσο πριν.
«Είσαι γενναίος!» του λέει ήρεμος ο Χακάσι παρατηρώντας την σιγουριά του άνδρα «Τέλος πάντων, όπως και να χει δεν χρειάζεται να ανησυχείς.»
«Ε; Τι εννοείς;» ρωτάει με απορία ο Μπάρι.
«Εγώ και η ομάδα μου θα ελευθερώσουμε το χωριό σου! Μπορείς να ζήσεις ελεύθερος από 'δω και πέρα.» του λέει χαμογελώντας το αγόρι για να τον καθησυχάσει και πίνει λίγο κρασί.
«Α, κ-κατάλαβα...» λέει ο άντρας έκπληκτος και μπερδεμένος κοιτάζοντας το αγόρι «Δεν μου είπες το όνομά σου νεαρέ.»
«Το όνομά μου; Κόγιαμα Χακάσι!» απαντάει με ένα χαμόγελο υπερηφάνιας δείχνοντας τον εαυτό του.
«Κ-Κόγιαμα?!» σκέφτεται σοκαρισμένος ο άντρας κοιτάζοντάς τον «Κ-Κάταλαβα...»
«Λοιπόν;» λέει το αγόρι.
«Τι;» ρωτάει με απορία ο άνδρας.
«Ποιο είναι το δικό σου όνομα;» συνεχίζει ο Χακάσι και παρατηρεί με αγωνία τον άνδρα.
«Α! Μπάρι. Με λένε Μπάρι. Χάρηκα για την γνωριμία Χακάσι.» λέει ο άντρας με ένα μικρό χαμόγελο και ο Χακάσι γνέφει καταφατικά δίνοντάς του το χέρι του. Ο Μπάρι τον κοιτάζει λίγο έκπληκτος. Μετά από λίγο δίνει το χέρι του για την χειραψία και το αγόρι χαμογελάει ικανοποιημένο.
«Μην ανησυχείς Μπάρι...» συνεχίζει ο Χακάσι και ρίχνει το κεφάλι του πάνω στον ξύλινο πάγκο.
«Α, Χακάσι. Σχετικά μ' αυτό...-» προσπαθεί να του εξηγήσει ο άντρας γυρνώντας προς το μέρος του.
«Εμείς θα σώσουμε... το χωριό σου...» λέει το αγόρι κλείνοντας τα μάτια πέφτοντας για ύπνο μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.
«Χ-Χακάσι...!» λέει κάπως έκπληκτος ο άντρας και μετά τον κοιτάζει με ένα βλέμμα ικανοποίησης να κοιμάται «Και να σκεφτείς ότι εκείνο το μικρό αγόρι...» σκέφτεται φέρνοντας στο μυαλό του την εικόνα ενός μωρού που έχει τον αντίχειρά του στο στόμα.
KAMU SEDANG MEMBACA
YAMI
PertualanganΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...